Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (8)
5. Mathematical Modeling of Parabolas: Examples From Architects
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, ss.219-223, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Problems and Solution Suggestions in Teaching Rotation Transformation in ConicSections
Acta Didactica Napocensia
, cilt.12, sa.2, ss.15-28, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Permütasyon ve Olasılık Konusunun Öğretiminde Bilgi Değişme Tekniğinin Kullanılmasının Akademik Başarıya Ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.6, ss.2283-2292, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Valuation of Mathematics Teacher Candidates’ the Ellipse Knowledge According to the Revised Bloom’s Taxonomy
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.10, ss.1782-1794, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Determination of the Relative Positions of Three Planes Action Research
Turkish Online Journal of QualitativeInquiry
, cilt.7, sa.3, ss.165-198, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Developing the concept of a parabola in Taxicab geometry
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
, cilt.46, sa.2, ss.264-283, 2015 (ESCI, Scopus)
11. How Does A Taxi Driver Use Geometry
Procedia - Social and Behavioral Sciences,
, cilt.174, ss.164-171, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Bir ortaokul matematik öğretmeninin Webquestin uygulamasına yönelik görüşü
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.2, sa.1, ss.87-106, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Middle School Mathematics Teachers’ Initial Perceptions about Webquests
Quaderni di Ricerca in Didattica
, cilt.22, sa.1, ss.280-283, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Students' misconceptions and errors in transformation geometry
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.7, ss.901-909, 2010 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tablo Ve Grafik Yorumlarının Beş Adım Çerçevesinde İncelenmesi
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Konik Kesitlerde Dönme Dönüşümü Öğretiminde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
3. Disiplinlerarası Bilimsel Matematiksel Geçişlilik Konferansı ( Mathematical Transgressions, 18 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
8. Konik Kesitler İle Çizim Yapalım, Denklemini Yazalım ve Model Oluşturalım
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Geometride Soyut Kavramların Öğretiminde Manipülatiflerin Kullanılması: Homoteti ve İnversiyon
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Matematik Öğretmeni Adaylarının Elips Kavramına İlişkin Günlük Hayat Problemini Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
. 8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. A Journey from The Geometrical Structure to Algebraic Equations Ellipses Example
INTE2016, 13 - 15 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Teaching of Permutation and Probability with Exchange of Knowledge Method
International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 16 - 19 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
14. Visualization of the Relative Positions of Three Planes with Computer Algebra Systems
Problem Solving in Mathematics Education 2015, 3 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
16. 8 Sınıf Öğrencilerinin Geometer s Sketchpad ile Keşfederek Öğrenme Ortamında Çokgenler Konusuna İlişkin Cebirsel ve Geometrik Düşünme Becerileri
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 11 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
18. Developing Concept Of Parabola A Case Study 26 29 August 2013 p 320 Saraybosna Bosna Hersek
2 nd. International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications, 26 - 29 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
19. Middle School Mathematics Teachers Initial Perception About Webquests
CIEAEM 63,Facilitating access and participation: Mathematical practices inside and outside the classroom, 24 - 29 Haziran 2011, cilt.22, (Tam Metin Bildiri)
20. TI-Nspire CAS Kullanımının Geometri Dersine Entegrasyonu Üzerine Bir Çalışma
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
21. Effects of technology use on geometrical construction
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
22. İlköğretim Matematik Öğretiminde Web Destekli Araştırma Projeleri Tasarımı ve Uygulamaları
I. Web Destekli Öğretim Uygulamaları Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2011, ss.12, (Özet Bildiri)
23. Implementation of Webquests in Middle School Mathematics Courses
16th Asian Technology Conference of Mathematics, Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
25. Web destekli Araştırma Projesi Tasarımı ve Uygulamaları WAPTU
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Matematiğin Tanımı ve Doğası
İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018
