Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
CREATIVITY IN ADVERTISING: A REVIEW OF AWARD-WINNING ADVERTISEMENTS AT THE KIRMIZI AWARDS
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.166-198, 2021 (Hakemli Dergi)
İÇSEL MARKALAŞMA VE DUYGUSAL BAĞLILIK İLİŞKİSİ: ÇALIŞAN PERSPEKTİFİNDEN BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.130-150, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılığa Yönelik Tüketici Tutumları ve Mahremiyet Endişesi
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Medya ve Gizlilik
Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Anbarlı Özbaş Züleyha, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.107-135, 2021