Makaleler
12
Tümü (12)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)
1. DIGITAL MARKETING CHANNELS: BASIC METHODS AND APPLICATIONS
Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.17, ss.71-93, 2025 (Hakemli Dergi)
4. INSTAGRAM FENOMENLERİNİN, KULLANICILARIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞILAŞTIRMASI1
Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research
, cilt.4, sa.2, ss.202-216, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi
Anadolu Strateji Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.305-330, 2024 (Hakemli Dergi)
9. Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin İngilizceye Yönelik Tutumları: Anadolu Üniversitesi Örneği
Journal of Management Theory and Practices Research– JMTPR
, cilt.1, sa.1, ss.1-9, 2020 (Hakemli Dergi)
10. İllere Göre Aylık Konut Satış Sayılarının Çoklu Uyum Analizi
Siirt Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Yöneticilerin Yaratıcılık Yeteneklerinin Karar Grupları Üzerinden Okunmasına Yönelik Bir Araştırma
Journal of Strategic Research in Social Science
, cilt.2, sa.2, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
12. SMS reklamları ve Mobil Bilgi Servislerine Yönelik Tüketici Tutumunu Belirleyen Bir Araştırma
Aksaray Üniverisitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
5. Another Way to Encourage Entrepreneur: Affiliate Marketing
Global Conference on Education and Research, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
6. The Importance of Social Media as a Digital Marketing Channel
Global Conference on Education and Research 2021, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
8. ATTITUDES OF UNDERGRADUATE STUDENTS TOWARDS MOBILE INFORMATION SYSTEMS
International Conference on Social and Education Sciences (IConSES), Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
9. The Effect on Consumer Attitude of SMS Advertising
Global Conference on Business and Economics: Advances in Global Business And Economics, 4 - 08 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Arama Motoru Optimizasyonu
Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.53-74, 2021
2. Satış Ortaklığı Pazarlaması ve Dijital Marka
Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.313-330, 2021
3. Aile İşletmeleri ve Sosyal Medya Pazarlaması
Aile İşletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.161-181, 2021
4. Veriye Dayalı Halkla İlişkiler Yönetimi
Veriye Dayalı İşletme Yönetimi, Kişi, Nermin, Editör, Gazi Kitabevi, ss.257-279, 2021
5. Küresel Ölçekli ve Örgütlerüstü Denetlenemez Olaylar Karşısında Kurumsal Otobiyografik Bellek Mekanizmasının İşletilmesi
Küresel İşletmecilik, Hakan KARA, Uğur KESKİN, Editör, Merdiven Yayın, Ankara, ss.98-112, 2019
6. Küresel İşletmelerde Pazarlama
Küresel İşletmecilik, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.42-61, 2019
7. Mobil Pazarlama
İşletmecilik Platformu Disiplinlerarası İşletmecilik Çalışmaları, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.14-27, 2017
8. Mobil Pazarlama ve Mobil Bilgi Servisleri
Nisan Kitabevi, 2016
9. Mobil Reklamlar ve SMS Reklamları
Nisan Kitabevi, 2016