Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A FIELD STUDY ON THE PSYCHOLOGICAL AND THE SOCIAL NEEDS OF THE CONSUMERS WHIN PURCHASING SHOPPING GOODS AND SPECIALTY ITEMS

4th International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS 2019, 4 - 08 Eylül 2019

Marketing and Accounting Cooperation: Calculating Customer Lifetime Value

V. International Conference in Economics (EconWorld@2017Rome), 25 - 27 Ocak 2017

THE EVALUATION OF MERKET PROFITABILITY RATE IN THE MANUFACTURING SECTOR: THE IMPACTS OF THESE RATES BASED ON ACCOUNTING INFORMATION TO CHOOSE TARGET MARKET

AMERICAN SOCIETY OF BUSINESS AND BEHAVIORAL SCIENCES13th ANNUAL MEETING, LAS VEGAS, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Şubat 2006, ss.498-505
Kitap & Kitap Bölümleri

Sanal Topluluklar ve Pazarlama

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Fettahlıoğlu Hatice Seçil, Bilginer Özsaatcı Fatma Gül, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.299-322, 2023

Pazarlama Ve Örgütsel Davranış

Disiplinlerarası Boyutuyla Örgütsel Davranış, Prof. Dr. Çiğdem Kırel, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.230-242, 2020

Endüstriyel Pazarlar

Pazarlamaya Giriş, Ayşe Sevgi Öztürk Feyza Ağlargöz, Editör, Anadolu Universitesi, Eskişehir, ss.1-10, 2020

Pazarlama Kavramı ve Turzm Pazarlaması İle İlişkisi

Turizm Pazarlaması, Aksöz Emre Ozan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.1-23, 2016

Makro Pazarlama

Birlik Yayınevi, Eskişehir, 2008

Endüstriyel Pazarlama

Nobel Yayınevi, Ankara, 2006
Metrikler

Yayın

47

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

843

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

26

Proje

1

Tez Danışmanlığı

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları