Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA TARKAN OĞUZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Anadolu Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
1.
“Platon’un Mağarası”ndan Sosyal Medyaya Gerçekliğin Görünümü: Filtre Balonu
Oğuz M. T.
Kurgu
, cilt.26, sa.2, ss.1-10, 2018 (Hakemli Dergi)
2.
Çağdaş Narkisisoslar Facebook Kullanım Alışkanlıkları ve Narsisizm
Oğuz M. T.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.9, sa.2, ss.51-68, 2016 (Scopus, TRDizin)
3.
Dijital Müzik Tüketim Alışkanlıklar
Oğuz M. T.
Kurgu
, cilt.24, sa.1, ss.44-62, 2016 (Hakemli Dergi)
4.
Popüler Kültür ve Sporun Endüstrileşme Süreci
Oğuz M. T.
Kurgu
, sa.21, ss.122-142, 2006 (Hakemsiz Dergi)
5.
İstatistiksel Kalite Kontrol u Yönetim Metodolojisine Dönüştüren Kalite Gurusu W Edwards Deming
Oğuz M. T.
kurgu
, sa.18, ss.279-293, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2
1.
Dijital çağda üretim ve tüketim sürecindeki teknolojik değişikliklerin müzik endüstrisindeki dönüşüme etkisi
Oğuz M. T.
20th International Symposium Communication in the Millenium (CIM 2024), Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2024, ss.175-188, (Tam Metin Bildiri)
2.
Görünür Olma Takıntısı: Selfi Yayınlama Davranışı ve Narsisizm
Oğuz M. T.
16th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.56-70, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1.
Çevrim Dışından Çevrim İçine Yalnızlık Kavramı
Oğuz M. T.
Sosyal Medyaya Eleştirel Bakış, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.33-52, 2020
2.
Maddi Olmayan Emek ve Çevrimiçi İletişim
Oğuz M. T.
Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Küçük Mestan, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.91-100, 2019
3.
Bireylerarası İletişim ve Grup İletişimi
Oğuz M. T.
İletişim Bilgisi, Barış Kılınç,Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.72-97, 2018
4.
Medya İlişkilerinde Etik ve Hukuk
OĞUZ M. T.
Medya İlişkileri, Vural, İzlem ve Eriş, Ufuk, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.148-163, 2017
5.
Kitle İletişimi
OĞUZ M. T.
İletişim Bilgisi, Kılnç, Barış; Eriş, Ufuk, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-143, 2016
6.
Popüler Kültür ve Medyada Magazinleşme
Oğuz M. T.
Medya Kültür Siyaset, Özer, Ömer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.171-190, 2013
7.
Yeni Medya ve Yeni Medya Araştırmaları
OĞUZ M. T.
Film ve Video Kültürü, Gürses Nedim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.136-158, 2013
8.
Popüler Kültür ve Medyada Magazinleşme
Oğuz M. T.
Medya Siyaset Kültür, Özer,Ömer, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.158-177, 2013
9.
Bireylerarası İletişim
Oğuz M. T.
İletişim Bilgisi, Nezih Orhon,Ufuk Eriş, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.72-93, 2012
10.
Yeni Medya
OĞUZ M. T.
Film ve Video Kültürü, Levend Kılıç, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.122-142, 2011
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Yayın (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
46
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
60
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Diğer Toplam)
60
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları