Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çocuğumla Oynuyorum: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Hayali Oyun Becerilerinin Öğretiminde Aile Eğitim Programının (HAYOP)

Uluslararası Eğitim Kongresi’nde (International Education Congress) /EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024

BEGINNING POINT: INVESTIGATION OF AWARENESS STUDIES FOR INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS IN PRE-SCHOOL

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS), Budapest, Macaristan, 06 Temmuz 2023

Akıcı Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: DEM-OKU Kullanımı

IX International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.756-1034

Tipik Gelişim Gösteren Bir Öğrencinin Akıcı Okuma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

14th International Scientific Research Congress Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Ağustos 2022, ss.40

Bir Özel Eğitim Anaokulunda Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Geliştirme Sürecine İlişkin Pilot Uygulama Örneği

Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Bütünleştirme ortamlarında öğretmenlerin rol ve sorumlulukları

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020

Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Yüksek İşlevli Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Metaforik Algıları

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1061-1062 Sürdürülebilir Kalkınma

THE AWARENESS OF COACHING IN INCLUSIVE EDUCATION

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2060-2066 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

NEW TREND ON ASD: CAN SOCIAL ROBOT BE A USEFUL TOOL IN JOINT ATTENTION FOR ASD?

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2090-2097 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Otizm spektrum bozukluğu ve beslenme

VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2237-2250

Temel tepki öğretimine ilişkin anne-baba görüşlerinin incelenmesi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017

Temel tepki öğretiminin dil gelişimi üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2017

Temel tepki öğretiminin farklı gelişim alanları üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017

Preparing Future s Teachers For Devoloping Ieps İn Turkey

IX. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 3 - 06 Şubat 2016

Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

International XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Özel eğitimde materyal geliştirme ve önemi

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

Pivotal response training and children with an autism spectrum disorder. A Meta-analytic review of research

International Conference on Intellectual and Developmental Disabilities, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 01 Mayıs 2014

Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Gelişimsel Müdahaleler

Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitim El Kitabı, Bakkaloğlu Hatice, Çelik Seçil, Tomris Gözde, Editör, Vizetek, Ankara, ss.471-498, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran,Sezgin,Öğülmüş,Kürşat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.26-52, 2021 Creative Commons License

Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran, Sezgin, Öğülmüş, Kürşat, Editör, Nobel, Ankara, ss.26-52, 2021

Temel Tepki Öğretimi

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Acar, Çimen ve Sani-Bozkurt, Sunagül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.125-150, 2021

Empowering Teachers Who Work in Inclusive Practices: E-Coaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt, Aras, Editör, IGI Global Information Science Reference (an imprint of IGI Global), Hershey, ss.386-400, 2021

Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Çocuklar: Evde Baş Başa Kaldık Ne Yapacağız?

Pandemi Döneminde Eğitim İyileşelim İyileştirelim, Kürüm-Yapıcı Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.191-207, 2020

Temel Tepki Öğretimi: Motivasyon Temel Alanının Kullanılması

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Kanıt Temelli Uygulamalar, Ünlü Emre, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.145-171, 2020

Oyun Becerilerinin Öğretiminde Taklit

Çocuk ve Taklit, Töret Gökhan, Ökcün-Akçamuş Meral Çilem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2020

Oyun Gelişiminde Taklit

Çocuk ve Taklit, Töret Gökhan, Ökcün-Akçamuş Meral Çilem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.53-80, 2020

Video Modelle Öğretim

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi II, İlknur Çifçi Tekinarslan Nuray Öncül, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.264-325, 2018

Giyinme Becerileri

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi -I- Özbakım ve Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretimi, N. Öncül ve İ. Çiftçi-Tekinarslan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.114-161, 2018

Meslek Gelişimi ve Geçiş

Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Öğretim Stratejileri, Yücesoy Özkan, Şerife, Editör, Nobel Akaedemik Yayıncılık, Ankara, ss.367-390, 2014

Eğitsel düzenlemeler ve eğitim öğretim yaklaşımı

Aile Eğitim Rehberi Zihinsel Engelli Çocuklar, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile eve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetler Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.71-84, 2014

Ailelere Pratik Öneriler

Aile Eğitimi Rehberi Zihinsel engelli Çocuklar, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile eve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetler Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.195-213, 2014

Metrikler

Yayın

82

Atıf (WoS)

65

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

141

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları