Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Davetli Sempozyum: Özel Yetenekli Bireylerde Tanılama ve Değerlendirme

9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. Yaratıcılığın Seri-Sıra Etkisi Alana Özgü Yaratıcılıkta Da İşliyor Mu?

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. Zekâ Testinde Aileler: Beklentileri, İstekleri ve Yönlendirenler

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Çocukların Zeka Gelişimine Etki Eden Çevresel Etmenlerin İncelenmesi

VIII. Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

5. Ebeveyn Olma Yaşının Çocukların Zeka Puanlarına Etkisi

VIII. Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. Cinsiyet, Sınıf ve Yetenek Düzeyi Değişkenlerinin Bilimsel Okuryazarlık Düzeyine Etkisi

International Education Conference (EDU Congress), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1634-1635, (Özet Bildiri)

7. Farklı Zeka Düzeylerine Sahip Olan Çocukların Zeka Düzeylerinin Gelişimsel Etmenler Açısından İncelenmesi

International Education Conference (EDU Congress), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1618-1619, (Özet Bildiri)

8. Özel Yeteneğin Uzaktan Destekle Eğitim Modeli (ÖY-DEM)

14th International Congress on New Trends in Education (iconte), Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

9. Using the Anadolu Sak Intelligence Scale (ASIS)

Creativity and Education Symposium, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 27 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

10. Bilim ve Sanat Merkezlerine (BİLSEM) Öğrenci Seçim ve Yerleştirme Sürecinin Tarihsel Gelişiminin İncelenmesi

VII. ULUSAL Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK), Konya, Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

11. Cinsiyet ve Sınıf Düzeyinin Öğrencilerin Genel Zekâlarına, Sözel Potansiyellerine, Görsel Potansiyellerine ve Bellek Kapasitelerine Etkisi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER CONGRESS), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1055, (Özet Bildiri)

13. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK MATEMATİKTE ZENGİNLEŞTİRME UYGULAMALARI

International Congress on Gifted and Talented Education, 11 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

14. Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcılığını Ölçmeye Yönelik Matematiksel Yaratıcılık Testi’nin (MYT) Geliştirilmesi

VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online (EJER 2012 CONGRESS), Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

15. Sözel IQ’yu En İyi Yordayan Bilişsel Becerinin İncelenmesi: Anadolu Sak Zeka Ölçeği (ASİS)

VI. Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

16. Erken Çocuklukta Özel Yeteneği Tanılama

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

17. Okul Öncesi Dönemde Bilimsel Yaratıcılık: Uzman Görüşleri

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Dönemde Özel Yeteneklilerin Eğitimi: Öğretmenler için Öneriler

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

20. 4-12 YAŞ GRUBU ARASINDA ASİS ÖLÇEĞİNE GÖRE GENEL ZEKÂYI EN ÇOK YORDAYAN BECERİNİN ARAŞTIRILMASI

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

22. CİNSİYETE GÖRE ZEKÂ FARKLILIKLARI: ASİS ÖRNEKLEMİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

23. Why do Parents want to know their Children’s IQ Level?

Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

24. Evaluation of the Identification Component of the Education Programmes of the Talented Students

Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

25. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity

13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity Oral presentation

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

27. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity Oral presentation

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

28. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity

13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. Relationship between mathematical ability and subcomponents of general intelligence

World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

30. Gender differences in scientific creativity among gifted

World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

31. Üstün Yetenekliler Eğitim Programları (ÜYEP)’nda Yürütülen İleri Matematik Derslerinin Sosyal Geçerliği

IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. The Social Validity of Advanced Mathematics in the Education Programs for Talented Students (EPTS)

14th International European Council For High Ability-ECHA-Conference: Rethinking giftedness, giftedness in digital age, Ljubljana, Slovenya, 17 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

33. The Social Validity of Science Course in the Education Programs for Talented Students (EPTS)

11th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

34. The Relationship between Mathematical Ability and Mathematical Creativity.

The 11th International Conference on: Excellence in Education The Creativity-Inovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

35. Early Identification and Its Effect ın Gifted Children/Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri

International Congress on Early Childhood Intervention/Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

36. Dünden Bugüne ÜYEP Uygulamalar ve Bilimsel Çalışmalar

Third International Conference on Talent Development Excellence/Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

37. Dünden Bugüne ÜYEP Bilimsel Çalışmalar ve Uygulamalar

Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

38. Perceptions of Gifted Students About Selective Problem Solving Technique in Mathematics

13th International ECHA Conference on Giftedness, Münster, Almanya, 12 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

39. İlköğretim 6 ve 7 Sınıfların Matematik Eğitiminde Kullanılan SPÇ Tekniğine Yönelik Algıları

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

41. Perception of Gifted Students about Selective Problem Solving Technique in Mathematics

13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

2. Üst Düzey Düşünme Becerilerini Değerlendirme

Üst Düzey Düşünme Becerilerini Geliştirme Stratejileri, Bilge Bal Sezerel, N. Nazlı Ateşgöz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.208-225, 2023

3. Matematikte Zenginleştirme Uygulamaları

Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Şengil Akar Şeyma, Batdal Karaduman Gülşah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.134-155, 2021

4. Development of Gifted Education in Turkey

The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019

5. Özel Yetenekliler ve Eğitim Müdahaleleri

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Atilla Cavkaytar, Deniz Tekin Ersan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.221-257, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Özel Yeteneklilerin Erken Tanılanması

Üstün Yeteneklilerin Tanılanması, Uğur Sak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.147-166, 2018

7. Creativity in the Domain of Mathematics

The Cambridge Handbook of Creativity Acsross Domains, James C. Kaufman, Vlad P. Glaveanu, John Baer, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.261-275, 2017

8. Creativity in the Domain of Mathematics

The Cambridge Handbook of Creativity Across Domains, Kaufman James C., Glaveanu Vlad P., Baer John, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.276-298, 2017

9. Özel Yeteneklilerin Eğitminde Öğretim Programı Farklılaştırması

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan Melekoğlu, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.194-211, 2017

11. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey

Gifted Education in Asia Problems and Prospects, David Yun Dai, Ching Chih Kuo, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016

12. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey

Gifted Education in Asia Problems and Prospects Chinese American Educational Research and Development Association Book Series, Dai David Yun, Kuo Ching Chih, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
Metrikler

Yayın

72

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

38

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

30

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları