Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (25)
ESCI (4)
Scopus (23)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
3. Exploring the relationships between motor proficiency, independence and quality of life in adolescents with autism spectrum disorder
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.68, sa.6, ss.850-857, 2022 (SSCI, Scopus)
7. Sensory-Motor-Cognitive Functions in PreschoolChildren with Autism Spectrum Disorder
Ergoterapi ve Rehabilitasyon Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.49-60, 2018 (TRDizin)
17. An intervention approach for children with Autism: Aquatherapy
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.4, sa.1, ss.32-45, 2012 (ESCI, Scopus)
19. Effects of a Land Exercise Program on Stereotypical Behaviors in Autism
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
, cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
20. Effects of Pool Exercise Training on Stereotypical Behaviors in Autism
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
, cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
21. Effects of Water Exercise Program on Motor Performance in Autism
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
, cilt.82, sa.1, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
23. Approaches to the Teaching Exercise and Sports for the Children with Autism
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.2, sa.3, ss.214-230, 2010 (ESCI, Scopus)
24. Effects of Most to Least Prompting on Teaching Simple Progression Swimming Skill for Children with Autism
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.45, sa.3, ss.440-448, 2010 (SSCI, Scopus)
25. Effects of Constant Time Delay Procedure on the Halliwick's Method of Swimming Rotation Skills for Children with Autism
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.45, sa.1, ss.124-135, 2010 (SSCI, Scopus)
26. Effects of adapted exercise education on physical fitness in children with autism
TURKISH JOURNAL OF PHYSIOTHERAPY REHABILITATION-FIZYOTERAPI REHABILITASYON
, cilt.20, sa.1, ss.25-31, 2009 (ESCI, Scopus, TRDizin)
27. Otistik çocuklarda adapted edilmiş egzersiz eğitiminin fiziksel uygunluk düzeyine etkisi
FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON
, cilt.20, sa.1, ss.25-31, 2009 (Hakemli Dergi)
28. The effects of special class programs on children with mental retardation
RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT
, cilt.79, sa.1, 2008 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
1. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Rekreasyon Terapisi Programı Öncesi Yürüyüş Özelliklerinin İncelenmesi
Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, 10 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
3. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda uyarlanmış fiziksel eğitim ve sporun motor performans ve fiziksel uygunluk düzeyine etkisi
2.Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, cilt.1, ss.77, (Özet Bildiri)
4. Comparison of Students Having Moderate and Higher Autistic Symptoms on Motor Performance and Physical Fitness
Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Relationship Between Motor Performance, Physical Fitness, and Autism Severity in Adolescents with Autism Spectrum Disorders
Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
6. The Effectiveness Of The Video Self-Modeling On Playing Active Video Game For Children With Autism Spectrum Disorders
World Congress of Sport Sciences Researches, Manisa, Türkiye, 23 - 26 Kasım 2017, cilt.1, ss.594-595, (Özet Bildiri)
7. Otizm Spektrum Bozukluğunda Motor Bozukluklar ve Sağaltım
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
8. Adapted Aquatics Researches for Preschool Children with Autism Spectrum Disorders
International Meeting on Education Research in Health Sciences, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
9. Aquatics for Children with Autism Spectrum Disordersc
3. International Physical Education and Sport Conference for the Disabled, 20 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Otizm Spektrum Bozukluğunda Motor Yetersizlikler ve Müdahale
26. özel eğitim kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
12. Sensory Cognitive Motor Characteristics of Children With Autism Spectrum Disorder
ISEI2016, 8 - 10 Haziran 2016
14. Düzenli uyarlanmış fiziksel eğitim ve spor programına katılan otizm spektrum bozukluğu tanısına sahip bireylerin motor performans ve fiziksel dayanıklılık düzeylerini geliştirme
Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Düzenli Uyarlanmış Fiziksel Eğitim ve Spor Programına Katılan Otizm Spektrum Bozukluğu OSB Tanısına Sahip Bireylerin Motor Performans ve Fiziksel Dayanıklılık Düzeylerini Geliştirme
Uluslararası Spor Bilimleri Turizm ve Rekreasyon Öğrenci Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
16. Bir motor müdahale yaklaşımı Aquaterapi
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
17. Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let's Try Ict
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
18. Özel eğitim ve teknoloji kullanımı Lets try ICT projesi
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
19. Erken Çocuklukta Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
