Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Reklamın Yeni Söylemi: Toplumsal Hassasiyetlerin Metalaştırılması

11. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri

9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), 03 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

3. Social Media and Beauty Anxiety

Fifth International Conference on Communication Media Studies, 1 - 02 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

6. Ulusal Emoji Hareketi: Türkiye ye Özgü Kültürel Semboller

8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

7. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri

I. DEKAUM Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Caution, Emoji Crossing! Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement

AGP IV. International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

9. ATTITUDES TOWARDS ADVERTISING IN DIFFERENT MEDIUM NETWORK ANALYSIS APPROACH

13thInternationalSymposiumCommunicationintheMillennium, East Stroudsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. Dijital Reklam Uygulamaları ve Yeni Teknolojiler

Reklam Tasarımı ve Uygulamaları, ÇINAR NAİM, AKARSU HALUK, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, ss.200-235, 2024

2. Duygusal İletişimin Dijital Hali: Emoji

Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.103-132, 2023

3. Reklam Stratejileri ve Yeni Medya

Akademisyen ve Reklamcıların Ortak Kaleminden Reklamda Strateji, Emre Ş. SALAN, Editör, NEU PRESS, Konya, ss.245-272, 2023

4. Sosyal Medyaya Giriş

Sosyal Medya Yönetimi, Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-25, 2023

5. Dijital Yerliler: Dijital Çağın Yeni Nesil Tüketicileri

Dijital Kültür ve Fragmanları, Dilge Kodak, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.235-264, 2022

6. Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi

İkna Odaklı Reklam, Yelda Özlem KÖLGELİER,Gül Dilek TÜRK, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.67-89, 2022

7. Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamları ve Sağlık İlginliğine Yönelik Bir Literatür Taraması

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar III, ÖZTÜRKÇÜ AKÇAY AYSEL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-274, 2022

8. Fiziksel Bulunabilirlik, Perakendecilik ve Alışveriş

Pazarlama: Yeni Pazarlama, Geleceğin Pazarlaması, Ali Atıf BİR, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.330-356, 2021

9. Culture and Consumption

Consumer Behavior, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-159, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Satış Tutundurma

Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020

11. Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Gülcan ŞENER,Serdar YILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.77-117, 2019

12. İkna Edici İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.105-123, 2016

13. Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık

Reklam Diyor Ki 1, İçten Duygu ÇALLI,Mustaraf Özgür SEÇİM, Editör, Literatürk, Konya, ss.9-31, 2016

14. Sözsüz İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Konya, ss.21-36, 2016

15. Kurum Kültürü ve Kurumsal Marka

Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.116-130, 2016

16. Kurum Kültürü ve Liderlik

Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.98-114, 2016

17. Bireylararası İletişimi Geliştirme Biçimleri

Bireylerarası İletişim, Canan Uluyağcı, Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.146-164, 2016

18. Gıda Reklamlarında Sağlık İddiası ve Çocuk: Çocuklara Yönelik Gıda Reklamlarının İçerik Analizi

SOBE Çocuklara Dair Büyükler İçin Medya Okumaları, Elif Gizem UĞURLU, Editör, Literatürk, Konya, ss.187-202, 2014
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

3

Atıf (Scholar)

74

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

23

Proje

4

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları