Articles Published in Other Journals
A Blended INSET Program Design for Technopedagogical Development in TeachingEnglish
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, vol.20, no.3, pp.1-28, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Alignment between the Official Curriculum and the TaughtCurriculum: An Analysis of Primary School English Curriculum
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH, vol.7, no.2, pp.165-186, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.4, no.2, pp.163-190, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Program Değerlendirme Çalışmalarında Eğilimler ve Sorunlar Alan Uzmanlarının Gözüyle
Uluslarası Eğitim programları ve öğretim Çalışmaları Dergisi, vol.6, no.12, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Çalışma Kağıtlarının Ölçme ve Değerlendirme Dersinde Kullanılmasına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, vol.3, no.6, pp.47-61, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Medya okuryazarlığı ve eleştirel düşünme arasındaki ilişki Kavramsal bir bakış
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.2, no.2, pp.20-34, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
İlköğretim Online Dergisi, vol.7, pp.53-70, 2008 (Peer-Reviewed Journal)

Teacher Candidates Learning Styles and Critical Thinking Dispositions
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, no.6/21, pp.60, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.6, pp.75-89, 2006 (Peer-Reviewed Journal)

Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.6, no.1, pp.75-89, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İki Yarıyıl Üç Ara Dönem Uygulaması Kapsamında Gerçekleştirilen Mesleki Çalışma Programının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi
International Education Congress, Antalya, Turkey, 17 November 2022
"Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması” Projesinin Tanıtılması
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 04 November 2022
İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Elemanlarının Derslerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik MeslekiGelişim Programıyla İlgili Gereksinimleri
VII. International Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020
Öğretmenlerin Gözünden Ebeveynlerin Okula Geliş Amaçlarının İncelenmesi
7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Turkey, 10 September 2020
Studying the aims andfunctions of the projectschools: Multi-case study
t” INTERNATIONAL CONGRESS ONCURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019
Engaging factors in a blended professional development program about web 2.0 tools
7th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Turkey, 9 - 12 October 2019
5. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programının Uygulama Sürecinin İncelenmesi: Çoklu Durum Çalışması Örneği
VI. International Eurasian Educatioanl Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşamboyu Öğrenme Kavramına Yükledikleri Anlam Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007
Evaluation of Curriculum And Instruction Graduate Programs According to Opinions of Lecturers, Graduates and Students
1st International Educational Sciences Conference, 15 - 18 August 2017
“DANIŞMAN ÖĞRETMEN OLMA”: DANIŞMAN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA YÖNELİK FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017
Determining the strengths and weaknesses of the educational collaboration between university and sector: SWOT analysis of continuing education center perspectives
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 24 April 2017
Sen Stajyer Öğretmen misin Aday Öğretmen misin Öğretmen misin
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 October 2016
Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 October 2016
Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 October 2016
Eğitim Programları Ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Değerlendirilmesi Belge İncelemesi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015
Analyzing the cooperation between university and sector strengths weaknesses obstacles and solution proposals
6th Nordic Conference on Adult Education and Learning, Tampere, Finland, 25 - 28 March 2015
Etkili Öğrenmede Çalışma Kağıtlarının Yeri Ölçme ve Değerlendirme Dersi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Turkey, 27 - 22 September 2012
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Greksinimleri
Fist İnternational Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011
Evaluation of primary education curricula evaluation studies in Turkey
American Association for The Advancement of Curriculum Studies, 6 - 09 April 2007
Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 6 - 09 July 2004
Books & Book Chapters
İngilizce Öğretiminde Sistematik Teknoloji Entegrasyonu ve Web Araçlarıyla Örnek Uygulamalar
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editor, PEGEM AKADEMİ, pp.209-229, 2021
Eğitim Sisteminde Topluma Hizmet
in: Topluma Hizmet Eğitimi, Ayhan Gaffar Hakan, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.84-107, 2018
Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
in: Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Selvi, Kıymet, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.269-307, 2016
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011
Küreselleşme ve AB Sürecinde Türk Eğitim Sistemi
Milli Eğitim, Ankara, 2006