Prof. Dr. ENES EMRE BAŞAR


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, Sayısal Yöntemler, İşletme Yönetimi, Yönetim Bilişim Sistemleri, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

E-posta: eebasar@anadolu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 335 0580
Web: https://avesis.anadolu.edu.tr/eebasar
Posta Adresi: Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Yerleşkesi İşletme Fakültesi Kat: 4 N0: 108 Tepebaşı/Eskişehir

Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

204

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2008

2002 - 2008

Lisans

Atatürk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr)

2012

2012

Yüksek Lisans

Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Pazarlama

Sayısal Yöntemler

İşletme Yönetimi

Yönetim Bilişim Sistemleri

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

2020 - 2024

2020 - 2024

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2018 - 2020

2018 - 2020

Doç. Dr.

Bayburt Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Bayburt Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Araştırma Görevlisi

Bayburt Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2014 - 2014

2014 - 2014

Araştırma Görevlisi

Washington State University, Carson College Of Business, Marketing

2012 - 2013

2012 - 2013

Araştırma Görevlisi

Atatürk Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2010 - 2012

2010 - 2012

Araştırma Görevlisi

Bingöl Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Rektör Danışmanı

Anadolu Üniversitesi, REKTÖRLÜK

2021 - 2024

2021 - 2024

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2019 - 2020

2019 - 2020

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Bayburt Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Bilimsel Araştırma Tasarım ve Yayın Teknikleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri I

Pazarlama İlkeleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri II

Bilimsel Araştırma Tasarım ve Yayın Teknikleri

Lisans

Lisans

Pazarlama Araştırmaları

Uluslararası Pazarlama

Teknoloji ve İnovasyon Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Tedarik Zinciri Yönetimi

Pazarlama Yönetimi

Reklam Yönetimi

Üretim Yönetimi II

Makaleler

Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)

2021

2021

7. Preface

BAŞAR E. E.

Paradigm Shifts within the Communication World , cilt.53, ss.2645, 2021 (SCI-Expanded, Scopus) identifier identifier identifier

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Pazar Performansı Sağlamada Büyük Veri Kullanımı

BAŞAR E. E., YILDIZ T.

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Could The Short term Impacts o f The Pandemic o n The Environment Turn Into Long term Sustainability Gains?

BAŞAR E. E.

II International Symposium of Applied Business Management and Economics Research es , Bayburt, Türkiye, 12 Mayıs 2022, cilt.1, ss.122-123, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. International scientific collaborative activities: Barriers and opportunities

BAŞAR Ş., BAŞAR E. E.

International Congress of Future Medical Pioneers - ICOFMEP 2021, Türkiye, 08 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. The Role of Radical Innovation Implementations in Marketing Activities

BAŞAR E. E.

7. International Congress on Current Debates in Social Science, 19 - 21 Nisan 2018, ss.164, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. The Measurement of Households’ Sustainable Consumption Behaviors

BAŞAR E. E.

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, ss.212, (Özet Bildiri)

2013

2013

9. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy

BAŞAR E. E., ERCİŞ A.

4th European Marketing Conference, Frankfurt am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

10. Consumers’ Point of View on Brand Equity and Brand Extension Strategies according to the Level of Consumer Innovativeness

BAŞAR E. E., ERCİŞ A.

European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Reflections on Sustainable Consumption in the Time of the COVID-19 Pandemic

YILDIZ T., BAŞAR E. E.

Pandemics and Consumer Behavior, Sanje Gresi, Başar Enes Emre, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.135-150, 2022

2020

2020

2. Sosyal Medya Pazarlaması

BACAKSIZ P., BAŞAR E. E.

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, NOBEL, ss.209-223, 2020

2019

2019

3. Sürdürülebilir Tüketimin Başarılmasında Bütünsel Bir Yaklaşım: Sistemsel Değişim

BAŞAR E. E.

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Enes Emre Başar, Alirıza Ağ, Ünal Gülhan, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.51-62, 2019

2018

2018

5. Perakendecilik Sektöründe Başarılı Olmanın Formülü: Sürekli İnovasyon

BAŞAR E. E.

İnovasyon: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR ENES EMRE, DURMAZ ATAKAN, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.145-157, 2018

2018

2018

6. The Social Marketing

BAŞAR E. E.

Seleceted Studies on Social Sciences, Ahmet Kırkkılıç, Enes Emre Başar, Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.120-129, 2018

2018

2018

7. How to Capture the Virtual World’s Online Brand Loyalists

BAŞAR E. E.

The Virtual World and Marketing, Başar Enes Emre, Erciş Aysel, Ünal Sevtap, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.227-235, 2018

2016

2016

8. A Holistic Approach to Achieve SustainableConsumption: Systemic Change

BAŞAR E. E.

Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut BAyramoğlu, Editör, LAP Publishing, ss.97-104, 2016

2016

2016

9. Küreselleşme’nin Kobi’lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri

BAŞAR E. E., ERCİŞ A.

Küreselleşme: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Bayramoğlu Turgut, Başar Eens Emre, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.117-130, 2016

2014

2014

10. Consumers’ Point of View on Brand Equity and Brand ExtensionStrategies According to the Level of Consumer Innovativeness

BAŞAR E. E., ERCİŞ A.

Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, Rată Georgeta, Arslan Hasan, RuncanPatricia-Luciana, Akdemir Ali, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.19-28, 2014

Desteklenen Projeler

2021 - 2021

2021 - 2021

The Collaborative Research on Sustainability

Diğer Uluslararası Fon Programları

BAŞAR Ş. (Yürütücü), BAŞAR E. E.

2020 - 2021

2020 - 2021

Paradigm Shifts within the Communication Realm

Diğer Uluslararası Fon Programları

BAŞAR E. E. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Tersine Beyin Göçünü Etkileyen Faktörler: Almanya Doğumlu Nitelikli Türk İşgücü Üzerine Bir Araştırma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BAŞAR E. E.

2017 - 2017

2017 - 2017

Yerel Kalkınma Bağlamında Bayburt Taşı Kümelenme Potansiyelinin Araştırılması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BAŞAR E. E.

2017 - 2017

2017 - 2017

Hane Halkı Yoksulluk Araştırması: Bayburt Örneği

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BAŞAR E. E.

2015 - 2017

2015 - 2017

Sürdürülebilirlik Araştırmalarına Multidisipliner Bakış Açıları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BAŞAR E. E.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 2