Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2012 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2011 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2000 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Psikolojik İyi Oluş, İş Doyumu ve Okul Yaşam Kalitesi Bakımından Karşılaştırılması
Diken Ö. (Danışman)
S.SEYMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ZAYIF FONOLOJİK FARKINDALIK BECERİLERİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK WEB TABANLI FONOLOJİK FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ (FONFAR) GELİŞTİRİLMESİ
Diken Ö. (Danışman)
G.ÖZGE(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Nitelikli kitap okuma (Niko) erken müdahale programının down sendromlu çocuğu olan ebeveynlerin kitap okuma ve çocukların etkileşimsel davranışları üzerindeki etkileri
Diken Ö. (Danışman)
H.YİGİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda sözel uyarana tepki (intraverbal) öğretiminin ters yönlü sözel uyarana tepkinin ortaya çıkması üzerindeki etkisi
Diken Ö. (Danışman)
C.KALAYCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
36-78 aylık otizm spektrum bozukluğu(OSB) olan çocukların OSB'den etkilenme, sosyal beceri ve problem davranış düzeyi ile annelerinin etkileşim davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Diken Ö. (Danışman)
E.BÜŞRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda sözel olmayan uyarana tepki (tact) öğretiminin sözel uyarana tepkinin (intraverbal) ortaya çıkması üzerindeki etkisi
Diken Ö. (Danışman)
C.KALAYCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ve babalarının etkileşimsel davranışlarının incelenmesi
Diken Ö. (Danışman)
S.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Down sendromlu bireylerin akıcı okuma ve okuduğunu anlama ile fonolojik farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki
Diken Ö. (Danışman)
G.ÖZGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Zihinsel yetersizliği olan kaynaştırma öğrencilerinin pragmatik dil becerileri ile sosyal becerileri, problem davranışları ve akademik yeterlilikleri arasındaki ilişki
Diken Ö. (Danışman)
Ü.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Prematüre / düşük doğum ağırlığı olan çocuğa sahip anneler ile normal gelişim gösteren çocuğa sahip annelerin çocuklarıyla olan etkileşimlerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
Diken Ö. (Danışman)
M.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015