Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
1. Sıradaki emoji tüm duygulara gelsin
VARLIK
, sa.1402, ss.14-16, 2024 (Hakemsiz Dergi)
4. Imposed and Perceived Beauty: Are You Beautiful Enough to be an Advertising Model?
Global Media Journal TR Edition
, cilt.11, sa.21, 2020 (Hakemli Dergi)
6. Reklamdaki İdeal Kadın Bedeninin Geleceği: Rötuşlanmış ve Rötuşlanmamış Beden Görsellerinin Genç Kızlar Üzerindeki Etkisi
E-Kurgu Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.204-226, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme
İleti-ş-im
, sa.24, ss.187-207, 2016 (TRDizin)
9. Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.12, ss.411-433, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü
Journal of Yasar University
, cilt.10, sa.40, ss.6660-6674, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Reklamın Yeni Söylemi: Toplumsal Hassasiyetlerin Metalaştırılması
11. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri
9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), 03 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)
3. Social Media and Beauty Anxiety
Fifth International Conference on Communication Media Studies, 1 - 02 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
4. Kadınlara Gösterilen Kadınlar: 8 Mart Kadınlar Günü Bağlamında Reklamda Tüketilen Kadın Bedeni
9. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
5. Reklamdaki İdeal Kadın Bedeninin Geleceği: Rötuşlanmış ve Rötuşlanmamış Beden Görsellerinin Genç Kızlar Üzerindeki Etkisi
16th International Symposium Communication in the Millenium, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. Ulusal Emoji Hareketi: Türkiye ye Özgü Kültürel Semboller
8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
7. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri
I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
8. Caution, Emoji Crossing! Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement
AGP IV. International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
2. Duygusal İletişimin Dijital Hali: Emoji
Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.103-132, 2023
3. Reklam Stratejileri ve Yeni Medya
Akademisyen ve Reklamcıların Ortak Kaleminden Reklamda Strateji, Emre Ş. SALAN, Editör, NEU PRESS, Konya, ss.245-272, 2023
4. Sosyal Medyaya Giriş
Sosyal Medya Yönetimi, Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-25, 2023
5. Dijital Yerliler: Dijital Çağın Yeni Nesil Tüketicileri
Dijital Kültür ve Fragmanları, Dilge Kodak, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.235-264, 2022
6. Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi
İkna Odaklı Reklam, Yelda Özlem KÖLGELİER,Gül Dilek TÜRK, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.67-89, 2022
7. Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamları ve Sağlık İlginliğine Yönelik Bir Literatür Taraması
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar III, ÖZTÜRKÇÜ AKÇAY AYSEL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-274, 2022
8. Fiziksel Bulunabilirlik, Perakendecilik ve Alışveriş
Pazarlama: Yeni Pazarlama, Geleceğin Pazarlaması, Ali Atıf BİR, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.330-356, 2021
9. Culture and Consumption
Consumer Behavior, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-159, 2020
10. Satış Tutundurma
Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020
11. Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Gülcan ŞENER,Serdar YILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.77-117, 2019
12. İkna Edici İletişim ve Turizm
Turizm ve İletişim, Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.105-123, 2016
13. Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık
Reklam Diyor Ki 1, İçten Duygu ÇALLI,Mustaraf Özgür SEÇİM, Editör, Literatürk, Konya, ss.9-31, 2016
14. Sözsüz İletişim ve Turizm
Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Konya, ss.21-36, 2016
15. Kurum Kültürü ve Kurumsal Marka
Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.116-130, 2016
16. Kurum Kültürü ve Liderlik
Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.98-114, 2016
17. Bireylararası İletişimi Geliştirme Biçimleri
Bireylerarası İletişim, Canan Uluyağcı, Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.146-164, 2016
18. Gıda Reklamlarında Sağlık İddiası ve Çocuk: Çocuklara Yönelik Gıda Reklamlarının İçerik Analizi
SOBE Çocuklara Dair Büyükler İçin Medya Okumaları, Elif Gizem UĞURLU, Editör, Literatürk, Konya, ss.187-202, 2014