UDEMKO2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
22. Özel Eğitim ve Teknoloji Kullanımı: Let’s Try Ict
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 04 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
23. Cerabral Palsili Çocuklarda Akuatik Müdahale
6. Uluslararası Cerebral Palsy" ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, 26 - 27 Şubat 2016
24. Özel Eğitimde Bir Erasmus+ Projesi: Let's Try Ict
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
25. Özel Eğitimde Bir Erasmus Projesi Let s Try I T
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.64, (Özet Bildiri)
26. Avrupa da Zihinsel Yetersizlik Alanında Öğretmenlere Yönelik Bütünleştirme Eğitimi Inclusıon Traınıng In Intellectual Dısabılıty For Educators In Europe Itıde Erasmus Projesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.65, (Özet Bildiri)
27. Zihin Yetersizliği Ve Otizm Spektrum Bozukluğu Alanlarında Lisansüstü Tez Bibliyografyası
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2015, cilt.1, ss.63, (Özet Bildiri)
28. Teaching advance movement exploration skills in waterto children with autism spectrum disorders
Neurological Disorders Summit, 6 - 08 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
29. The Effects of the Adapted Physical Education and Sports on Motor Performance and Physical Fitness of the Young and Children with Autism Spectrum Disorders
3rd International Sport Sciences, Tourism and Recreation Student Congress, 26 - 30 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
30. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Vücut Farkındalığı
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, cilt.1, ss.68, (Özet Bildiri)
31. Early aquatic intervention and water orientation skills for children with autism spectrum disorders
Inspiring Infancy, Groningen, Hollanda, 15 - 17 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
32. Gelişimsel destek programı (GEDEP)
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
33. Gelişimsel destek programı GEDEP
International Congress on Early Childhood Intervention, 3 - 06 Nisan 2014
34. Otistik özellikler gösteren çocuklara rol oyun becerilerinin öğretiminde videoyla model olmanın aşamalı yardımla birlikte sunulması ve videoyla model olmanın yalnız sunulmasının karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Kitaplar
19
1. OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLER İÇİN FİZİKSEL AKTİVİTE VE SPOR DESTEK EĞİTİM PROGRAMI
ALPASLAN OTİZM VAKFI YAYINLARI, Sakarya, 2022
2. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Duyusal Sorunları için Uygulamalı Davranış Analizine Dayalı Eğitsel Müdahaleler
Otizm Spektrum Bozukluğunda Duyu-Algı-Motor Sorunlar ve Müdahale Süreci, Yanardağ Mehmet, Huri Meral, Editör, ALPASLAN OTİZM VAKFI YAYINLARI, Sakarya, ss.366-408, 2021
3. Özel Eğitim ve Kaynaştırmada Fiziksel Aktivite ve Sporla İlgiliKullanılan Öğretim Yöntemleri
Spor Bilimlerinde Özel Eğitim ve Kaynaştırma, İnce Gonca, Deretarla Gül Ebru, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-157, 2021
6. Koşu Kinezyolojisi
Kas-İskelet Sistemi Kineziyolojisi, Rehabilitasyon için Temeller, Yavuz Yakut, Editör, Elsevier, Hipokrat, Ankara, ss.706-727, 2018
7. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
8. 0-36 Aylık Gelişimi Risk Altındaki Çocuklar İçin Gelişimsel Destek Programı
Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2017
9. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okuöncesi Çocuklar (0-6 Yaş) ve Özellikleri
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
10. Evde özbakım becerilerini destekleme
Ülke Kürkçüoğlu B., Subaşı Yurtçu A. B., Ünal Logacev Ö., Akmanoğlu N., Özen A., Yanardağ M., et al.
3-6 Yaş Arası Çocuklara Evde Gelişimsel Destek (Ebeveynler/Bakıcılar için), Onur Kurt, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-151, 2017
11. FİZİKSEL EĞİTİM, AKTİVİTE, SPOR VE UYARLAMA
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.117-149, 2017
12. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerde Fiziksel Eğitim ve Spor
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.311-335, 2017
13. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017
14. Fiziksel Eğitim ve Sporda Öğretim Yaklaşımları
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Doç. Dr. Mehmet Yanardağ, Prof. Dr. İlker Yılmaz, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.151-201, 2017
15. 0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017
16. Kurumda özbakım becerilerini destekleme
3-6 YAS ÖGRENCILERE KURUMDAGELISIMSEL DESTEK(Egtmcler/Uzmanlar Içn), Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.144-163, 2017
17. 6-12 Yaş Arasındaki Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocukların Özellikleri
GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİOLAN OKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLER(6-12 YAŞ) VE ÖZELLİKLERİ, DİKEN, İBRAHİM HALİL, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.74-94, 2017
18. Bireyselleştirilmiş Fiziksel Eğitim Programı
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Fiziksel Eğitim ve Spor, Mehmet Yanardağ İlker Yılmaz, Editör, PEGEM, ss.251-285, 2017
19. 0-36 aylık gelişimi risk altındaki çocuklar için Gelişimsel Destek Programı (GEDEP)
Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, 2014