Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Teachers Working with Students with Hearing Loss and The Importance of Lifelong Learning.

13th International ELT Research Conference, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. Students with Cochlear Implants and Teacher Competencies In Inclusive Education Practices

13th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi

2. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, cilt.2, ss.483-493, (Tam Metin Bildiri)

4. Preparation Process In Obtaining Written Products with Students with Hearing Loss

Ases VI. International Educational Sciences Conference, Gaziantep, Türkiye, 19 Ocak 2024, ss.141-149, (Tam Metin Bildiri)

5. Kaynaştırma Ortamındaki Koklear İmplantlı Öğrencilerin Yazılı Ürünleri Gözden Geçirme ve Düzeltme Sürecinin İncelenmesi

Ases VI. International Educational Sciences Conference, Gaziantep, Türkiye, 19 Ocak 2024, ss.140, (Özet Bildiri)

6. İşitme Kayıplı Öğrenciler ve Yazılı Ürünleri Elde Etmede Ön Hazırlık Süreci

ASES VI. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Ocak 2024, ss.141-149, (Tam Metin Bildiri)

8. İşitme Kayıplı Öğrenciler ile Yazılı Ürünleri Gözden Geçirme ve Düzeltme Sürecinde Öne Çıkan Özellikler

7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.246, (Özet Bildiri)

9. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuma Becerilerinde Güçlük Çektikleri Alanlar ve Destek Eğitim Uygulamaları

14th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, ss.1-203, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Students with Hearing Loss in the Inclusion Environment and Special Education Support Services.

International Conference the Future of Education (FOE), Floransa, İtalya, 29 Haziran 2023, ss.400-404, (Tam Metin Bildiri)

11. Sosyal Bilgiler Dersinde Problem Çözme Becerisinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından Önemi

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.1108, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilgiler Ders Kitabının İçeriğinde İşitme Kayıplı Öğrencilerin Karşılaşabileceği Güçlükler ve Çözüm Önerileri

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, ss.1106-1107, (Özet Bildiri)

13. Kaynaştırma Ortamındakı̇ Koklear İmplantlı Öğrencilerin Okuma Hatalarının Formel Olmayan Okuma Envanterı̇ ile Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 20 Ağustos 2022, ss.23, (Özet Bildiri)

14. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Bilgi Verici Metinleri Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Zorluklar

9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 03 Ağustos 2022, ss.210-213, (Tam Metin Bildiri)

15. İşitme Kayıplı Öğrencilere Sunulan Kaynaştırma ve Destek Eğitim Odası Hizmetine Yönelik Öğretmen Görüşleri

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1008-1010, (Özet Bildiri)

16. Question-Answer Relationship in Social Studies Courses with Student with Hearing Loss

International Congress on Innovative Research in Education (ICIRE), Prizren, Sırbistan, 12 Aralık 2021, ss.1-38, (Özet Bildiri)

17. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Desteklenmesi

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

18. İşitme Kayıplı Öğrencilere İşbirliğine Dayalı Öğrenme Modeli Uygulamalarında Öğretmenin Rolü

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

19. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Eğitiminde Materyal Kullanımının Önemi

International PEGEM Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

20. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayalı Öğrenme Sürecinin İncelenmesi

International Congress of Academic Research, Bolu, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

21. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Sosyal Bİlgiler Dersine Yönelik Strateji Kullanımının Desteklenmesi

V. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1307-1309, (Özet Bildiri)

23. Kaynaştırmada Destek Eğitim Uygulamaları

İşitme Engelliler Öğretmenleri Eğitim Günleri 2, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

25. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.

International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)

28. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.

SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)

29. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.

2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

32. İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretiminde Materyal Kullanımının Önemi

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.92, (Özet Bildiri)

34. Genel Eğitim Ortamlarında Kaynaştırma Eğitimi

İşitme Engelliler Öğretmenleri Eğitim Günleri, Eskişehir, Türkiye, 28 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

37. İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi İnternet Ansiklopedisi Uygulamalarına İçerik Hazırlama Süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.99-100, (Özet Bildiri)

41. İşitme Engelli Öğrencilerin Kaynaştırma Eğitimlerine Yönelik Düzenlemeler

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, ss.39-40, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma BecerisiKazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem, Ankara, ss.133-151, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. İşitme engelli öğrencilerin okuma yazma becerilerinin desteklenmesinde Vikipedi kullanımı

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.115-132, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

4. İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-156, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

5. İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesinde Vikipedi Kullanımı

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. H. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.119-135, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

6. İşitme Engelli Öğrencilere Okuma Yazma Becerisi Kazandırılmasına Yönelik Bir Mobil Uygulama Örneği

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi, Prof. Dr. Ferhan Odabaşı, Editör, PEGEM, Ankara, ss.137-155, 2018
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2022

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

303

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

2052

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

6141

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları