Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Sıradaki emoji tüm duygulara gelsin

VARLIK , sa.1402, ss.14-16, 2024 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamdaki Kaynak Çekiciliğinin ve Uzmanlığın Tüketici Algısına Etkileri

9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK), 03 Ağustos 2022

Social Media and Beauty Anxiety

Fifth International Conference on Communication Media Studies, 1 - 02 Ekim 2020

Ulusal Emoji Hareketi: Türkiye ye Özgü Kültürel Semboller

8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016

Caution, Emoji Crossing! Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement

AGP IV. International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016

ATTITUDES TOWARDS ADVERTISING IN DIFFERENT MEDIUM NETWORK ANALYSIS APPROACH

13thInternationalSymposiumCommunicationintheMillennium, East Stroudsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.59-66

Kitap & Kitap Bölümleri

Duygusal İletişimin Dijital Hali: Emoji

Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya GÜL ÜNLÜ, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.103-132, 2023

Reklam Stratejileri ve Yeni Medya

Akademisyen ve Reklamcıların Ortak Kaleminden Reklamda Strateji, Emre Ş. SALAN, Editör, NEU PRESS, Konya, ss.245-272, 2023

Sosyal Medyaya Giriş

Sosyal Medya Yönetimi, Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.3-25, 2023

Dijital Yerliler: Dijital Çağın Yeni Nesil Tüketicileri

Dijital Kültür ve Fragmanları, Dilge Kodak, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.235-264, 2022

Reklamcılığa Nörobilimsel Bir Yaklaşım: İknanın Nörobilimi

İkna Odaklı Reklam, Yelda Özlem KÖLGELİER,Gül Dilek TÜRK, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.67-89, 2022

Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamları ve Sağlık İlginliğine Yönelik Bir Literatür Taraması

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar III, ÖZTÜRKÇÜ AKÇAY AYSEL, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-274, 2022

Fiziksel Bulunabilirlik, Perakendecilik ve Alışveriş

Pazarlama: Yeni Pazarlama, Geleceğin Pazarlaması, Ali Atıf BİR, Editör, The Kitap, İstanbul, ss.330-356, 2021

Culture and Consumption

Consumer Behavior, Gülfidan BARIŞ, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-159, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Satış Tutundurma

Pazarlama İletişimi, Mine OYMAN,Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.143-164, 2020

Pazarlamada Duygusal Bir Yaklaşım: Nöropazarlama

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Gülcan ŞENER,Serdar YILDIZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.77-117, 2019

İkna Edici İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.105-123, 2016

Kültürel Boyutlar ve Uluslararası Reklamcılık

Reklam Diyor Ki 1, İçten Duygu ÇALLI,Mustaraf Özgür SEÇİM, Editör, Literatürk, Konya, ss.9-31, 2016

Sözsüz İletişim ve Turizm

Turizm ve İletişim, Yrd. Doç. Dr. Hakan YILMAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Konya, ss.21-36, 2016

Kurum Kültürü ve Kurumsal Marka

Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.116-130, 2016

Kurum Kültürü ve Liderlik

Kurum Kültürü, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.98-114, 2016

Bireylararası İletişimi Geliştirme Biçimleri

Bireylerarası İletişim, Canan Uluyağcı, Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, ss.146-164, 2016

Gıda Reklamlarında Sağlık İddiası ve Çocuk: Çocuklara Yönelik Gıda Reklamlarının İçerik Analizi

SOBE Çocuklara Dair Büyükler İçin Medya Okumaları, Elif Gizem UĞURLU, Editör, Literatürk, Konya, ss.187-202, 2014

Metrikler

Yayın

36

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları