Supported Projects
-
2022 - Continues Başlangıç Noktası: Okulöncesi Dönemde Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Farkındalık Çalışmalarının İncelenmesi
BOZKUŞ GENÇ G. (Executive)
-
2022 - Continues Tipik Gelişen Çocukların Akran Aracılı Müdahaleleri Kullanmalarının Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Arkadaşlık İlişkileri Üzerindeki Etkileri
-
2020 - Continues Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
ŞAHİN M. D., YÜCESOY ÖZKAN Ş. (Executive), KÜRÜM YAPICIOĞLU D., ÖZDAMAR N., ÖNCÜL N., GENÇ TOSUN D., et al.
-
2021 - 2023 Specially Digitalised (Special Learning Disability)
ŞENOCAK D., OKUR M. R., BOZKURT A. (Executive), SANİ BOZKURT S., BOZKUŞ GENÇ G.
-
2021 - 2023 Home, but not alone: Empowering preschool teachers and parents for digital education
BOZKURT A. (Executive), ŞENOCAK D., KIMAV A. U., BOZKUŞ GENÇ G., YILDIRIM A.
-
2019 - 2020 Özel Eğitim Öğretmenleri için Etik İlkeleri Geliştirme Projesi
YÜCESOY ÖZKAN Ş., BAŞ N., ŞAHİN V., VURAN S. (Executive), GENÇ E., BOZKUŞ GENÇ G.
-
2013 - 2017 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorarak İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri
-
2013 - 2015 Kosova'da Özel Eğitime Yönelik Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Sürecinin İncelenmesi
Project Supported by Higher Education Institutions
SANİ BOZKURT S., ÇELİK S., KAYA Ö., ÇOLAK A., BOZKUŞ GENÇ G., ÖNCÜL N.