SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uzaktan Öğrenenlerin Eylem Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.303-323, 2020 (Hakemli Dergi)
An Interaction Framework for Open and Distance Learning: Learning Outcomes, Motivation, Satisfaction, Perception
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.10, sa.36, ss.7-26, 2019 (Hakemli Dergi)
Early Chıldhood Scıence Educatıon Trends In Turkey: Where From? Where To?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.398-411, 2017 (Hakemli Dergi)
Early Childhood Science Education Trends In Turkey: Where From? Where To?
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.398-411, 2017 (Hakemli Dergi)
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Soru Yazarlarının Ölçme ve Değerlendirme Seminerlerine İlişkin Görüşleri
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme vedeğerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.9-46, 2017 (Hakemli Dergi)
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.9-36, 2017 (Hakemli Dergi)
Eskişehir de yaşamboyu öğrenme başlığı altında yetişkin eğitiminin analizi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, ss.197-211, 2015 (Hakemli Dergi)
Research trends in Turkish distance education A content analysis of dissertations 1986 2014
EUROPEAN JOURNAL OF OPEN, DISTANCE AND E-LEARNING
, cilt.18, sa.2, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
The convergence of perceived efficacy beliefs and sciencing in early childhood classrooms
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.21, ss.85-99, 2013 (Hakemli Dergi)
The effects of computers on kindergarten children s social skills
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.5, sa.4, ss.52-57, 2010 (Hakemli Dergi)
The effects of kindergarten experiences on children s elementary science achievement
Elementary Education Online
, cilt.8, sa.3, ss.978-987, 2009 (Hakemli Dergi)
The Gifted Rating Scales School Form A ValidationStudy Based on Age Gender and Race
Roeper Review
, cilt.30, sa.2, ss.140-146, 2008 (Hakemli Dergi)
Gifted idendification Measuring change in a student s profile of abilities using the Gifted Rating Scales
School Psychologist
, cilt.60, sa.3, ss.106-111, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
From media literacy to new media literacy: A lens from open and distance learning
International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019
Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA ŞENLİĞİ 3, Eskişehir, Türkiye, 08 Kasım 2019
Mapping the Learner Profiles in Open and Distance Learning
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference 2019, 16 - 18 Ekim 2019
Examining the effects of LMS on academic performance using learning analytics
OOFHEC2019: The Online, Open and Flexible Higher Education Conference. EADTU Conference, Madrid, İspanya, 16 - 18 Ekim 2019
Effects of Learner-Content Interaction Activities on the Context of Verbal Learning Outcomes in Interactive Courses
AECT - The Online, Open and Flexible Higher Education Conference – OOFHEC2018, 10 - 12 Ekim 2018
Using the Game-based Student Response Tool Kahoot! in an Online Class: Perspectives of Online Learners
Society for Information Technology Teacher Education International Conference, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 5 - 09 Mart 2017, ss.303-307
Open and Distance Learners’ Transactional Distance Perceptions in Synchronous Online Learning Environments
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2017, 5 - 09 Mart 2017
Use of ARCS V Motivational Design Model in Online Distance Education
Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 21 - 25 Mart 2016
Dialogic and Help Seeking Behaviors of Online Learners A case of an Online Course In Proceedings of Society for Information Technology Teacher Education International Conference 2016 pp 238 240 Chesapeake VA
Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 21 - 25 Mart 2016
Moodle Öğrenme Yönetim Sisteminde Bir Dersin Tasarımı ve Öğretimi İngilizce Dersi Örneği
AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015
Uzaktan Eğitim Yoluyla Avrupa Hapishanelerindeki Dil Engelini Ortadan Kaldırmak ELBEP
Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu: Teknoloji Tabanlı Öğretim, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2014
Anadolu Okulöncesi Matematik ANOMAT Beceri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
ANADOLU OKULÖNCESİ MATEMATİK (ANOMAT) BECERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24-26 Nisan 2014, İstanbul / Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
ANOMAT Anadolu Matematik Beceri Ölçeğinin Geliştirilmesi
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 27 Nisan 2014
Eliminating Language Barriers in European Prisons Through Open and Distance Education Technology
IODL & ICEM JOINT CONFERENCE, 6 - 08 Ekim 2010, ss.171-181
Kitap & Kitap Bölümleri
Açıköğretim Sisteminde Öğrenme Analitikleri Tabanlı Performans Değerlendirme Paneli Uygulaması
Açıköğretim ile 40 Yıl: Uygulamalar ve Araştırmalar, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.405-430, 2023
Program Evaluation in Open and Distance EFL settings
DIGITAL TRANSFORMATION IN EFL SETTINGS An Open and Distance Learning Perspective, Sözler Soner, Editör, Nobel Yayınevi, ss.361-390, 2023
Motivation, Volition, and Engagement in Online Distance Learning
IGI Global, Pennsylvania, 2021
Investigating the New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Erdem, Cahit; Bağcı, Hakkı; Koçyiğit, Mehmet, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.112-137, 2019
Investigating New Media Literacy Skills of Open and Distance Learners
21st Century Skills and Education, Cahit Erdem, Hakkı Bağcı, Mehmet Koçyiğit, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.112-137, 2019
Açıköğretim Sınavlarında Tablet Kullanımı
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, 2017
Açıköğretimde Tablet Kullanımı
Anadolu Üniversitesi, 2017
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme
Anadolu Üniversitesi, 2016
Çocukları Tanıma ve Değerlendimede Görüşme Yöntemi
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme, Doç.Dr. Alper Tolga KUMTEPE, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.90-114, 2016
Temel Bilgi Teknolojileri II
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2015
Açıköğretim Sınavlarında Görev Alanların ve Öğrencilerin Sınav Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Anadlu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, 2015
Özel Öğretim Yöntemleri II
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2013
Gözlem
Marka iletişiminde analiz ve araştırma II, Cengiz Hakan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.56-75, 2013
Görüşme
Marka iletişiminde analiz ve araştırma II, Cengiz Hakan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.38-54, 2013
Okulöncesi eğitimde gelişimsel uygulamalar ve bütünleştirilmiş program
Özel öğretim yöntemleri II, Arzu Arıkan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.153-180, 2013
Çocukları Tanıma Teknikleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011
Gözleme dayalı teknikler
Çocukları tanıma teknikleri, Ceyhan, Aykut; Ören, Meral, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.53-77, 2011
Anadolu Üniversitesi nin Eskişehir e Etkileri ve Şehrin Üniversiteyi Algılayışı
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2010
One for many: Anadolu University’s distance education services
Challenges facing for marketing in distance and online learning environments An integrated approach, Demiray, Uğur Sever, Serdar, Editör, Anadolu University Press, ss.649-669, 2009
Nitel veri toplama
Marka iletişiminde analiz ve araştırma, Aydın, Cengiz Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.109-132, 2009
Anadolu Üniversitesi'nin Eskişehir e Etkileri ve Şehrin Üniversiteyi Algılayışı
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2008
Okulöncesi eğitimde matematik
Okulöncesinde fen ve matematik eğitimi, Özdaş, Aynur, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.129-150, 2008
Okulöncesi matematik ve fen eğitiminde temel kavramlar ve etkinlik örnekleri II
Okulöncesinde fen ve matematik eğitimi, Özdaş, Aynur, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.201-222, 2008