Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (11)
1. Mothers' Experience of Home Education with Their Children during COVID-19: A Qualitative Systematic Review
Qualitative Inquiry in Education: Theory & Practice
, cilt.3, sa.1, ss.51-66, 2025 (Hakemli Dergi)
2. Exploring Primary School Teachers’ Perspectives on Behavioral Problems and Speech and Language Difficulties of Their Students in Inclusive Classrooms: Experience-Based Insights and Technology-Based Resource Needs in Turkey
3. Unveiling COVID- 19: Dualistic Exploration of Digital Challenges and Opportunities Teachers Faced
ASIAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.20, sa.1, ss.49-75, 2025 (Hakemli Dergi)
5. The Alignment between The Official Physical Education Curriculum and The Taught Curriculum
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.404-422, 2024 (TRDizin)
6. A Blended INSET Program Design for Technopedagogical Development in TeachingEnglish
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.20, sa.3, ss.1-28, 2021 (Hakemli Dergi)
7. The Alignment between the Official Curriculum and the TaughtCurriculum: An Analysis of Primary School English Curriculum
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.2, ss.165-186, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Medya okuryazarlığı ve eleştirel düşünme arasındaki ilişki Kavramsal bir bakış
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.20-34, 2010 (Hakemli Dergi)
15. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
İlköğretim Online Dergisi
, cilt.7, ss.53-70, 2008 (TRDizin)
16. Teacher Candidates Learning Styles and Critical Thinking Dispositions
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.6/21, ss.60, 2007 (Hakemli Dergi)
17. Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.75-89, 2006 (TRDizin)
19. Eleştirel Düşünme ve Öğretimi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
50
1. 9. Sınıf İngilizce Dersinde E-Portfolyo Entegrasyonuna İlişkin Öğrenci Deneyimleri
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2025, Antalya, Türkiye, 26 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2. Geleneksel Geri Bildirim Yöntemlerine Alternatif: Video Temelli Geri Bildirimin Üniversite Düzeyinde İngilizce Öğretimine Etkisi
XIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 28 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
3. An Evaluation of Biomimicry-Based Educational Practices from Teachers’ and Students’ Experiences
IV. International Science, Education, Art and Technology Symposium, 9 - 11 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
4. Enhancing Inclusive Learning through Biomimicry-Based Instructional Design in Primary Education
THE 42ND PUPILS' ATTITUDES TOWARD TECHNOLOGY (PATT) CONFERENCE, 30 Eylül - 03 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
6. Retro Boş Zaman Katılımcısı Vosvos Özel İlgi Grubu’nun Deneyimleri: Durum Çalışması
22. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
8. Unveiling COVID- 19 : Dualistic Exploration of Challenges and Opportunities Teachers Faced
4. International Conference of Educational Technology and Online Learning, Eskişehir, Türkiye, 15 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
9. Relationship Between Language Skills and Problem Behaviors of Elementary School Students: Reflections from Turkey
Teacher Educators of Children with Behavioral Disorders (TECBD) & the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference & Workshops, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
10. Project LanBe: Development and Effectiveness of anOnline Platform for Elementary School Teachers toSupport Language Skills and Deal with Problem Behaviors
Teacher Educators of Children with Behavior Disorders (TECBD); the Council for Children with Behavioral Disorders (CCBD) Conference, Arizona, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
11. Biyomimikri Yaklaşımına Dayalı Öğretim Uygulamalarının Sistematik Derleme Yöntemiyle Değerlendirilmesi
4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
17. İki Yarıyıl Üç Ara Dönem Uygulaması Kapsamında Gerçekleştirilen Mesleki Çalışma Programının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine Göre İncelenmesi
International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
18. "Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması” Projesinin Tanıtılması
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
19. İngilizce Hazırlık Okulu Öğretim Elemanlarının Derslerde Teknoloji Entegrasyonuna Yönelik Mesleki Gelişim Programıyla İlgili Gereksinimleri
VII. International Eurasian Educational Research Congress Online, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
20. Öğretmenlerin Gözünden Ebeveynlerin Okula Geliş Amaçlarının İncelenmesi
7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
21. Studying the aims andfunctions of the projectschools: Multi-case study
t” INTERNATIONAL CONGRESS ONCURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
22. Engaging factors in a blended professional development program about web 2.0 tools
7th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
24. 5. Sınıf Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programının Uygulama Sürecinin İncelenmesi: Çoklu Durum Çalışması Örneği
VI. International Eurasian Educatioanl Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşamboyu Öğrenme Kavramına Yükledikleri Anlam Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
27. Evaluation of Curriculum And Instruction Graduate Programs According to Opinions of Lecturers, Graduates and Students
1st International Educational Sciences Conference, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
28. “DANIŞMAN ÖĞRETMEN OLMA”: DANIŞMAN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA YÖNELİK FENOMENOLOJİK BİR BAKIŞ
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
29. Determining the strengths and weaknesses of the educational collaboration between university and sector: SWOT analysis of continuing education center perspectives
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
30. Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
31. Sen Stajyer Öğretmen misin Aday Öğretmen misin Öğretmen misin
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
32. Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
33. Eğitim Programları Ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Değerlendirilmesi Belge İncelemesi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
34. Analyzing the cooperation between university and sector strengths weaknesses obstacles and solution proposals
6th Nordic Conference on Adult Education and Learning, Tampere, Finlandiya, 25 - 28 Mart 2015, (Özet Bildiri)
35. İngilizce Hazırlık Eğitiminin İsteğe Bağlı Oluşunun Programın Niteliği Üzerindeki Etkileri Okutman Görüşleri
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
36. Etkili Öğrenmede Çalışma Kağıtlarının Yeri Ölçme ve Değerlendirme Dersi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
37. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Greksinimleri
Fist İnternational Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
38. Okutmanların Mesleki Gelişim Etkinliklerine Katılım Amaçları ve Bu Etkinliklerin Yapısına İlişkin Görüşleri
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
39. The Instructors Opinions about the Evaluation of their Teaching Performance by the Students
World Conference on Learning, Teaching & Administration, kahire, Mısır, 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
40. Uzaktan Eğitim Yoluyla Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Aldıkları Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
41. Öğretimsel Gelişim Programının Geliştirilmesine İlişkin Doktora Öğrencileri ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri
International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
42. The Postgraduate Students Opinions about Instructional Development Program
IASK_Teaching and Learning, Aveiro, Portekiz, 26 - 28 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
43. Medya Okuryazarlığı ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Kavramsal Bir Bakış
International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
44. A Comparative Study on Student Perception of Face to Face Learning and Online Learning
6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology, Venice, İtalya, 21 - 23 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)
45. Turkey s Quality Pursuits in Teacher Education in Higher Education
XXII CESE Conference, Granada, Nikaragua, 21 Kasım 2007 - 23 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
47. Türkiye ve Avrupa Birliği Ülkelerinde Yabancı Dil Öğretmenliği Eğitiminin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2006, (Özet Bildiri)
48. Türkiye ve Avrupa Birliği Ülkelerinde Öğretmen Eğitimi Yapısının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
49. Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
50. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Gücü
XI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Eğitimde Dijital Uçurum: Öğretmenler Açısından Dijital Eşitsizlikler ve COVID-19’un Etkileri
Eğitimde Teknoloji Okumaları 2024, Hatice Ferhan Odabaşı,Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-385, 2024
2. Öğretim Elemanlarının Öğretimsel Gelişimi Üzerine Bir Araştırma
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2023
3. İngilizce Öğretiminde Sistematik Teknoloji Entegrasyonu ve Web Araçlarıyla Örnek Uygulamalar
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.209-229, 2021
5. Eğitim Sisteminde Topluma Hizmet
Topluma Hizmet Eğitimi, Ayhan Gaffar Hakan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-107, 2018
6. Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Selvi, Kıymet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.269-307, 2016
7. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2011
8. Küreselleşme ve AB Sürecinde Türk Eğitim Sistemi
Milli Eğitim, Ankara, 2006
9. Açıköğretim Sistemi Lisans Programlarının Değerlendirilmesi
Açoköğretim Yayınları, Eskişehir, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
62
Atıf (Scopus)
6
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
1618
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
112
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
837
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
1000
Proje
17
Tez Danışmanlığı
11
