Desteklenen Projeler
-
2022 - 2024 Akran Aracılı Müdahalenin Tipik Gelişen Ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Arkadaşlık İlişkileri Üzerindeki Etkileri
-
2021 - 2024 Zihin Yetersizliği Olan Çocuklar ve Gençler İçin Kanıta-Dayalı Uygulamalar: Saptanması ve Kullanılması
TÜBİTAK Projesi
Öncül N., Şahin M. D., Yücesoy Özkan Ş. (Yürütücü), Kürüm Yapıcıoğlu D., Özdamar N., Genç Tosun D., et al.
-
2022 - 2023 Başlangıç Noktası: Okulöncesi Dönemde Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Farkındalık Çalışmalarının İncelenmesi
-
2021 - 2023 Home, but not alone: Empowering preschool teachers and parents for digital education
-
2021 - 2023 Specially Digitalised (Special Learning Disability)
Erasmus Projesi
Bozkurt A. (Yürütücü), Şenocak D., Bozkuş Genç G., Sani Bozkurt S., Öztürk H., Şahin V., et al.
-
2019 - 2020 Özel Eğitim Öğretmenleri için Etik İlkeleri Geliştirme Projesi
BAŞ N., YÜCESOY ÖZKAN Ş., ŞAHİN V., VURAN S. (Yürütücü), BOZKUŞ GENÇ G., GENÇ E.
-
2013 - 2017 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorarak İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri
-
2013 - 2015 Kosova'da Özel Eğitime Yönelik Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Çolak A., Öncül N., Bozkuş Genç G., Çelik S., Sani Bozkurt S., Kaya Ö.