Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Examining the Marketing Strategies of the Major Open and Distance Higher Education Providers

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Mart 2025

NEW OPPORTUNITIES OF AI IN RETAIL STORES

14TH INTERNATIONAL İSTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024

2024 Trends in CRM: Today and Tomorrow of CRM

4th International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2024

THE IMPORTANCE OF E-COMMERCE AND DIGITAL MARKETING IN TURKEY DURING THE COVID-19 PANDEMIC PROCESS

8th International Congress on Humanities and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 07 Ocak 2023

Another Way to Encourage Entrepreneur: Affiliate Marketing

Global Conference on Education and Research, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021

The Importance of Social Media as a Digital Marketing Channel

Global Conference on Education and Research 2021, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021

Attitudes of Anadolu University Open Education Students Towards English Learning

Global Conference on Business and Economics GLOBE 2019, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019

ATTITUDES OF UNDERGRADUATE STUDENTS TOWARDS MOBILE INFORMATION SYSTEMS

International Conference on Social and Education Sciences (IConSES), Denver, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Ekim 2019

The Effect on Consumer Attitude of SMS Advertising

Global Conference on Business and Economics: Advances in Global Business And Economics, 4 - 08 Haziran 2018
Kitaplar

Arama Motoru Optimizasyonu

Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.53-74, 2021

Satış Ortaklığı Pazarlaması ve Dijital Marka

Dijital Pazarlama, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.313-330, 2021

Aile İşletmeleri ve Sosyal Medya Pazarlaması

Aile İşletmelerinde Dijital Pazarlama Süreçleri, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.161-181, 2021

Veriye Dayalı Halkla İlişkiler Yönetimi

Veriye Dayalı İşletme Yönetimi, Kişi, Nermin, Editör, Gazi Kitabevi, ss.257-279, 2021

Küresel İşletmelerde Pazarlama

Küresel İşletmecilik, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.42-61, 2019

Mobil Pazarlama

İşletmecilik Platformu Disiplinlerarası İşletmecilik Çalışmaları, KARA HAKAN, KESKİN UĞUR, Editör, Merdiven Yayın, ss.14-27, 2017
Metrikler

Yayın

30

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları