Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Evaluation of Foreign Language Courses Delivered Via Emergency Distance Teaching

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.815

The Relationship Between Distance Education Attitude and Self-Regulated Online Learning Skills Among Undergraduate Physiotherapy and Rehabilitation Students

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.754

Redesigning a Formal Massive Open and Distance Course Using Community of Inquiry Framework

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022, ss.780

From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning

International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Açıklık: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Örneği

International Open and Distance Learning (IODL) Conference 2019, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, ss.389-398

Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics

OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019

Educational Use of Facebook: A Comparison of Worldwide Examples and Turkish Context

Annual Conference of the International-Council-of-Educational-Media (ICEM), Tallinn, Estonya, 5 - 07 Eylül 2018, ss.251-267 identifier

AUGMENTED REALITY IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

8th Teaching and Education Conference, Vienna, Avusturya, 17 - 20 Eylül 2019, ss.323-337 Creative Commons License identifier

Hazırlık sınıfı öğrencilerinin yabancı dil derslerinde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanılmasına yönelik tutumları

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.195

Perspectives on Open Education Resources and Quality Control with Examples from Turkey

ICEMSIIE‘11 Joint Conference, Aveiro, Portekiz, 27 - 30 Eylül 2011, ss.1-18

Facebook: A potential to support foreign language learning

IODLICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.821-844

Kitap & Kitap Bölümleri

Anadolum eKampüs’le Öğrenen Memnuniyeti

Açıköğretim ile 40 yıl Uygulamalar ve Araştırmalar, Özgür Aydın Ziya,Çekerol Kamil,Koçdar Serpil,Kayabaş İlker, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.567-600, 2023

Öğrenenin Dijital Yeterlilikleri

Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, T. Volkan Yüzer, Mehmet Kesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.80-95, 2022

Örgütsel Öğrenme ve Gelişme

Uzaktan Eğitim Örgütlerinde İnsan Kaynakları Yönetimi, Taşcı, Deniz; Aydın, Cengiz Hakan; Yalçınkaya, Akansel, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-128, 2022

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenen Destek Hizmetleri

Uzaktan Eğitimin Yönetimi: Dünü, Bugünü ve Geleceği, Taşcı, Deniz; Yalçınkaya, Akansel, Editör, Maltepe Üniversitesi, İstanbul, ss.221-253, 2021

Nitel İçerik ve Söylem Analiz Teknikleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.132-156, 2020

Araştırma Yaklaşımları ve Desenleri

Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.40-95, 2020

Hızlı içerik geliştirme

Açık ve uzaktan öğrenmenin teknoloji boyutu, Mehmet Kesim, T. Volkan Yüzer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-164, 2020

Investigating New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

21st Century Skills and Education, Cahit Erdem, Hakkı Bağcı, Mehmet Koçyiğit, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.112-137, 2019

Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners

21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019

Culture in online learning: Essentialist and post-essentialist frameworks

Supporting multiculturalism in open and distance learning spaces, Elif Toprak, Evrim Genç Kumtepe, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, PA, ss.166-190, 2018

Facebook’un eğitim ve yabancı dil öğrenimi amaçlı kullanımı

Her yönüyle yabancı dil üzerine araştırmalar, Yrd.Doç.Özgül Balcı Okt. Fatih Çolak Dr. Feyza Nur Ekizer, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.31-53, 2017

Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Bileşenleri

Öğrenme Yönetim Sistemleri, Usta, İlker Güneş, E. Pınar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.118-139, 2017

Facebook’s hidden potential: Facebook as an educational support tool inforeign language education

The Social Classroom Integrating Social Network Use In Education, Gorg Mallia , Editör, IGI- Global, ss.121-147, 2014

Facebook’s Hidden Potential: Facebook as an Educational Support Tool in Foreign Language Education

The Social Classroom Integrating Social Network Use in Education, Ġorġ Mallia, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.120-146, 2014

Metrikler

Yayın

40

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

11

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları