Dr. Öğr. Üyesi HALDUN ÇOLAK
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Anadolu Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (4)
1.
Gamification, socialisation, or self-purpose? Who is using the swarm app and why?
Çolak H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE COMMUNICATIONS
, cilt.26, sa.1, ss.1-27, 2025 (SSCI)
2.
Do not waste “Pickers”: exploring the intention to join waste picker cooperatives
Çolak H.
,
Yiğit M.
,
Boyacı N. B.
,
Şişman Y.
,
Kağnıcıoğlu D.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
Journal of Material Cycles and Waste Management
, cilt.26, sa.6, ss.3482-3494, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
3.
Enhancing Supply Chain Resilience via Digital Technologies in Knowledge Economy with an Emphasis on Human Capital: An Integrated Systematic Literature Review and SF-AHP Approach
Çolak H.
,
Saraç B.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
, ss.1-36, 2024 (SSCI, Scopus)
4.
VERIFYING THE DETERMINANTS OF BLOCKCHAIN ADOPTION INTENTION: A META-ANALYSIS ON SUPPLY CHAIN STUDIES
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.384-408, 2024 (TRDizin)
5.
Predicting the Blockchain Technology Acceptance in Supply Chains with Inter-Firm Perspective: An Integrated DEMATEL and PLS-SEM Approach
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
JOURNAL OF BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING
, cilt.30, sa.2, ss.125-148, 2023 (SSCI, Scopus)
6.
Soft Power Effect on Long-Term Buyer-Seller Relationship: A Fuzzy Multi-Criteria Decision-Making Approach and Evidence from the Turkish Smartphone Sector
ÇOLAK H.
,
LEZKİ Ş.
JOURNAL OF BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING
, cilt.30, ss.237-255, 2023 (SSCI, Scopus)
7.
SOSYAL MEDYADA ETKİLEŞİM VE DÖNÜŞÜM ORANI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK FACEBOOK ÖRNEĞİ
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
,
Argan M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.21, sa.81, ss.242-257, 2022 (TRDizin)
8.
Acceptance of Blockchain Technology in Supply Chains: A Model Proposal
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
OPERATIONS AND SUPPLY CHAIN MANAGEMENT-AN INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.15, sa.1, ss.17-26, 2022 (ESCI, Scopus)
9.
How Ready Are We? Acceptance of Internet of Things (IoT) Technologies by Consumers
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.16, sa.2, ss.401-426, 2021 (ESCI, TRDizin)
10.
Tüketicinin Nesnelerin Interneti Teknolojilerini Benimsemesi ve Bir Uygulama
Kağnıcıoğlu C. H.
,
Çolak H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.241-268, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1.
The Link Between Fiscal Transparency and Macroeconomic Dynamics
Pirdal B.
,
Çolak H.
37th INTERNATIONAL PUBLIC FINANCE CONFERENCE, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2023, ss.141-145, (Tam Metin Bildiri)
2.
Nesnelertin Interneti Teknolojilerinin Tüketici Tarafından Kabulü
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
II: International Conference on Emprical Economics and Social Sciences, Balıkesir, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
3.
Nesnelerin Interneti Teknolojilerinin Tüketici Tarafından Kabulüne Yönelik Bir Model Önerisi
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
International Congress of management Economy and Policy 2018, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, ss.332-346, (Tam Metin Bildiri)
4.
Tüketicilerin Yeni Nesil Akıllı TelefonTercihinde Öne Çıkan Kriterlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Uygulama
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
23. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
5.
Tüketicilerin Yeni Nesil Akıllı Telefon Tercihinde Öne Çıkan Kriterlerin Belirlenmesi: Anadolu Üniversitesinde Bir Uygulama
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
Global Business research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.442-448, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1.
Sustainable Practices and Customer Value in Aviation: Customer Dominant Logic Perspective
Çolak H.
Sustainable Marketing Practices in the Aviation Industry, BAKIR MAHMUT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Pennsylvania, ss.435-602, 2025
2.
TOPLUMUN NESNELERİN İNTERNETİ TEKNOLOJİLERİNE HAZIR OLMASINA İLİŞKİN BİR TARTIŞMA
Çolak H.
,
Kağnıcıoğlu C. H.
Sosyal Bilimler Ekseninde Güncel Araştırma Ve Değerlendirmeler, Prof. Dr. Bedriye TUNÇSİPER, Editör, EKİN Yayınevi, Eskişehir, ss.165-188, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
15
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
9
H-İndeks (Scopus)
1
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
7
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
14
H-İndeks (Sobiad)
2
Proje
2
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları