Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Designing a Teacher Professional Development MOOC For English Language Teachers

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.256-262, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Talking the Quality Talk, Walking the Quality Walk: Developing an Online Quality Assurance Training Program

International Quality Conference 2023, Girne, Kıbrıs (Kktc), 13 - 14 Temmuz 2023, ss.760-772, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. The relationship between self-report and objective data in open education systems

I·HE2023: Innovating Higher Education Conference, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. The Relationship Between Distance Education Attitude and Self-Regulated Online Learning Skills Among Undergraduate Physiotherapy and Rehabilitation Students

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.754, (Özet Bildiri)

5. Redesigning a Formal Massive Open and Distance Course Using Community of Inquiry Framework

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.780, (Özet Bildiri)

6. Evaluation of Foreign Language Courses Delivered Via Emergency Distance Teaching

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.815, (Özet Bildiri)

7. Medya Okuryazarlığından Yeni Medya Okuryazarlığına: Açık ve Uzaktan Öğrenme Bağlamında Bir İnceleme

International Open Distance Learning (IODL) Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.571-590, (Tam Metin Bildiri)

8. From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Açıklık: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.389-398, (Tam Metin Bildiri)

10. Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics

OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. AUGMENTED REALITY IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

8th Teaching and Education Conference, Vienna, Avusturya, 17 - 20 Eylül 2019, ss.323-337, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

12. Educational Use of Facebook: A Comparison of Worldwide Examples and Turkish Context

Annual Conference of the International-Council-of-Educational-Media (ICEM), Tallinn, Estonya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.251-267, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Hazırlık sınıfı öğrencilerinin yabancı dil derslerinde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanılmasına yönelik tutumları

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.195, (Özet Bildiri)

15. Developing a learner attitude scale towards using information and communication technologies in English as a foreign language classes

International symposium on changes and new trends in education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2013, ss.302-311, (Tam Metin Bildiri)

16. Perspectives on Open Education Resources and Quality Control with Examples from Turkey

ICEMSIIE‘11 Joint Conference, Aveiro, Portekiz, 27 - 30 Eylül 2011, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri)

17. Facebook: A potential to support foreign language learning

IODLICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.821-844, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

1. Continuous Teacher Professional Development in a Time of Digitalization and Global Health Crisis

Embracing Technological Advancements for Lifelong Learning, Mahmoud M. Kh. Hawamdeh,Faiz Abdelhafid, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.83-110, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Kullanıcı Deneyimi Tasarımında Veri Gizliliği ve Güvenliği

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı, ÇALIŞKAN HASAN, OKUR MUHAMMET RECEP, Editör, Anadolu Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi :B-Teorik Bilimler, ss.97-119, 2024

3. Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ve Temel Kavramlar

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı, ÇALIŞKAN HASAN, OKUR MUHAMMET RECEP, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.3-22, 2024

4. Kullanıcıların Özellikleri ve Gereksinimleri

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı, ÇALIŞKAN HASAN, OKUR MUHAMMET RECEP, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.57-85, 2024

5. AKADEMA Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Platformu

Açıköğretim ile 40 yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, aydın ziya özgür,Kamil Çekerol,Serpil koçdar,İlker Kayabaş, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.337-355, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Program Evaluation in Open and Distance EFL settings

DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023

7. Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti

Açıköğretim ile 40 yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, Özgür Aydın Ziya,Çekerol Kamil,Koçdar Serpil,Kayabaş İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023

8. Öğrenenin Dijital Yeterlilikleri

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, T. Volkan Yüzer, Mehmet Kesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.80-95, 2022

9. Örgütsel Öğrenme ve Gelişme

Uzaktan Eğitim Örgütlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Taşcı, Deniz; Aydın, Cengiz Hakan; Yalçınkaya, Akansel, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-128, 2022

10. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenen Destek Hizmetleri

Uzaktan Eğitimin Yönetimi: Dünü, Bugünü ve Geleceği, Taşcı, Deniz; Yalçınkaya, Akansel, Editör, Maltepe Üniversitesi, İstanbul, ss.221-253, 2021

11. Hızlı içerik geliştirme

Açık ve uzaktan öğrenmenin teknoloji boyutu, Mehmet Kesim, T. Volkan Yüzer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-164, 2020

12. Nitel İçerik ve Söylem Analiz Teknikleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-156, 2020

13. Araştırma Yaklaşımları ve Desenleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.40-95, 2020

14. Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019

15. Investigating New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

21st Century Skills and Education, Cahit Erdem, Hakkı Bağcı, Mehmet Koçyiğit, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.112-137, 2019

16. Culture in online learning: Essentialist and post-essentialist frameworks

Supporting multiculturalism in open and distance learning spaces, Elif Toprak, Evrim Genç Kumtepe, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, PA, ss.166-190, 2018

17. Facebook’un eğitim ve yabancı dil öğrenimi amaçlı kullanımı

Her yönüyle yabancı dil üzerine araştırmalar, Yrd.Doç.Özgül Balcı Okt. Fatih Çolak Dr. Feyza Nur Ekizer, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.31-53, 2017

18. Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Bileşenleri

Öğrenme Yönetim Sistemleri, Usta, İlker Güneş, E. Pınar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.118-139, 2017

19. Facebook’s hidden potential: Facebook as an educational support tool inforeign language education

The Social Classroom Integrating Social Network Use In Education, Gorg Mallia , Editör, IGI- Global, ss.121-147, 2014

20. Facebook’s Hidden Potential: Facebook as an Educational Support Tool in Foreign Language Education

The Social Classroom Integrating Social Network Use in Education, Ġorġ Mallia, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.120-146, 2014
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

726

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

13

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları