SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Multicultural Teacher Competencies Scale for Primary Teachers: Development and Implementation Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.441-472, 2022 (Hakemli Dergi)
The Perceptions of Gifted Students about Distance Education: A Metaphor Analysis
International Technology and Education Journal
, cilt.5, sa.2, ss.55-66, 2021 (Hakemli Dergi)
Program Evaluation Experts’ Competencies: A Delphi Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.2, ss.131-142, 2021 (Hakemli Dergi)
The Competencies of Science Teacher: A Delphi Study
European Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.6, ss.82-112, 2020 (Hakemli Dergi)
Problems that Pedagogical Formation Certificate Program Students Think that They will Encounter in Their Professional Lives
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.5, sa.2, ss.1-23, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre öğretmenlerin etik değerlere uyma düzeyleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.398-419, 2015 (Hakemli Dergi)
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisi Projeleri Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.1-23, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve İngiltere deki Fen Bilimleri Alanında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Düşünceleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.12, sa.4, ss.1212-1221, 2013 (Scopus)
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Programlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.19-34, 2011 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.4604-4612, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Özel Eğitim Öğretmenliği Lisans Programı 2023-2024 mezunlarının program değişiklerine ilişkin görüşleri: Anadolu Üniversitesi örneği
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024
Çokkültürlü Öğretmen Yeterliklerinin Geliştirilmesinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Tasarımı
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022
Evaluation of Curriculum And Instruction Graduate Programs According to Opinions of Lecturers, Graduates and Students
1st International Educational Sciences Conference, 15 - 18 Ağustos 2017
Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Alan Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
Three Basic Problems of Teaching Profession and Solution Suggestions of Class Teachers
XVIII. Uluslararası AMSE-AMCE-WAER Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Eğitim Programları Ve Öğretim Lisansüstü Programlarının Değerlendirilmesi Belge İncelemesi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
University Students' Resistance Behaviors
International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Londrina, Brezilya, 05 Kasım 2013
The Metaforic Meanings of Teaching as given by Students of Teacher Certification Programs: A sample of Anadolu University
19th International Conference on Learning, Londrina, Brezilya, 14 Ağustos 2012
Pedagojik Formasyon Programının Öğrenci Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Öğretmenlik Sertifikası Programına Devam Eden Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi Uygulamalarının ve Kazanımlarının Değerlendirilmesi 1 13 15 Mayıs 2010 Balıkesir 2010
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Teacher Candidates Opinions Abut Student Resistance
World Conference on Educational Sciences, 4 - 08 Şubat 2010
Türkiye de Öğrenme Stillerine İlişkin Yapılan Araştırmaların Kullanılan Envanterler Boyutunda İncelenmesi
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 27 Haziran 2008, ss.932-943
The Metaphors Ascribed to the Concepts “Online Course”, “Computer”, “Instructor”, and “Learner” by PhD Candidates Taking Online Courses
The Sixteenth International Conferences on Learning, Barselona, İspanya, 01 Temmuz 2009
Anadolu Üniversitesinde Yürütülen Çevrimiçi ve Çevrimiçi Destekli Derslerde Tartışma Yönteminin Kullanımına Yönelik Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Second International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 Nisan - 18 Şubat 2008, ss.86-95
Effectiveness of Science Instruction in Elementary Schools
Sixth Annual Meeting of the American Association for the Advancement of Curriculum Studies, Şikago, Amerika Birleşik Devletleri, 06 Nisan 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Program Geliştirmede Değerlendirme
Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans Yayınevi, Ankara, ss.227-467, 2021
Instructional Tactics
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice, Celal Akdeniz, Editör, Springer, ss.233-262, 2016
Modüler Öğretim Yaklaşımı
Yeni Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları ve Uygulama Örnekleri, Gülay Ekici, Meral Güven, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.444-467, 2013