Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

FREQUENZBASIERTE DIVERSITÄTSBESTIMMUNG DES WORTSCHATZES VON HÖRTEXTEN UNTER BERÜCKSICHTIGUNG DER WORTARTEN: EIN BEISPIEL FÜR MENSCHEN A1.1 KURSBUCH

7.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 27 Eylül - 30 Aralık 2023, ss.110-111

Ortaöğretim “Schritt Für Schritt Deutsch” ve “Wie Bitte?” A1.1 Almanca Ders Kitaplarının Dinleme Kazanımları Açısından İncelenmesi.

1.Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Sempozyumu’nda (YABDİLSEM), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, cilt.1, ss.217-239

Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

5th International Contemporary Educational Research Congress, Düsseldorf, Almanya, 27 - 30 Temmuz 2019, ss.494-505

Yabancı Dil olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

3rdInternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, cilt.1, ss.1824-1840

Ortaöğretim Öğrencilerinin Yabancı Dil Almanca Dersine Yönelik Tutumları

Internationl Conference On Innovation And Challenges In Education, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.96-109

Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Kız ve Erkek Öğrencilerin Argo Kullanım Durumları

Bir Bilim Kategorisi Olarak "Kadın" Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2008, ss.117-125

Die Erweiterung des Könnens im FSU durch Dramatechnicken im Konversationsunterricht

X. TÜRKISCHER INTERNATIONALER GERMANİSTIKKONGRESS (TOLERENZ UND BEGEGNUNGEN), Konya, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2007, ss.265-277

Textproduktion Türkische Studenten und ihre Verbesserung mit Hilfe des Computers

IX. Internationales Türkisches Germanistensymposium, Eskişehir, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAF UNTERRICHT

ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK, NEVİDE AKPINAR DELLAL,ŞENGÜL BALKAYA, Editör, Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften, Saarbrücken, ss.153-178, 2022

DIE EINSTELLUNGEN DER SCHÜLERINNEN ZUR GRAMMATIK IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT

DİL VE EDEBİYAT YAZILARI Prof. Dr. ALİ GÜLTEKİN’E ARMAĞAN, İnci ARAS - Zeynep KÖSTELOĞLU, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.169-187, 2020

EINE KONTRASTIVE ANALYSE DER LEHRWERKE „LERN MIT UNS“ UND „WIE BITTE?

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.382-402, 2020

AUFTRETENDE PHRASEOLOGISCHE FEHLER BEI DER SPRACHÜBERTRAGUNG IM DEUTSCHUNTERRICHT DER DAF STUDENTEN/INNEN

MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION, NEVIDE AKPINAR DELLAL, BORYS KHOLOD, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.171-196, 2020

Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği

Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge, Nevide AKPINAR DELLAL,Susanne KOCH,Witold STANKOWSKI, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.494-505, 2019

Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşımın Metinlere Yansıması

Applying Intercultural Linguistıc Competence To Foreign Language Teaching and Learning, Azamat Akbarov/ Diane Larsen Freeman, Editör, IBU Publication, Sarajevo, ss.1824-1840, 2013

Metrikler

Yayın

29

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları