Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Die Wissensverarbeitung durch Bild-Text-Kohaerenz für die Fremdsprache Deutsch

XVII. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress: Germanistik im 21.Jahrhundert: Verbindungen-Verknüpfungen-Vernetzungen, İzmir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2025, ss.47, (Özet Bildiri)

2. FREQUENZBASIERTE DIVERSITÄTSBESTIMMUNG DES WORTSCHATZES VON HÖRTEXTEN UNTER BERÜCKSICHTIGUNG DER WORTARTEN: EIN BEISPIEL FÜR MENSCHEN A1.1 KURSBUCH

7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.110-111, (Özet Bildiri)

3. Ortaöğretim “Schritt Für Schritt Deutsch” ve “Wie Bitte?” A1.1 Almanca Ders Kitaplarının Dinleme Kazanımları Açısından İncelenmesi.

1.Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu’nda (YABDİLSEM), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, cilt.1, ss.217-239, (Tam Metin Bildiri)

4. Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

5th International Contemporary Educational Research Congress, Düsseldorf, Almanya, 27 - 30 Temmuz 2019, ss.494-505, (Tam Metin Bildiri)

8. Yabancı Dil olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

3rdInternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, cilt.1, ss.1824-1840, (Tam Metin Bildiri)

9. Ortaöğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Almanca Dersine Yönelik Tutumları

Internationl Conference On Innovation And Challenges In Education, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.96-109, (Özet Bildiri)

10. Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğrencilerin Argo Kullanım Durumları

Bir Bilim Kategorisi Olarak "Kadın" Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2008, ss.117-125, (Tam Metin Bildiri)

11. Die Erweiterung des Könnens im FSU durch Dramatechnicken im Konversationsunterricht

X. TÜRKISCHER INTERNATIONALER GERMANİSTIKKONGRESS (TOLERENZ UND BEGEGNUNGEN), Konya, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2007, ss.265-277, (Tam Metin Bildiri)

12. Textproduktion Türkische Studenten und ihre Verbesserung mit Hilfe des Computers

IX. Internationales Türkisches Germanistensymposium, Eskişehir, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. ANALYSE DER LEHRWERKE FÜR DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE IM HINBLICK AUF DEN WORTSCHATZVERMITTLUNG

SCHRIFTEN ZUR SPRACHE UND LITERATUR IX, Tahir Balcı,Ali Osman Öztürk,Munisa Aksöz, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.270-281, 2025

2. Uzaktan Eğitimde Yabancı Dil Öğretimi ve Öğrenci Görüşlerine Dayalı Ters Yüz Öğrenme Modeli

Schriften zur Sprache und Literatur IX, BALCI TAHİR,ÖZTÜRK ALİ OSMAN,AKSÖZ MUNİSE, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.247-269, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAF UNTERRICHT

ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK, NEVİDE AKPINAR DELLAL,ŞENGÜL BALKAYA, Editör, Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften, Saarbrücken, ss.153-178, 2022

4. AUFTRETENDE PHRASEOLOGISCHE FEHLER BEI DER SPRACHÜBERTRAGUNG IM DEUTSCHUNTERRICHT DER DAF STUDENTEN/INNEN

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.171-196, 2020

5. DIE EINSTELLUNGEN DER SCHÜLERINNEN ZUR GRAMMATIK IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT

DİL VE EDEBİYAT YAZILARI Prof. Dr. ALİ GÜLTEKİN’E ARMAĞAN, İnci ARAS - Zeynep KÖSTELOĞLU, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.169-187, 2020

6. EINE KONTRASTIVE ANALYSE DER LEHRWERKE „LERN MIT UNS“ UND „WIE BITTE?

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.382-402, 2020

7. Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge, Nevide AKPINAR DELLAL,Susanne KOCH,Witold STANKOWSKI, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.494-505, 2019

8. Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

Applying Intercultural Linguistıc Competence To Foreign Language Teaching and Learning, Azamat Akbarov/ Diane Larsen Freeman, Editör, IBU Publication, Sarajevo, ss.1824-1840, 2013
Metrikler

Yayın

35

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Toplam Atıf Sayısı

27

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları