Prof. Dr. ELİF EROĞLU HALL


İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC), İŞLETME


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: eleroglu@anadolu.edu.tr
İş Telefonu: +90 222 335 0580
Fax Telefonu: +90 222 335 0580
Web: https://avesis.anadolu.edu.tr/eleroglu
Posta Adresi: Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi

Metrikler

Yayın

63

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

446

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

805

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

75

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2013

2012 - 2013

Post Doktora

University of Nevada, Reno, College of Business, Amerika Birleşik Devletleri

2004 - 2009

2004 - 2009

Doktora

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr), Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Tersine Toplumsallaşma Teorisinin Oluşturulması Açısından Bir Model Kurgusu: Ana Babanın Satın Alma Kararlarına Ergen Etkisi Üzerine Bir Uygulama

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

Elektronik Ticaret ve Eskişehir’xxde Metal Eşya, Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelere (KOBİ’xxlere) Yönelik Bir Araştırma

Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

2018 - 2024

2018 - 2024

Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2011 - 2018

2011 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA BÖLÜMÜ

2000 - 2011

2000 - 2011

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ (İİBF)

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Uzmanlık Alan Dersi

Seminer

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Perakende Yönetimi

Dönem Projesi

Uzmanlık Alan Dersi

Tez

Lisans

Lisans

Pazarlamaya Giriş

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri

İşletmecilik Uygulamaları

Marketing Management

Topluma Hizmet Uygulamaları

Pazarlama Yönetimi

Principles of Marketing

Genel İşletme

Introduction to Business

Pazarlama

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

Marka Kişiliğinin Marka Sadakatine Etkisi: Apple Markası Örneği

Eroğlu Hall E. (Danışman)

B.Betül(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Davranışlarına Etkisi, 2023.

Eroğlu Hall E. (Danışman)

E.Karadağ(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Viral Pazarlamanın Tüketicilerin Anlık Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi

Eroğlu Hall E. (Danışman)

M.Güneş(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Pazarlama Stratejisinin Stratejik Yönetim Araçlarıyla Belirlenmesi ve Makina İmalat Sektöründe Uygulaması

Eroğlu Hall E. (Danışman)

E.Çiçek(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Kişilerdeki Umut Seviyesinin Çevresel Endişe ve Çevreci Satın Alım İlişkisindeki Düzenleyici Rolü

Eroğlu Hall E. (Danışman)

E.Sarıoğuz(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid-19 Pandemi Döneminin Online Alışverişlerde Gıda Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisinin İncelenmesi

Eroğlu Hall E. (Danışman)

T.Özkır(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans-Tezsiz

Dijital Pazarlamada YouTube Reklamlarının Etkisi: YouTuber’lar Üzerinde Bir Uygulama

Eroğlu Hall E. (Danışman)

B.Kara(Öğrenci)

2020

2020

Yüksek Lisans-Tezsiz

Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Pazarlama Üzerindeki Etkisi ve Bireysel Bankacılık Sektöründe Hizmet Pazarlaması

Eroğlu Hall E. (Danışman)

A.Burçin(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (15)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesi

Karakaya Ö., Eroğlu Hall E., Sevim N.

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.373-384, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Üniversite Öğrencileri Tatil Deyince Ne Bekliyor?

Eroğlu Hall E., Sevim N.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.530-536, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. ÖZEL İLGİ TURİZMİ: Çanakkale Örneği

SEVİM N., EROĞLU HALL E.

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, ss.359-363, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. İnternetten Turizm Ürünü Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma

Sevim N., Eroğlu Hall E.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.525-536, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. 3.DALGA KAHVECİLERİN POPÜLERLEŞME NEDENLERİ

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Bir Girişimin Uçtan Uca Yolculuğu

Uzun M., Eroğlu Hall E., Sevim N.

1. Uluslararası İktisadi İdari Bilimler ve Yerel Yönetimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.276-285, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. TÜKETİCİLERİN AKILLI GÜVENLİK SİSTEMİ TERCİHLERİNDE ANKSİYETENİN ETKİSİ

UZUN M., EROĞLU HALL E., SEVİM N.

1. ULUSLARARASI İKTİSADİİDARİ BİLİMLER VE YERELYÖNETİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. EĞİTİM 4.0 BAĞLAMINDA EĞİTİM HİZMETLERİNDEDEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM

Karakaya Ö., EROĞLU HALL E., SEVİM N.

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

9. Kültürel Sok ve Turist Kültürleşmesi

EROĞLU HALL E., SEVİM N., Karagöz Yüncü D.

1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

SEVİM N., EROĞLU HALL E., KARAGÖZ D.

1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Online Seyahat Ürünleri Satın Alma Niyetinin Teknoloji Kabul Modeline Göre Değerlendirilmesi

SEVİM N., Karagaöz Yüncü D., EROĞLU HALL E.

1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Gösterişçi Tüketim Davranışına Yönelik Eleştiriler: Ahmet Yılmaz’xxın Kitapları Üzerine Bir İnceleme

KESKİN U., EROĞLU HALL E., SEVİM N.

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.104-105, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. Food Acculturation in Tourism and Gastronomy

YÜNCÜ H. R., EROĞLU HALL E., SEVİM N.

9th International Conference on Social Science and Humanities, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Aralık 2016, ss.24-25, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. The Impact of Social Media on Touristy Consumer Acculturation

SEVİM N., EROĞLU HALL E.

International Conference on Economics Finance and Accunting, Los-Angeles, Şili, 22 - 23 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

15. Predicting Halal Food Consumption for MuslimTurkish Immigrants Living in Germany

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

18th Internatonal Conference on management and Decision Making, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 07 Haziran 2016, cilt.18, ss.514-516, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

16. Evaluation of Halal Food Purchase and Consumption Behavior of Immigrants

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

the 2nd International Conference on Management, Business, and Economics (ICMBE) & The 4th International Conference on Tourism, Transport, and Logistics (ICTTL), San-Francisco, Kostarika, 12 - 14 Şubat 2016, ss.397-404, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

17. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact of Acculturation Ethnic Identity and Religion

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

Business and Social Science Research Conference: Paris 2015, Paris, Fransa, 21 - 22 Aralık 2015, cilt.16

2015

2015

18. The Changing Tourism Shopping Culture Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey

EROĞLU HALL E.

the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 10 Şubat 2015

2012

2012

19. Halk Kültürü Ürünlerinin Pazarlanmasında İnternetin Etkisi

ASLAN E.

Halk Kültüründe İktisat ve Ticaret Uluslarası Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

20. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

17. Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 20 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. The Role of Demographic Characteristics and Motivational Components of Consumers Using Chatbots

Eroğlu Hall E., Sevim N., Bulut A.

Current Marketing Studies, AKGÜN ZUHAL, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.1-25, 2024

2023

2023

3. İşletmelerde Üretim ve AR-GE

Eroğlu Hall E., Sevim N.

Genel İşletme, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.142-175, 2023

2023

2023

4. İşletmelerde Üretim ve AR-GE

EROĞLU HALL E., SEVİM N.

Genel İşletme, ERDOĞAN BAYRAM ZAFER, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.143-167, 2023

2020

2020

5. Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi

Sevim N., Eroğlu Hall E., Najmaldın G. S.

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Erdem Sarıkaya, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.157-182, 2020

2020

2020

6. Fiyat Yönetimi

Eroğlu Hall E.

Pazarlama Yönetimi, Erdoğan,B. Zafer,Eroğlu Hall,Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-146, 2020

2020

2020

7. Fiyat Yönetimi

EROĞLU HALL E.

Pazarlama Yönetimi, Erdoğan, B. Z. ve Eroğlu H. E., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.121-140, 2020

2020

2020

8. The Role of Mosques inthe Transformation FromTransnational Spacesto Muslim Cultural andConsumption Spaces

Eroğlu Hall E., Sevim N.

Working With Muslim Clients in the Helping Professions, Anisah Bagasra,Mitchell Mackinem, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.136-154, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

11. Cultural Effects in Tourism: Cultural Schock and Acculturation

SEVİM N., EROĞLU HALL E.

Social Sciences Research in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.451-465, 2018

2017

2017

12. Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi

Eroğlu Hall E.

Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer,Eroğlu Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.130-153, 2017

2017

2017

13. İşletmelerde Üretim ve Pazarlama

Eroğlu Hall E.

Genel İşletme, Erdoğan Zafer,Hepkul Ayşe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-155, 2017

2013

2013

14. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri

EROĞLU E., NURTANIŞ VELİOĞLU M., BARIŞ G., TOKAY ARGAN M.

Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013

Desteklenen Projeler

2016 - 2017

2016 - 2017

Amerika’da Yaşayan Türk Göçmenlerin Helal Gıda Satın Alma Niyet ve Davranışlarının Değerlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

EROĞLU HALL E. (Yürütücü)

2015 - 2016

2015 - 2016

Almanya da Yaşayan Müslüman Türk Göçmenlerin Helal Gıda Satın Alma ve Tüketim Davranışlarının DeğerlendirilmesiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Eroğlu Hall E. (Yürütücü)

2014 - 2015

2014 - 2015

Göçmen Tüketicilerde Etnosentrizm Almanya da Yaşayan Türk Göçmenler Üzerine Bir UygulamaSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

EROĞLU HALL E. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 19

h-indeksi (WOS): 2