Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

3. Determination of Science Teachers’ Competencies: A Delphi Technique

2nd International Conference on Advanced Research in Teaching and Education, Viyana, Avusturya, 03 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

4. Opinions of Social Studies Teacher Candidates on the Concept of Global Citizenship

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. Avrupa Komisyonu genel Öğretmenlik Yeterliklerine Dayalı Bir Ölçek Geliştirme çalışması

V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. Eğitim Fakültesi Programlarının Öğretmenlik yeterliklerini Kazandırma Durumu (Anadolu Üniversitesi Örneği)

V. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Değerlendirilmesi: Anadolu Üniversitesinde Bir Uygulama

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.329-330, (Özet Bildiri)

11. Three Basic Problems of Teaching Profession and Solution Suggestions of Class Teachers

XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

12. Eğitim Programları Ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Değerlendirilmesi Belge İncelemesi

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

13. University Students' Resistance Behaviors

International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Londrina, Brezilya, 05 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

14. The Metaforic Meanings of Teaching as given by Students of Teacher Certification Programs: A sample of Anadolu University

19th International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 Ağustos 2012, (Özet Bildiri)

15. Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi

First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

18. Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance

World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)

19. Teacher candidates' opinions about student resistance

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4604-4612, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi

International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943, (Tam Metin Bildiri)

22. Anadolu Üniversitesinde Yürütülen Çevrimiçi ve Çevrimiçi Destekli Derslerde Tartışma Yönteminin Kullanımına Yönelik Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Second International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 Nisan - 18 Şubat 2008, ss.86-95, (Tam Metin Bildiri)

23. Metaphoric Meanings of Globalization Given by Science and Technology Teachers in Teaching-Learning Process

15th International Congress: Globalization and Education: Towards a Society of Knowledge, Marakeş, Fas, 02 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

24. Effectiveness of Science Instruction in Elementary Schools

Sixth Annual Meeting of the American Association for the Advancement of Curriculum Studies, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Program Geliştirmede Değerlendirme

Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans Yayınevi, Ankara, ss.227-467, 2021

2. Instructional Tactics

Instructional Process and Concepts in Theory and Practice, Celal Akdeniz, Editör, Springer, ss.233-262, 2016

3. Modüler Öğretim Yaklaşımı

Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.444-467, 2013
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

427

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

41

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

93

Proje

5

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları