Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

FREQUENZBASIERTE DIVERSITÄTSBESTIMMUNG DES WORTSCHATZES VON HÖRTEXTEN UNTER BERÜCKSICHTIGUNG DER WORTARTEN: EIN BEISPIEL FÜR MENSCHEN A1.1 KURSBUCH

7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 27 Eylül - 30 Aralık 2023, ss.110-111

Ortaöğretim “Schritt Für Schritt Deutsch” ve “Wie Bitte?” A1.1 Almanca Ders Kitaplarının Dinleme Kazanımları Açısından İncelenmesi.

1.Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu’nda (YABDİLSEM), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, cilt.1, ss.217-239

Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

5th International Contemporary Educational Research Congress, Düsseldorf, Almanya, 27 - 30 Temmuz 2019, ss.494-505

Yabancı Dil olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

3rdInternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, cilt.1, ss.1824-1840

Ortaöğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Almanca Dersine Yönelik Tutumları

Internationl Conference On Innovation And Challenges In Education, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.96-109

Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğrencilerin Argo Kullanım Durumları

Bir Bilim Kategorisi Olarak "Kadın" Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2008, ss.117-125

Die Erweiterung des Könnens im FSU durch Dramatechnicken im Konversationsunterricht

X. TÜRKISCHER INTERNATIONALER GERMANİSTIKKONGRESS (TOLERENZ UND BEGEGNUNGEN), Konya, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2007, ss.265-277

Textproduktion Türkische Studenten und ihre Verbesserung mit Hilfe des Computers

IX. Internationales Türkisches Germanistensymposium, Eskişehir, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2005
Kitaplar

LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAF UNTERRICHT

ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK, NEVİDE AKPINAR DELLAL,ŞENGÜL BALKAYA, Editör, Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften, Saarbrücken, ss.153-178, 2022

DIE EINSTELLUNGEN DER SCHÜLERINNEN ZUR GRAMMATIK IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT

DİL VE EDEBİYAT YAZILARI Prof. Dr. ALİ GÜLTEKİN’E ARMAĞAN, İnci ARAS - Zeynep KÖSTELOĞLU, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.169-187, 2020

EINE KONTRASTIVE ANALYSE DER LEHRWERKE „LERN MIT UNS“ UND „WIE BITTE?

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.382-402, 2020

AUFTRETENDE PHRASEOLOGISCHE FEHLER BEI DER SPRACHÜBERTRAGUNG IM DEUTSCHUNTERRICHT DER DAF STUDENTEN/INNEN

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.171-196, 2020

Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge, Nevide AKPINAR DELLAL,Susanne KOCH,Witold STANKOWSKI, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.494-505, 2019

Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

Applying Intercultural Linguistıc Competence To Foreign Language Teaching and Learning, Azamat Akbarov/ Diane Larsen Freeman, Editör, IBU Publication, Sarajevo, ss.1824-1840, 2013
Metrikler

Yayın

30

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

42

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları