Eğitim Bilgileri
2012 - 2013
2012 - 2013Post Doktora
University of Nevada, Reno, College of Business, Amerika Birleşik Devletleri
2004 - 2009
2004 - 2009Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Tersine Toplumsallaşma Teorisinin Oluşturulması Açısından Bir Model Kurgusu: Ana Babanın Satın Alma Kararlarına Ergen Etkisi Üzerine Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)
2003
2003Yüksek Lisans
Elektronik Ticaret ve Eskişehir’xxde Metal Eşya, Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelere (KOBİ’xxlere) Yönelik Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ
2000 - 2011
2000 - 2011Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Sohbet robotlarının (Chatbots) pazarlamada kullanımı: Çevrim içi tüketicilerin sohbet robotlarına yönelik tutumlarının incelenmesine yönelik bir araştırma
Eroğlu Hall E. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Ülke imajının sağlık hizmet kalitesi ve davranışsal niyetler üzerindeki etkisinde zenosentrizm, kozmopolitanizm ve fiyatın rolü
Eroğlu Hall E. (Danışman)
O.İZMİR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Menşe ülke ve tüketici zenosentrizminin Türk markalı ürünler satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Kerkük üzerine bir uygulama
Eroğlu Hall E. (Danışman)
G.SABAH(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Girişimlerde yeni ürün geliştirme süreci: Akıllı ev güvenlik sistemleri alanında uygulama
Eroğlu Hall E. (Danışman)
M.UZUN(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2024
2024Yüksek Lisans-Tezsiz
Marka Kişiliğinin Marka Sadakatine Etkisi: Apple Markası Örneği
Eroğlu Hall E. (Danışman)
B.Betül(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Davranışlarına Etkisi, 2023.
Eroğlu Hall E. (Danışman)
E.Karadağ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Viral Pazarlamanın Tüketicilerin Anlık Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi
Eroğlu Hall E. (Danışman)
M.Güneş(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Pazarlama Stratejisinin Stratejik Yönetim Araçlarıyla Belirlenmesi ve Makina İmalat Sektöründe Uygulaması
Eroğlu Hall E. (Danışman)
E.Çiçek(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Kişilerdeki Umut Seviyesinin Çevresel Endişe ve Çevreci Satın Alım İlişkisindeki Düzenleyici Rolü
Eroğlu Hall E. (Danışman)
E.Sarıoğuz(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Covid-19 Pandemi Döneminin Online Alışverişlerde Gıda Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Eroğlu Hall E. (Danışman)
T.Özkır(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans-Tezsiz
Dijital Pazarlamada YouTube Reklamlarının Etkisi: YouTuber’lar Üzerinde Bir Uygulama
Eroğlu Hall E. (Danışman)
B.Kara(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans-Tezsiz
Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Üzerindeki Etkisi ve Bireysel Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması
Eroğlu Hall E. (Danışman)
A.Burçin(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (15)
2024
20241. Investigating the effect of consumer xenocentrism on purchase intention for foreign products
Eroğlu Hall E., Sevim N., Najmaldin G. S., Karamaşa Ç.
STRATEGIC MANAGEMENT
, 2024 (ESCI)
2023
20232. The conceptualization of country image: A qualitative approach
İZMİR O., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.160-194, 2023 (TRDizin)
2023
20233. The Effect of Country Image on Behavioral Intentions: Parallel Mediation Effects of Product and Service Quality
İZMİR O., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.165-190, 2023 (TRDizin)
2023
20234. Deneyimsel Tüketim Bakış Açısıyla Kalite, Algılanan Değer, Tatmin ve Sadakat Zincirinin İncelenmesi: Üçüncü Dalga Kahve Tüketimi
İZMİR O., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.294-310, 2023 (TRDizin)
2022
20225. Çevrimiçi Tüketicilerin Sohbet Robotlarına (Chatbots) Yönelik Tutumları
Eroğlu Hall E., Sevim N., Bulut A.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.26, sa.91, ss.33-53, 2022 (TRDizin)
2022
20226. Country of Origin Effect in Consumers Purchase of Turkish Products: The Case of Iraq- Kirkuk
EROĞLU HALL E., SEVİM N., Sabah Najmaldın G.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.15, sa.90, ss.403-420, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions
İZMİR O., SEVİM N., EROĞLU HALL E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.189-234, 2022 (TRDizin)
2019
20198. Yalın Girişimlerde Yeni Ürün Geliştirme Süreci: Akıllı Ev Güvenlik Sistemleri Üzerine Bir Uygulama
Sevim N., Eroğlu Hall E., Uzun M.
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-94, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Pazarlama Perspektifinden Mesleki Ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesine Yönelik Bütüncül Bir Yaklaşım
Karakaya Ö., Eroğlu Hall E., Sevim N.
International Social Sciences Studies Journal
, cilt.5, sa.44, ss.5071-5094, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201710. Analysis of The Extended Technology Acceptance Model in Online Travel Products
SEVİM N., Yüncü D., EROĞLU HALL E.
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.45-61, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Evaluation of Halal Food Purchase Intention in Germany
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
International Journal of Contemporary Applied Sciences. , cilt.4, sa.9, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Halal Food Consumption Intention by Turkish Immigrants
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
International Journal of Business and Management Invention , cilt.5, sa.11, ss.36-40, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Consumer Acculturation Perspective of Immigrants and Tourists
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences , cilt.5, sa.4, ss.126-139, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201614. The Role of Religion and Acculturation in the Consumer Ethnocentrism of Turkish Immigrants in Germany
Sevim N., Eroğlu Hall E., Abu-Rayya H. M.
RELIGIONS
, cilt.7, sa.3, 2016 (AHCI, Scopus)
2015
201515. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact Of Acculturation Ethnic Identity And Religion
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
The Macrotheme Review A multidisciplinary journal of global macro trends , cilt.4, sa.4, ss.158-166, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201516. Role of Demographics and Generations on Consumer Ethnocentrism of Turkish Immigrants in Germany
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
International Journal of Business and Social Research , cilt.5, sa.9, ss.65-78, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201517. Evaluation of Websites Quality Using Fuzzy TOPSIS Method
ALPTEKİN N., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.5, sa.8, ss.221-242, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Almanya da Yaşayan Türk Göçmenlerin Perakendeci Seçim Sürecinde Dil Tercihinin Etkisi
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.133-155, 2015 (TRDizin)
2015
201519. Ranking Determinants on Quality of Online Shopping Websites Using Integrated Entropy and TOPSIS Methods
ALPTEKİN N., EROĞLU E., SEVİM N.
International Journal of Business and Social Science , cilt.6, sa.4(1), ss.37-49, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201420. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.19-28, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201421. The Changing Shopping Culture: Internet Consumer Behavior
Eroğlu E.
Review of Business Information Systems
, cilt.18, sa.1, ss.35-40, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
201122. Effects of Turkish Teens Over Family Purchase of Various Products
ASLAN E., KARALAR R.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.29., ss.149-162, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201023. Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri
ASLAN E.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200824. The Regulation of Large Retail Firms in Turkey A Game Theory Based Analytical Model
ASLAN M., ASLAN E.
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.89-106, 2008 (TRDizin)
2006
200625. Leisure Book Reading and Purchasing An Analysis of Turkish Consumers
ÖZTÜRK S. A., SEVİM N., EROĞLU E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
, cilt.30, sa.4, ss.378-388, 2006 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesi
Karakaya Ö., Eroğlu Hall E., Sevim N.
VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.373-384, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Üniversite Öğrencileri Tatil Deyince Ne Bekliyor?
Eroğlu Hall E., Sevim N.
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.530-536, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. ÖZEL İLGİ TURİZMİ: Çanakkale Örneği
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, ss.359-363, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. İnternetten Turizm Ürünü Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
Sevim N., Eroğlu Hall E.
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.525-536, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. 3.DALGA KAHVECİLERİN POPÜLERLEŞME NEDENLERİ
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
20196. Bir Girişimin Uçtan Uca Yolculuğu
Uzun M., Eroğlu Hall E., Sevim N.
1. Uluslararası İktisadi İdari Bilimler ve Yerel Yönetimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.276-285, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. TÜKETİCİLERİN AKILLI GÜVENLİK SİSTEMİ TERCİHLERİNDE ANKSİYETENİN ETKİSİ
UZUN M., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
1. ULUSLARARASI İKTİSADİİDARİ BİLİMLER VE YERELYÖNETİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. EĞİTİM 4.0 BAĞLAMINDA EĞİTİM HİZMETLERİNDEDEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM
Karakaya Ö., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Kültürel Sok ve Turist Kültürleşmesi
EROĞLU HALL E., SEVİM N., Karagöz Yüncü D.
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
SEVİM N., EROĞLU HALL E., KARAGÖZ D.
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Online Seyahat Ürünleri Satın Alma Niyetinin Teknoloji Kabul Modeline Göre Değerlendirilmesi
SEVİM N., Karagaöz Yüncü D., EROĞLU HALL E.
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Gösterişçi Tüketim Davranışına Yönelik Eleştiriler: Ahmet Yılmaz’xxın Kitapları Üzerine Bir İnceleme
KESKİN U., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.104-105, (Özet Bildiri)
2016
201613. Food Acculturation in Tourism and Gastronomy
YÜNCÜ H. R., EROĞLU HALL E., SEVİM N.
9th International Conference on Social Science and Humanities, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Aralık 2016, ss.24-25, (Özet Bildiri)
2016
201614. The Impact of Social Media on Touristy Consumer Acculturation
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
International Conference on Economics Finance and Accunting, Los-Angeles, Şili, 22 - 23 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. Predicting Halal Food Consumption for MuslimTurkish Immigrants Living in Germany
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
18th Internatonal Conference on management and Decision Making, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 07 Haziran 2016, cilt.18, ss.514-516, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. Evaluation of Halal Food Purchase and Consumption Behavior of Immigrants
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
the 2nd International Conference on Management, Business, and Economics (ICMBE) & The 4th International Conference on Tourism, Transport, and Logistics (ICTTL), San-Francisco, Kostarika, 12 - 14 Şubat 2016, ss.397-404, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact of Acculturation Ethnic Identity and Religion
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Business and Social Science Research Conference: Paris 2015, Paris, Fransa, 21 - 22 Aralık 2015, cilt.16
2015
201518. The Changing Tourism Shopping Culture Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey
EROĞLU HALL E.
the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 10 Şubat 2015
2012
201219. Halk Kültürü Ürünlerinin Pazarlanmasında İnternetin Etkisi
ASLAN E.
Halk Kültüründe İktisat ve Ticaret Uluslarası Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
2014
201420. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
17. Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 20 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Teknolojik Dönüşümün Pazarlamaya Etkisi: Dijital Pazarlama
Eroğlu Hall E.
Nisan Yayınları, Eskişehir, 2024
2024
20242. The Role of Demographic Characteristics and Motivational Components of Consumers Using Chatbots
Eroğlu Hall E., Sevim N., Bulut A.
Current Marketing Studies, AKGÜN ZUHAL, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.1-25, 2024
2023
20233. İşletmelerde Üretim ve AR-GE
Eroğlu Hall E., Sevim N.
Genel İşletme, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.142-175, 2023
2023
20234. İşletmelerde Üretim ve AR-GE
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Genel İşletme, ERDOĞAN BAYRAM ZAFER, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.143-167, 2023
2020
20205. Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi
Sevim N., Eroğlu Hall E., Najmaldın G. S.
Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Erdem Sarıkaya, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.157-182, 2020
2020
20206. Fiyat Yönetimi
Eroğlu Hall E.
Pazarlama Yönetimi, Erdoğan,B. Zafer,Eroğlu Hall,Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-146, 2020
2020
20207. Fiyat Yönetimi
EROĞLU HALL E.
Pazarlama Yönetimi, Erdoğan, B. Z. ve Eroğlu H. E., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.121-140, 2020
2020
20208. The Role of Mosques inthe Transformation FromTransnational Spacesto Muslim Cultural andConsumption Spaces
Eroğlu Hall E., Sevim N.
Working With Muslim Clients in the Helping Professions, Anisah Bagasra,Mitchell Mackinem, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.136-154, 2020
2018
20189. Teknolojik Ürün Satın Alımında Ergen Etkisi: Tersine Toplumsallaşma
EROĞLU HALL E.
Nisan, 2018
2018
201810. Almanya’daki Yaşayan Türklerin Göçmen Tüketici Etnosentrizmi
EROĞLU HALL E., SEVİM N.
Nisan Kitabevi, 2018
2018
201811. Cultural Effects in Tourism: Cultural Schock and Acculturation
SEVİM N., EROĞLU HALL E.
Social Sciences Research in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.451-465, 2018
2017
201712. Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi
Eroğlu Hall E.
Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer,Eroğlu Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.130-153, 2017
2017
201713. İşletmelerde Üretim ve Pazarlama
Eroğlu Hall E.
Genel İşletme, Erdoğan Zafer,Hepkul Ayşe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-155, 2017
2013
201314. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri
EROĞLU E., NURTANIŞ VELİOĞLU M., BARIŞ G., TOKAY ARGAN M.
Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013
Desteklenen Projeler
2016 - 2017
2016 - 2017Amerika’da Yaşayan Türk Göçmenlerin Helal Gıda Satın Alma Niyet ve Davranışlarının Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
EROĞLU HALL E. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016
Almanya da Yaşayan Müslüman Türk Göçmenlerin Helal Gıda Satın Alma ve Tüketim Davranışlarının Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Eroğlu Hall E. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015
Göçmen Tüketicilerde Etnosentrizm Almanya da Yaşayan Türk Göçmenler Üzerine Bir Uygulama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
EROĞLU HALL E. (Yürütücü)