Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Fizyoterapistliği (Dr), Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Kardiopulmoner Rehabilitasyon (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Yüksekokulu, Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Otistik Çocuklarda Farklı Egzersiz Uygulamalarının Motor Performans ve Sterotip Davranışlar Üzerine Etkileri
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Fizyoterapistliği (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Zihinsel Özürlü ve Sağlıklı Kadınlarda Fiziksel Uygunluk Düzeylerinin Karşılaştırılması
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Kardiopulmoner Rehabilitasyon (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Spor Sağlık Bilimleri
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ORTOPEDİK ENGELLİLER ANABİLİM DALI
2012 - 2020
2012 - 2020Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
2009 - 2012
2009 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
Yönetimsel Görevler
2014 - 2023
2014 - 2023Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Evaluating the Effects of Frequency of Subthalamic Nucleus Deep Brain Stimulation on Postural Control in Parkinson’s Disease: A Case-Series Study
Durmaz Çelik F. N., Yaman Kula A., Yiğit Tekkanat E. G., Kuzu Kumcu M., Yanardağ M., Özkan S.
JOURNAL OF CLINICAL MEDICINE , cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2024 (SCI-Expanded)
2022
2022Exploring the relationships between motor proficiency, independence and quality of life in adolescents with autism spectrum disorder
Ozboke C., YANARDAĞ M., YILMAZ İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES , cilt.68, sa.6, ss.850-857, 2022 (SSCI)
2021
2021Exploring the Relationship of Pain, Balance, Gait Function, and Quality of Life in Older Adults with Hip and Knee Pain
YANARDAĞ M., TARSUSLU T., Yanardag F.
PAIN MANAGEMENT NURSING , cilt.22, sa.4, ss.503-508, 2021 (SCI-Expanded)
2019
2019THE EFFECT OF STRUCTURED PYHSICAL ACTIVITY ON SLEEP AND MENTAL HEALTH IN SEVERE AUTISTIC CHILDREN
Fidan T., Asfuroglu B., YANARDAĞ M.
ARCHIVES OF DISEASE IN CHILDHOOD , cilt.104, 2019 (SCI-Expanded)
2018
2018The Effectiveness of Video Self-Modeling in Teaching Active Video Game Skills to Children with Autism Spectrum Disorder
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
JOURNAL OF DEVELOPMENTAL AND PHYSICAL DISABILITIES , cilt.30, sa.4, ss.455-469, 2018 (SSCI)
2017
2017Muscle Strength and Independence for Older Individuals in Nursing Homes
Tarsuslu-Simsek T., YANARDAĞ M.
TOPICS IN GERIATRIC REHABILITATION , cilt.33, sa.4, ss.255-261, 2017 (SSCI)
2016
2016Attitudes of students of health sciences towards the older persons
TURAN KIZILDOĞAN E., YANARDAĞ M., METİNTAŞ S.
NURSE EDUCATION TODAY , cilt.36, ss.53-57, 2016 (SCI-Expanded)
2015
2015Teaching advance movement exploration skills in water to children with autism spectrum disorders
YANARDAĞ M., ERKAN M., YILMAZ İ., ARICAN GÜLTEKİN E., DÜZKANTAR A.
RESEARCH IN AUTISM SPECTRUM DISORDERS , cilt.9, ss.121-129, 2015 (SSCI)
2014
2014Comparing Video Modeling and Graduated Guidance together and Video Modeling alone for Teaching Role Playing Skills to Children with Autism
AKMANOĞLU N., YANARDAĞ M., BATU E. S.
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES , cilt.49, sa.1, ss.17-31, 2014 (SSCI)
2013
2013PHYSICAL FITNESS LEVELS OF YOUNG ADULTS WITH AND WITHOUT INTELLECTUAL DISABILITY
YANARDAĞ M., Arikan H., YILMAZ İ., Konukman F.
KINESIOLOGY , cilt.45, sa.2, ss.233-240, 2013 (SCI-Expanded)
2013
2013The effectiveness of video prompting on teaching aquatic play skills for children with autism
YANARDAĞ M., AKMANOĞLU N., YILMAZ İ.
