Prof. Dr. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi ve İş


Avesis Araştırma Alanları: İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: n.figen balta, n.figen ersoy, nezihe figen ersoy arca

Metrikler

Yayın

46

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

843

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

1

Tez Danışmanlığı

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1994 - 1999

1994 - 1999

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

2009 - 2017

2009 - 2017

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

2001 - 2009

2001 - 2009

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İşletmeden İşletmeye Pazarlama Stratejileri

İşletmeler arası (B2B) Pazarlama stratejileri

Örgütsel Pazarlama Stratejileri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Yönetimi

Endüstriyel /B2B Pazarlama Stratejileri

Makro Pazarlama

Finansal Hizmetler Pazarlaması

Küresel Pazarlama

pazarlama Stratejileri

Lisans

Lisans

pazarlama yönetimi

Endüstriyel Pazarlama

Pazarlama

Endüstriyel Pazarlama

Makro Pazarlama

Yönetilen Tezler

2006

2006

Yüksek Lisans

Yaş meyve sebze ihracatında dağıtım kanalları ve bir uygulama

Ersoy Arca N. F. (Danışman)

B.TUNCER(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Fikir ve İdeoloji Pazarlamasında Müziğin Araçsallığı: Sanat Olayı ve Genel İletişim Modeli Üzerinden Kavramsal Bir Değerlendirme

CENGİZ G., ERSOY ARCA N. F.

PPAD 26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.102-113, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. A FIELD STUDY ON THE PSYCHOLOGICAL AND THE SOCIAL NEEDS OF THE CONSUMERS WHIN PURCHASING SHOPPING GOODS AND SPECIALTY ITEMS

ERSOY N. F.

4th International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS 2019, 4 - 08 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. ONSUMER ATTITUDES AND INVOLVEMENT TOWARDS HIGH-TECH PRODUCTS AS ANDROID AND MULTI-FUNCTIONAL CELL-PHONES: A FIELD STUDY CARRIED ON UNIVERSITY STUDENTS FROM ANKARA, TURKEY

ERSOY N. F.

International Business Education Social Sciences and Technology Conference in Lisbon, Lisbon, Portekiz, 5 - 10 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

5. Marketing and Accounting Cooperation: Calculating Customer Lifetime Value

EKERGİL V., ERSOY N. F.

V. International Conference in Economics (EconWorld@2017Rome), 25 - 27 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. B2B İçin Sosyal Medyada Yeni Fırsat Instagram ve Türkiye deki Öncüler

BATUM T. P., ERSOY N. F.

21. Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

8. B2B için Sosyal Medyada Yeni Fırsat Instagram ve Türkiye deki öncüller

BATUM T. P., ERSOY N. F.

21. Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

9. THE EVALUATION OF MERKET PROFITABILITY RATE IN THE MANUFACTURING SECTOR: THE IMPACTS OF THESE RATES BASED ON ACCOUNTING INFORMATION TO CHOOSE TARGET MARKET

SEVİM A., ERSOY N. F.

AMERICAN SOCIETY OF BUSINESS AND BEHAVIORAL SCIENCES13th ANNUAL MEETING, LAS VEGAS, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Şubat 2006, ss.498-505, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Sanal Topluluklar ve Pazarlama

SAYGIN E. P., ERSOY ARCA N. F.

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Fettahlıoğlu Hatice Seçil, Bilginer Özsaatcı Fatma Gül, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.299-322, 2023

2020

2020

3. Pazarlama Ve Örgütsel Davranış

Ersoy Arca N. F.

Disiplinlerarası Boyutuyla Örgütsel Davranış, Prof. Dr. Çiğdem Kırel, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.230-242, 2020

2020

2020

4. Endüstriyel Pazarlar

Ersoy Arca N. F.

Pazarlamaya Giriş, Ayşe Sevgi Öztürk Feyza Ağlargöz, Editör, Anadolu Universitesi, Eskişehir, ss.1-10, 2020

2018

2018

5. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi

ULAŞ D., BARIŞ G., ÖZHAN DEDEOĞLU A., ERSOY N. F., ALTINBAŞAK F. İ., NURTANIŞ VELİOĞLU M., et al.

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018

2016

2016

6. Pazarlama Kavramı ve Turzm Pazarlaması İle İlişkisi

AKSÖZ E. O., BOYRAZ E., ERSOY N. F., ÖZEL Ç. H., ER İ.

Turizm Pazarlaması, Aksöz Emre Ozan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.1-23, 2016

2008

2008

8. Makro Pazarlama

Ersoy Arca N. F.

Birlik Yayınevi, Eskişehir, 2008

2006

2006

9. Endüstriyel Pazarlama

Ersoy Arca N. F.

Nobel Yayınevi, Ankara, 2006

Desteklenen Projeler

2017 - 2020

2017 - 2020

Potansiyel Kullanıcı Talepleri Doğrultusunda Zenginleştirilmiş ve Geliştirilmiş Bir B2B Portal Tasarımı ve Sınanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ERSOY ARCA N. F. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY

Yayın Kurul Üyesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE

Yayın Kurul Üyesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bucak İşletme Fakültesi Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC MARKETING AND RETAILING

Editörler Kurulu Üyesi

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

İnternational Journal Of Industrial Marketing

Editörler Kurulu Üyesi

Ödüller

Ocak 2010

Ocak 2010

Best Presenter Award

2010 The Global Management, Finance& Information Technology Research Conference

Ocak 2008

Ocak 2008

Best Presenter, Best Paper

008 The Global Business And Finance Research Conference



Davetli Konuşmalar

Ekim 2025

Ekim 2025

Yerel Kalkınma ve Pazarlama

Konferans

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1