Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
4. THE IMPACT OF GENDER AND GRADE LEVEL ON STUDENTS'GENERAL INTELLIGENCE, VERBAL POTENTIAL, VISUAL POTENTIAL, AND MEMORY CAPACITY
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.22, ss.1625-1648, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Social Validity Study of the Anadolu-Sak Intelligence Scale (ASIS)
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.49, sa.49, ss.393-412, 2020 (ESCI, TRDizin)
10. Validity of the Anadolu-Sak Intelligence Scale in the identification ofgifted students
Psychological Test and Assessment Modeling
, cilt.61, sa.3, ss.263-282, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Üstün Yeteneklilerin Tanılanması
Talent (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.83-85, 2018 (TRDizin)
13. Türkiye de Üstün Yeteneklilerin Eğitiminin Eleştirel Bir Değerlendirmesi
Talent (Online)
, cilt.5, sa.2, ss.110-132, 2015 (TRDizin)
14. Kitap İncelemeleri Yaratıcılık Gelişimi ve Geliştirilmesi
Talent (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.126-127, 2014 (TRDizin)
15. Yaratıcılık Gelişimi ve Geliştirilmesi
Talent (Online)
, cilt.4, sa.2, ss.126-127, 2014 (TRDizin)
16. Matematiksel Yaratıcılık ve Geliştirilmesi
Eğitimci Öğretmen Dergisi
, sa.18, ss.32-34, 2013 (Hakemli Dergi)
17. The Selective Problem Solving Model SPS and Its Social Validity in Solving Mathematical Problems
KOREAN JOURNAL OF THINKING & PROBLEM SOLVING
, cilt.23, sa.1, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
8. Özel Yeteneğin Uzaktan Destekle Eğitim Modeli (ÖY-DEM)
14th International Congress on New Trends in Education (iconte), Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
9. Using the Anadolu Sak Intelligence Scale (ASIS)
Creativity and Education Symposium, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 27 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
10. Bilim ve Sanat Merkezlerine (BİLSEM) Öğrenci Seçim ve Yerleştirme Sürecinin Tarihsel Gelişiminin İncelenmesi
VII. ULUSAL Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK), Konya, Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
15. Sözel IQ’yu En İyi Yordayan Bilişsel Becerinin İncelenmesi: Anadolu Sak Zeka Ölçeği (ASİS)
VI. Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
16. Erken Çocuklukta Özel Yeteneği Tanılama
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
17. Okul Öncesi Dönemde Bilimsel Yaratıcılık: Uzman Görüşleri
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
18. Okul Öncesi Dönemindeki Öğrencilerin Sözel ve Görsel Potansiyel Endekslerinin Karşılaştırılması: ASİS Örneklemi
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
19. Okul Öncesi Dönemde Özel Yeteneklilerin Eğitimi: Öğretmenler için Öneriler
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
23. Why do Parents want to know their Children’s IQ Level?
Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
24. Evaluation of the Identification Component of the Education Programmes of the Talented Students
Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
25. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity
13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
26. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity Oral presentation
13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016
27. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity Oral presentation
13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016
28. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity
13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
29. Relationship between mathematical ability and subcomponents of general intelligence
World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
30. Gender differences in scientific creativity among gifted
World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
31. Üstün Yetenekliler Eğitim Programları (ÜYEP)’nda Yürütülen İleri Matematik Derslerinin Sosyal Geçerliği
IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
32. The Social Validity of Advanced Mathematics in the Education Programs for Talented Students (EPTS)
14th International European Council For High Ability-ECHA-Conference: Rethinking giftedness, giftedness in digital age, Ljubljana, Slovenya, 17 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
33. The Social Validity of Science Course in the Education Programs for Talented Students (EPTS)
11th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
34. The Relationship between Mathematical Ability and Mathematical Creativity.
The 11th International Conference on: Excellence in Education The Creativity-Inovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
35. Early Identification and Its Effect ın Gifted Children/Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri
International Congress on Early Childhood Intervention/Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
36. Dünden Bugüne ÜYEP Uygulamalar ve Bilimsel Çalışmalar
Third International Conference on Talent Development Excellence/Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
37. Dünden Bugüne ÜYEP Bilimsel Çalışmalar ve Uygulamalar
Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
38. Perceptions of Gifted Students About Selective Problem Solving Technique in Mathematics
13th International ECHA Conference on Giftedness, Münster, Almanya, 12 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
39. İlköğretim 6 ve 7 Sınıfların Matematik Eğitiminde Kullanılan SPÇ Tekniğine Yönelik Algıları
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
40. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Eğitiminde Uygulanan Seçici Problem Çözme Yöntemine Yönelik Algıları
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
41. Perception of Gifted Students about Selective Problem Solving Technique in Mathematics
13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
42. Investigation of Selective Problem Solving Techniques’xx Social Validity in Mathematics Education among Sixth and Seventh Grade
International Conference on Talent Development and Excellence, Beijing, Çin, 19 - 22 Nisan 2012
43. The investigation of Social Validity of Selective Problem Solving (SPS) Technique in Mathematics Education Intended for 6th and 7th Grade Students / Seçici Problem Çözme (SPÇ) Tekniği nin İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Eğitimindeki Sosyal Geçerliliğinin Araştırılması
International Conference on Excellence in Education 2011: Giftednes-Creativity-Development, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
3. Matematikte Zenginleştirme Uygulamaları
Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şengil Akar Şeyma, Batdal Karaduman Gülşah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.134-155, 2021
4. Development of Gifted Education in Turkey
The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019
5. Özel Yetenekliler ve Eğitim Müdahaleleri
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Atilla Cavkaytar, Deniz Tekin Ersan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.221-257, 2018
6. Özel Yeteneklilerin Erken Tanılanması
Üstün Yeteneklilerin Tanılanması, Uğur Sak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.147-166, 2018
7. Creativity in the Domain of Mathematics
The Cambridge Handbook of Creativity Acsross Domains, James C. Kaufman, Vlad P. Glaveanu, John Baer, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.261-275, 2017
8. Creativity in the Domain of Mathematics
The Cambridge Handbook of Creativity Across Domains, Kaufman James C., Glaveanu Vlad P., Baer John, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.276-298, 2017
9. Özel Yeteneklilerin Eğitminde Öğretim Programı Farklılaştırması
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan Melekoğlu, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.194-211, 2017
10. ASİS Anadolu Sak Zeka Ölçeği Uygulayıcı Kitabı
Alf Kırtasiye Basım, Eskişehir, 2016
11. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey
Gifted Education in Asia Problems and Prospects, David Yun Dai, Ching Chih Kuo, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
12. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey
Gifted Education in Asia Problems and Prospects Chinese American Educational Research and Development Association Book Series, Dai David Yun, Kuo Ching Chih, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016