SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Müşteri Kayıplarını Önlemede En Etkin Telafi Stratejilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Bankacılık Araştırması.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
ÜRÜN TASARIMININ TÜKETİCİNİN ÜRÜNE YÖNELİK TUTUMLARIÜZERİNE ETKİSİ: A MARKASI TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.9, sa.18, ss.120-139, 2017 (Hakemli Dergi)
The Use of Social Media in B2B Marketing Communications An Explatory Study on Turkish Companies
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.139-151, 2016 (Hakemli Dergi)
B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.8, sa.24, ss.1173-1201, 2016 (Hakemli Dergi)
B2B PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRK İŞLETMELER ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.139-151, 2016 (Hakemli Dergi)
Şehir Otellerinde Satın Alma İşlevi Eskişehir deki Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.87-107, 2016 (Hakemli Dergi)
B2B İŞLETMELER NE KADAR SORUMLU B2B İŞLETMELERİN SATIN ALMA SÜRECİNDEKİ TOPLUMSAL DUYARLILIKLARININ ÖLÇÜMÜ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.8, sa.24, ss.1173-1201, 2016 (Hakemli Dergi)
B2b Endüstriyel Pazarlar için Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.159-180, 2016 (Hakemli Dergi)
SmS Reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma
Aksaray Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma
Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
CONSUMER RISK PERCEPTIONS ON THE PURCHASES OF SHOPPING GOODS A FIELD STUDY IN ANKARA TURKEY
International Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.4, ss.19-43, 2016 (Scopus)
Cosmetic consumption of metropolitan males in a developing country
Studia Universitatis Babes-Bolyai, Negotia
, cilt.3, sa.60, ss.5-22, 2015 (ESCI)
Online Shopping Behavior and Characteristics Of Consumers in Eskisehir Turkey Who What How Much and How Often
he Business Review, Cambridge
, cilt.10, sa.2, 2008 (Hakemli Dergi)
Technology Readiness for Innovative High Tech Products How Consumers Perceive and Adopt New Technologies
Business Review
, cilt.11, sa.1, ss.302-309, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A FIELD STUDY ON THE PSYCHOLOGICAL AND THE SOCIAL NEEDS OF THE CONSUMERS WHIN PURCHASING SHOPPING GOODS AND SPECIALTY ITEMS
4th International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS 2019, 4 - 08 Eylül 2019
ONSUMER ATTITUDES AND INVOLVEMENT TOWARDS HIGH-TECH PRODUCTS AS ANDROID AND MULTI-FUNCTIONAL CELL-PHONES: A FIELD STUDY CARRIED ON UNIVERSITY STUDENTS FROM ANKARA, TURKEY
International Business Education Social Sciences and Technology Conference in Lisbon, Lisbon, Portekiz, 5 - 10 Ekim 2018
Consumer Inovativeness and Information Seeking Behaviour as Opposed to Risk Perceptions on Purchases of Hi Tec
5th Economics &Finance Conference, 9 - 12 Şubat 2016
Marketing and Accounting Cooperation: Calculating Customer Lifetime Value
V. International Conference in Economics (EconWorld@2017Rome), 25 - 27 Ocak 2017
Konut Markaları Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyayı Nasıl Kullanıyor Bir İçerik Analizi
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016
B2B İçin Sosyal Medyada Yeni Fırsat Instagram ve Türkiye deki Öncüler
21. Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016
B2B için Sosyal Medyada Yeni Fırsat Instagram ve Türkiye deki öncüller
21. Pazarlama Kongresi, 6 - 08 Ekim 2016
THE EVALUATION OF MERKET PROFITABILITY RATE IN THE MANUFACTURING SECTOR: THE IMPACTS OF THESE RATES BASED ON ACCOUNTING INFORMATION TO CHOOSE TARGET MARKET
AMERICAN SOCIETY OF BUSINESS AND BEHAVIORAL SCIENCES13th ANNUAL MEETING, LAS VEGAS, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Şubat 2006, ss.498-505
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama Ve Örgütsel Davranış
Disiplinlerarası Boyutuyla Örgütsel Davranış, Prof. Dr. Çiğdem Kırel, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.230-242, 2020
Endüstriyel Pazarlar
Pazarlamaya Giriş, Ayşe Sevgi Öztürk Feyza Ağlargöz, Editör, Anadolu Universitesi, Eskişehir, ss.1-10, 2020
Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018
Pazarlama Kavramı ve Turzm Pazarlaması İle İlişkisi
Turizm Pazarlaması, Aksöz Emre Ozan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.1-23, 2016
Endüstriyel B B Müşteri Davranışları ve Satın alma merkezi analizi
Detay Yayıncılık, Ankara, 2015
Makro Pazarlama
Birlik Yayınevi, Eskişehir, 2008
Endüstriyel Pazarlama
Nobel Yayınevi, Ankara, 2006