Desteklenen Projeler
-
2021 - Devam Ediyor OTİ-STEM: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Temel Kodlama Becerisinin Öğretiminde Video İle Kendine Model Olmanın Etkililiğinin Belirlenmesi
-
2021 - Devam Ediyor ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE BAKIM VERENLERİN COVİD-19 SÜRECİNDEKİ DENEYİMLERİ
-
2020 - Devam Ediyor “I LEARN AND GET BEYOND MY LIMITS”-Öğreniyorum ve sınırlarımı aşıyorum.
-
2018 - 2020 Özel Gereksinimli Bireyler Depreme Hazır mı? Türkiye İçin Bir Durum ve Gereksinim Tespit Çalışması
KURNAZ E., KURT O. (Yürütücü), ÇAVUŞOĞLU T.
-
2018 - 2020 OTİZMLİ BİREYLERE KARŞILIKLI KONUŞMA SIRASINDA KULLANILAN ORTAK DİKKAT DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİMİNDE İPUCUNUN GİDEREK ARTIRILMASIYLA ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ
-
2017 - 2019 Konuşma Üreten Cihazın Otizmli Bir Çocuğa İletişim Becerilerinin Öğretimindeki Etkisi
-
2015 - 2018 Let’s Try I©T Mobile APPs and Tools for Early Childhood Education Care
-
2014 - 2017 Inclusion Training in Intellectual Disability for Educators in Europe (ITIDE)
-
2015 - 2016 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Video Oyunu Oynama Becerisinin Öğretiminde Video İle Kendine Model Olmanın Etkililiğinin Belirlenmesi
-
2015 - 2016 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Gençlerde Uyarlanmış Fiziksel Eğitim ve Sporun Motor Performans ve Fiziksel Uygunluk Düzeyine Etkisi