DISABILITY AND REHABILITATION , cilt.35, sa.1, ss.47-56, 2013 (SCI-Expanded)
2012
2012Functional Independence, Quality of Life, and Level of Mobility of Elderly People Living at Home and Nursing Home
TURAN KIZILDOĞAN E., YANARDAĞ M., ARAS Ö.
TOPICS IN GERIATRIC REHABILITATION , cilt.28, sa.3, ss.201-207, 2012 (SSCI)
2011
2011THE EFFECTS OF LEAST-TO-MOST PROMPTING PROCEDURE IN TEACHING BASIC TENNIS SKILLS TO CHILDREN WITH AUTISM
YANARDAĞ M., Birkan B., YILMAZ İ., Konukman F., AĞBUĞA B., Lieberman L.
KINESIOLOGY , cilt.43, sa.1, ss.44-55, 2011 (SCI-Expanded)
2011
2011Effects of Pool Exercise Training on Stereotypical Behaviors in Autism
YILMAZ İ., YANARDAĞ M., ERGUN N., Uysal A., Konukman F.
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT , cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded)
2011
2011Effects of Water Exercise Program on Motor Performance in Autism
YANARDAĞ M., ERGUN N., YILMAZ İ., ARAS Ö., Konukman F.
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT , cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded)
2011
2011Effects of a Land Exercise Program on Stereotypical Behaviors in Autism
Konukman F., YILMAZ İ., ERGUN N., Aras B., YANARDAĞ M.
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT , cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded)
2011
2011The effects of inclusion class programmes on physical fitness for children with mental challenges
Berktas N., YANARDAĞ M., YILMAZ İ., ARAS Ö., Konukman F., BOYACI A.
DEVELOPMENTAL NEUROREHABILITATION , cilt.14, sa.6, ss.389-393, 2011 (SCI-Expanded)
2008
2008The effects of special class programs on children with mental retardation
YILMAZ İ., Berklas N., Aras O., Yanardag M., SEVİL G., Konukman F., et al.
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT , cilt.79, sa.1, 2008 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
2018Huzurevinde Yaşayan Bireylerde Yaş ve Diğer Sosyo-Demografik Özellikler ile Kognitif Fonksiyonlar Arasındaki İlişkinin Araştırılması
YANARDAĞ M., TARSUSLU ŞİMŞEK T., Çamursoy İ.
Acıbadem Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , cilt.9, sa.4, ss.449-454, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Sensory-Motor-Cognitive Functions in PreschoolChildren with Autism Spectrum Disorder
ULUYOL M., YANARDAĞ M.
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.49-60, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Teaching Sport Skills to Children with Autism
Konukman F., YILMAZ İ., YANARDAĞ M., Yu J.
JOURNAL OF PHYSICAL EDUCATION RECREATION AND DANCE , cilt.88, sa.1, ss.65-66, 2017 (ESCI)
2012
2012An intervention approach for children with Autism: Aquatherapy
YANARDAĞ M., YILMAZ İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , cilt.4, sa.1, ss.32-45, 2012 (ESCI)
2010
2010Approaches to the Teaching Exercise and Sports for the Children with Autism
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., ARAS Ö.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , cilt.2, sa.3, ss.214-230, 2010 (ESCI)
2009
2009Otistik çocuklarda adapted edilmiş egzersiz eğitiminin fiziksel uygunluk düzeyine etkisi
YANARDAĞ M., ERGUN N., YILMAZ İ.
FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON , cilt.20, sa.1, ss.25-31, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DİKEN İ. H., DİKEN Ö., AKSOY V., YANARDAĞ M., GÜNDEN U. O., KAYMAK A., et al.
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022
2018
2018Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Rekreasyon Terapisi Programı Öncesi Yürüyüş Özelliklerinin İncelenmesi
GÜROL B., ÖZBÖKE C., KURNAZ E., YANARDAĞ M.
Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, 10 - 13 Mayıs 2018
2018
2018Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda uyarlanmış fiziksel eğitim ve sporun motor performans ve fiziksel uygunluk düzeyine etkisi
YANARDAĞ M., ÖZBÖKE C., KURNAZ E., YÜKSEL Y., YANARDAĞ F., GÜROL B., et al.
