Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Unveiling COVID- 19 : Dualistic Exploration of Challenges and Opportunities Teachers Faced

4. International Conference of Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024

Relationship Between Language Skills and Problem Behaviors of Elementary School Students: Reflections from Turkey

Teacher Educators of Children with Behavioral Disorders (TECBD) & the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference & Workshops, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023

Project LanBe: Development and Effectiveness of anOnline Platform for Elementary School Teachers toSupport Language Skills and Deal with Problem Behaviors

Teacher Educators of Children with Behavior Disorders (TECBD); the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023

Everybody Has Their Own Image: Teacher Autonomy of the University Teachers

16th International Scientific Conference, Jelgava, Letonya, 12 - 14 Mayıs 2023

Öğretmenlerin Gözünden Ebeveynlerin Okula Geliş Amaçlarının İncelenmesi

7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020

Studying the aims andfunctions of the projectschools: Multi-case study

t” INTERNATIONAL CONGRESS ONCURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Engaging factors in a blended professional development program about web 2.0 tools

7th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Sen Stajyer Öğretmen misin Aday Öğretmen misin Öğretmen misin

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016

Etkili Öğrenmede Çalışma Kağıtlarının Yeri Ölçme ve Değerlendirme Dersi Örneği

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 22 Eylül 2012

Okutmanların Mesleki Gelişim Etkinliklerine Katılım Amaçları ve Bu Etkinliklerin Yapısına İlişkin Görüşleri

Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mayıs 2011

The Instructors Opinions about the Evaluation of their Teaching Performance by the Students

World Conference on Learning, Teaching & Administration, kahire, Mısır, 29 Ekim 2010

Medya Okuryazarlığı ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Kavramsal Bir Bakış

International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008

A Comparative Study on Student Perception of Face to Face Learning and Online Learning

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007

Turkey s Quality Pursuits in Teacher Education in Higher Education

XXII CESE Conference, Granada, Nikaragua, 21 Kasım 2007 - 23 Şubat 2014

A comparative study on student perceptions of face-to-face learning and online learning

6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, ss.41-43 identifier

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Gücü

XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Dijital Uçurum: Öğretmenler Açısından Dijital Eşitsizlikler ve COVID-19’un Etkileri

Eğitimde Teknoloji Okumaları 2024, Hatice Ferhan Odabaşı,Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-385, 2024

İngilizce Öğretiminde Sistematik Teknoloji Entegrasyonu ve Web Araçlarıyla Örnek Uygulamalar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.209-229, 2021

Eğitim Sisteminde Topluma Hizmet

Topluma Hizmet Eğitimi, Ayhan Gaffar Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-107, 2018

Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Selvi, Kıymet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-307, 2016
Metrikler

Yayın

69

Atıf (WoS)

47

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

92

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

1000

Proje

17

Tez Danışmanlığı

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları