Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Korpusbasierte Analyse zur Wortschatzvielfalt in regionalen und universellen DaF-Lehrwerken
DİYALOG. Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik
, cilt.12, sa.1, ss.193-214, 2024 (Hakemli Dergi)
Almanca öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile meslek alan seçimindeki motivasyonları arasındaki ilişki
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.795-813, 2022 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Almanca Öğrencilerinin Okuma Becerileri Dersinde Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Görüşleri
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.2, ss.989-1003, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Almanca Dersine Yönelik Tutumları
MAJER Middle Eastern &african Journal of Educational Research
, sa.5, ss.96-109, 2013 (Hakemli Dergi)
Die Äquivalente von deutsch müssen im Türkischen Eine kontrastive Untersuchung
ZIELSPRACHE DEUTSCH:DIE ZEITSCHRIFT FUER DEN DEUTSCHUNTERRICHT IN DER ERWACHSENENBILDUNG
, cilt.39, sa.2, ss.21-39, 2012 (Hakemli Dergi)
Almanca Öğretmeni Adaylarının Sözcük Öğreniminde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.28, ss.71-76, 2012 (Hakemli Dergi)
Kulturelle Und Sprachliche Probleme Der StudentInnen Aus Mittelasien In Der Türkei
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.19, ss.273-289, 2008 (Hakemli Dergi)
Faktoren die den Spracherwerb beeinflussen
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.115-121, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği
5th International Contemporary Educational Research Congress, Düsseldorf, Almanya, 27 - 30 Temmuz 2019, ss.494-505
Reflexion zum Studium des Deutschen als Fremdsprache mit Lehramtsbezug an der Anadolu Universität Selbsteinschätzung angehender Deutschlehrer zur beruflichen Qualifikation
XIII.Internationaler Türkischer Germanistik-Kongress, 11 - 14 Mayıs 2016
Yabancı Dil olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması
3rdInternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, cilt.1, ss.1824-1840
Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğrencilerin Argo Kullanım Durumları
Bir Bilim Kategorisi Olarak "Kadın" Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2008, ss.117-125
Die Erweiterung des Könnens im FSU durch Dramatechnicken im Konversationsunterricht
X. TÜRKISCHER INTERNATIONALER GERMANİSTIKKONGRESS (TOLERENZ UND BEGEGNUNGEN), Konya, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2007, ss.265-277
Textproduktion Türkische Studenten und ihre Verbesserung mit Hilfe des Computers
IX. Internationales Türkisches Germanistensymposium, Eskişehir, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
EINE KONTRASTIVE ANALYSE DER LEHRWERKE „LERN MIT UNS“ UND „WIE BITTE?
MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.382-402, 2020
AUFTRETENDE PHRASEOLOGISCHE FEHLER BEI DER SPRACHÜBERTRAGUNG IM DEUTSCHUNTERRICHT DER DAF STUDENTEN/INNEN
MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.171-196, 2020
Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği
Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge, Nevide AKPINAR DELLAL,Susanne KOCH,Witold STANKOWSKI, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.494-505, 2019