2.Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, cilt.1, ss.77
2017
2017Comparison of Students Having Moderate and Higher Autistic Symptoms on Motor Performance and Physical Fitness
ÖZBÖKE C., YILMAZ İ., YANARDAĞ M.
Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017
2017
2017Relationship Between Motor Performance, Physical Fitness, and Autism Severity in Adolescents with Autism Spectrum Disorders
ÖZBÖKE C., YILMAZ İ., YANARDAĞ M.
Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017
2017
2017The Effectiveness Of The Video Self-Modeling On Playing Active Video Game For Children With Autism Spectrum Disorders
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
World Congress of Sport Sciences Researches, Manisa, Türkiye, 23 - 26 Kasım 2017, cilt.1, ss.594-595
2017
2017Otizm Spektrum Bozukluğunda Motor Bozukluklar ve Sağaltım
YANARDAĞ M.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
2017
2017Adapted Aquatics Researches for Preschool Children with Autism Spectrum Disorders
YANARDAĞ M., YILMAZ İ.
International Meeting on Education Research in Health Sciences, 3 - 05 Kasım 2017
2017
2017Aquatics for Children with Autism Spectrum Disordersc
YANARDAĞ M.
3. International Physical Education and Sport Conference for the Disabled, 20 - 21 Ekim 2017
2017
2017Motor Proficiency and Level of Physical Activity in Preschool Children with Autism Spectrum Disorders
YANARDAĞ M., ULUYOL M.
3. Neurological Disorders Summit, 6 - 08 Temmuz 2017
2016
2016Otizm Spektrum Bozukluğunda Motor Yetersizlikler ve Müdahale
YANARDAĞ M.
26. özel eğitim kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
2016
2016Sensory Cognitive Motor Characteristics of Children With Autism Spectrum Disorder
YANARDAĞ M., ULUYOL M.
ISEI2016, 8 - 10 Haziran 2016
2016
2016Relationships Between the Severity of Autism Spectrum Disorder and Sensory Cognitive Motor Characteristics of Children
ULUYOL M., YANARDAĞ M., AYAS M. B.
ISEI2016, 8 - 10 Haziran 2016
2016
2016Düzenli Uyarlanmış Fiziksel Eğitim ve Spor Programına Katılan Otizm Spektrum Bozukluğu OSB Tanısına Sahip Bireylerin Motor Performans ve Fiziksel Dayanıklılık Düzeylerini Geliştirme
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., KURNAZ E., ÖZBÖKE C., YÜKSEL Y., TAŞÇIOĞLU R.
Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016
2016
2016Düzenli uyarlanmış fiziksel eğitim ve spor programına katılan otizm spektrum bozukluğu tanısına sahip bireylerin motor performans ve fiziksel dayanıklılık düzeylerini geliştirme
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., KURNAZ E., ÖZBÖKE C., YÜKSEL Y., TAŞÇIOĞLU R.
Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 27 - 29 Mayıs 2016
2016
2016Erken Çocuklukta Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
YANARDAĞ M., ELBASAN B.
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
2016
2016Özel eğitim ve teknoloji kullanımı Lets try ICT projesi
CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
2016
2016Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let's Try Ict
CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
2016
2016Bir motor müdahale yaklaşımı Aquaterapi
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., ÇAMURSOY İ.
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
2016
2016Eğitim ve Teknoloji Kullanımı LET S TRY I T PROJESİ
CEVHER Z., YETKİN A. İ., KURNAZ E., YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016
2016
2016Avrupa da Zihinsel Yetersizlik Alanında Öğretmenlere Yönelik Bütünleştirme Eğitimi Bir ERASMUS Projesi
DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., KURNAZ E., ÖĞÜLMÜŞ K., görgün b.
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016)., Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2016
2016
2016Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let’s Try Ict
Cevher Z., Yetkin A. İ., Kurnaz E., Yanardağ M., Diken İ. H.
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 04 Nisan 2016
2016
2016Cerabral Palsili Çocuklarda Akuatik Müdahale
YANARDAĞ M.
6. Uluslararası Cerebral Palsy" ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, 26 - 27 Şubat 2016
2015
2015Özel Eğitimde Bir Erasmus+ Projesi: Let's Try Ict
DİKEN İ. H., YANARDAĞ M., KURNAZ E., YETKİN A. İ., CEVHER Z.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
2015
2015Avrupa da Zihinsel Yetersizlik Alanında Öğretmenlere Yönelik Bütünleştirme Eğitimi Inclusıon Traınıng In Intellectual Dısabılıty For Educators In Europe Itıde Erasmus Projesi
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.65
2015
2015Özel Eğitimde Bir Erasmus Projesi Let s Try I T
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.64
2015
2015Zihin Yetersizliği Ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.63
2015
2015Teaching advance movement exploration skills in waterto children with autism spectrum disorders
YANARDAĞ M., ERKAN M., YILMAZ İ., ARICAN GÜLTEKİN E., DÜZKANTAR A.
Neurological Disorders Summit, 6 - 08 Temmuz 2015
2016
2016The Effects of the Adapted Physical Education and Sports on Motor Performance and Physical Fitness of the Young and Children with Autism Spectrum Disorders
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., KURNAZ E., ÖZBÖKE C., YÜKSEL Y., TAŞÇIOĞLU R.
3rd International Sport Sciences, Tourism and Recreation Student Congress, 26 - 30 Mayıs 2016
2014
2014Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Vücut Farkındalığı
KURNAZ E., YANARDAĞ M.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, cilt.1, ss.68
2014
2014Early aquatic intervention and water orientation skills for children with autism spectrum disorders
YANARDAĞ M., AKMANOĞLU N., YILMAZ İ.
Inspiring Infancy, 15 - 17 Mayıs 2014
2014
2014Gelişimsel destek programı GEDEP
DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., BOZKURT F., et al.
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014
2014
2014Gelişimsel destek programı (GEDEP)
DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
2012
2012Otistik özellikler gösteren çocuklara rol oyun becerilerinin öğretiminde videoyla model olmanın aşamalı yardımla birlikte sunulması ve videoyla model olmanın yalnız sunulmasının karşılaştırılması
AKMANOĞLU N., BATU E. S., YANARDAĞ M., TALAŞ E., GÖLVEREN E.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
2022
2022OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLER İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE VE SPOR DESTEK EĞİTİM PROGRAMI
YANARDAĞ M., MİRZEOĞLU A. D., TEZCAN KARDAŞ N., KAYMAK A.
ALPASLAN OTİZM VAKFI YAYINLARI, Sakarya, 2022
2021
2021Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Duyusal Sorunları için Uygulamalı Davranış Analizine Dayalı Eğitsel Müdahaleler
YANARDAĞ M., HURİ M., ÖZBÖKE C., BUMİN G., EKİCİ ÇAĞLAR G., KAYMAK A.
Otizm Spektrum Bozukluğunda Duyu-Algı-Motor Sorunlar ve Müdahale Süreci, Yanardağ Mehmet, Huri Meral, Editör, ALPASLAN OTİZM VAKFI YAYINLARI, Sakarya, ss.366-408, 2021
2021
2021Özel Eğitim ve Kaynaştırmada Fiziksel Aktivite ve Sporla İlgiliKullanılan Öğretim Yöntemleri
YANARDAĞ M., İNCE G., DERETARLA GÜL E., AYDIN AVCI M., HOŞ G., KAYMAK A.
Spor Bilimlerinde Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İnce Gonca, Deretarla Gül Ebru, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-157, 2021
2018
20180-36 aylık gelişimi risk altında olan çocuklar için gelişimsel destek programı
DİKEN İ. H., VURAN S., YANARDAĞ M., DİKEN Ö., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
Anadolu Üniversitesi Engelliler Araştırma Enstitüsü Yayınları, 2018
2018
2018An Emerging Approach for Education and Care: Implementing a Worldwide Classification of Functioning and Disability
YANARDAĞ M., DİKEN İ. H.
Routledge, 2018
2018
2018Koşu Kinezyolojisi
YANARDAĞ M., YILMAZ İ., YILDIZER G., KIRKAYA İ.
Kas-İskelet Sistemi Kineziyolojisi, Rehabilitasyon için Temeller, Yavuz Yakut, Editör, Elsevier, Hipokrat, Ankara, ss.706-727, 2018
2017
20170-36 Aylık Gelişimi Risk Altındaki Çocuklar İçin Gelişimsel Destek Programı
TOMRİS G., DİKEN İ. H., AKSOY F., ÇELİK S., ÜNLÜ E., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., et al.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2017
2017
2017Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
ÖZEN A., ODLUYURT S., YANARDAĞ M., AKMANOĞLU N., ACAR Ç., KURT O., et al.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
2017
2017Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
TUNA D. M., AKSOY F., ÇATTIK E., ÇİFCİ TEKİNARSLAN İ., ÇUHADAR S., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., et al.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
2017
2017Evde özbakım becerilerini destekleme
Ülke Kürkçüoğlu B., Subaşı Yurtçu A. B., Ünal Logacev Ö., Akmanoğlu N., Özen A., Yanardağ M., et al.
3-6 Yaş Arası Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar için), Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-151, 2017
2017
2017Bireyselleştirilmiş Fiziksel Eğitim Programı
YANARDAĞ M.
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.251-285, 2017
2017
2017Fiziksel Eğitim ve Sporda Öğretim Yaklaşımları
KAYMAK A., TÜZÜN E. H., İNAL H. S., BİRKAN B., ERGUN N., TARSUSLU ŞİMŞEK T., et al.
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Doç. Dr. Mehmet Yanardağ, Prof. Dr. İlker Yılmaz, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.151-201, 2017
2017
20170-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
YANARDAĞ M., ÇELİK S., BAKKALOĞLU H., ÇİFCİ TEKİNARSLAN İ., DİKEN Ö., AKSOY F., et al.
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017
2017
2017Kurumda özbakım becerilerini destekleme
KURT O., SUBAŞI YURTÇU A. B., DİKEN Ö., ÇİFCİ TEKİNARSLAN İ., ÖZEN A., YANARDAĞ M., et al.
3-6 YAS ÖGRENCILERE KURUMDAGELISIMSEL DESTEK(Egtmcler/Uzmanlar Içn), Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.144-163, 2017
2017
20176-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri
ÜNLÜ E., KAYMAK A., ŞAHİN S., SÖNMEZ KARTAL M., ODLUYURT S., YANARDAĞ M., et al.
GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017
2017
2017Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri
BATU E. S., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., YANARDAĞ M., AKMANOĞLU N., YÜCESOY ÖZKAN Ş., TOĞRAM B., et al.
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017
2017
2017FİZİKSEL EĞİTİM, AKTİVİTE, SPOR VE UYARLAMA
YANARDAĞ M., YILMAZ İ.
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.117-149, 2017
2017
2017Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerde Fiziksel Eğitim ve Spor
YANARDAĞ M.
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.311-335, 2017
2014
20140-36 aylık gelişimi risk altındaki çocuklar için Gelişimsel Destek Programı (GEDEP)
DİKEN İ. H., DİKEN Ö., VURAN S., YANARDAĞ M., ÜLKE KÜRKÇÜOĞLU B., AKSOY F., et al.
Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 2014
Desteklenen Projeler
2022 - 2025
2022 - 2025Özel Gereksinimi Olan ve Olmayan Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Fiziksel Aktivite Davranışlarını Değiştirmeye Yönelik WEB 2.0 Model Temelli Müdahale Programının Tasarımı ve Etkililik Analizi
TÜBİTAK Projesi
Yanardağ M. (Yürütücü)
2022 - 2025
2022 - 2025Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kalaycı C., Diken İ. H. (Yürütücü), Kalaycı G. Ö., Kaymak A., Yanardağ M., Aksoy V., et al.
2022 - 2024
2022 - 2024Temel Hareket Becerileri Analizinde Kullanılacak Yapay Zekâ Temelli Ölçüm Aracının Geliştirilmesi: AI Move
TÜBİTAK Projesi
Yanardağ M., Kardaş N. T.(Yürütücü)
2020 - 2023
2020 - 2023BÜTÜNLEŞTİRİCİ EĞİTİMİN GELİŞTİRİLMESİ PROJESİ (BEGEP)
AB IPA Projesi
Yanardağ M., Güler D.(Yürütücü), Biçen Kartal B. Ş.
2020 - 2022
2020 - 2022Engelli Sağlık Kurulu Raporu Olan Çocukların Bireysel Eğitim Programlarının ICF-CY Temelli Analizi
TÜBİTAK Projesi
Yanardağ M. (Yürütücü), Diken İ. H., Karaçul F. E.
2020 - 2021
2020 - 2021Proje EV-DES: Erken Çocukluk Döneminde Gelişimsel Gerilik/Yetersizlik Tanılı Çocukların Ebeveynlerine Yönelik Çevrim içi Evde Destek Programının Tasarlanması ve Uygulanması
TÜBİTAK Projesi
Diken Ö., Yanardağ M., Diken İ. H. (Yürütücü), Gürgür H., Adıgüzel O. C., Tomris G., et al.
2018 - 2020
2018 - 2020Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri
DİKEN İ. H. (Yürütücü), KAYMAK A., YANARDAĞ M.
2019 - 2019
2019 - 2019Tübitak 2237-A. Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı
TÜBİTAK Projesi
YANARDAĞ M.
2017 - 2018
2017 - 2018Support the Planning, Implementation and Monitoring of Interventions for Children with Disabilities (Ref: ToR PRO-TURA-2016-S)-43219309
Diğer Uluslararası Fon Programları
ADIGÜZEL O. C., KAYMAK A., AKSOY V., YANARDAĞ M., DÜZKANTAR A.
2017 - 2018
2017 - 2018Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi (Eğitimde İş Birliği Protokolü). I. Kademe Oyun, Spor ve Fiziki Etkinlikler Öğretim Programı, II. Kademe Spor ve Fiziki Etkinlikler Öğretim Programı, III. Kademe Spor ve Fiziki Etkinlikler Öğretim Programı,
TÜBİTAK Projesi
KAYMAK A., YANARDAĞ M.
2016 - 2018
2016 - 2018Otizm spektrum bozukluğundan etkilenmiş çocuklarda aerobik fiziksel uygunluk seviyesi ile yürüyüş örüntülerinin değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YÜKSEL Y., YANARDAĞ M., TAŞÇIOĞLU R.
2016 - 2017
2016 - 2017Motor Müdahale Gereksinimi Olan Bebeklerde Aile Temelli Motor Eğitim Programı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YANARDAĞ M. (Yürütücü)
2014 - 2017
2014 - 2017Inclusion Training in Intellectual Disability for Educators in Europe ITIDE 2014 1 UK01 KA200 001529
DİKEN İ. H. (Yürütücü), YANARDAĞ M.
2015 - 2016
2015 - 2016Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Video Oyunu Oynama Becerisinin Öğretiminde Video İle Kendine Model Olmanın Etkililiğinin Belirlenmesi Anadolu Üniversitesi Araştırma Fonu Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Yanardağ M. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Gençlerde Uyarlanmış Fiziksel Eğitim ve Sporun Motor Performans ve Fiziksel Uygunluk Düzeyine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YÜKSEL Y., YANARDAĞ M. (Yürütücü), KURNAZ E.
2015 - 2015
2015 - 2015Developing A Specialized Transformation Programme for Children Living in Care Institutions for Children with Autism
YANARDAĞ M.
2014 - 2015
2014 - 2015Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Otizm Şİddeti Zeka Düzeyleri ile Duyu Motor Aktivite ve İşlev Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ULUYOL M., YANARDAĞ M. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015Social Online Skill Training ICT based Team Learning in ICF CY Europen Union Lifelong Learning Programme Leonardo da Vinci Transfer of Innovation
DİKEN Ö., YANARDAĞ M.
2011 - 2013
2011 - 2013European Competence Initiative Early Childhood Intervention 2 0
DİKEN Ö., YANARDAĞ M.
2011 - 2012
2011 - 2012Otistik Özellikler Gösteren Çocuklara Rol Oyun Becerilerinin Öğretiminde Videoyla Model Olmanın Aşamalı Yardımla Birlikte Sunulması ve Videoyla Model Olmanın Yalnız Sunulmasının Karşılaştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Yanardağ M., Akmanoğlu N. (Yürütücü), Batu E. S.
2010 - 2011
2010 - 2011