Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. TRENDS and TOPICS IN AUTISM RESEARCH: A Narrative Review

17th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, İspanya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

5. Çocuğumla Mutfaktayız Aile Eğitim Programının (ÇOMAP) Etkililiği

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

7. Çocuğumla Oynuyorum: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Hayali Oyun Becerilerinin Öğretiminde Aile Eğitim Programının (HAYOP)

Uluslararası Eğitim Kongresi’nde (International Education Congress) /EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

10. BEGINNING POINT: INVESTIGATION OF AWARENESS STUDIES FOR INDIVIDUALS WITH SPECIAL NEEDS IN PRE-SCHOOL

International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS), Budapest, Macaristan, 06 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

16. Özel Gereksinimli Bireylere Dijital Güvenlik Becerilerinin Kazandırılması: Pilot Uygulama

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

19. Akıcı Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: DEM-OKU Kullanımı

IX International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.756-1034, (Tam Metin Bildiri)

20. Tipik Gelişim Gösteren Bir Öğrencinin Akıcı Okuma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

14th International Scientific Research Congress Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Ağustos 2022, ss.40, (Özet Bildiri)

21. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

IX International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1059-1061, (Tam Metin Bildiri)

22. Bir Özel Eğitim Anaokulunda Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Geliştirme Sürecine İlişkin Pilot Uygulama Örneği

Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Bütünleştirme ortamlarında öğretmenlerin rol ve sorumlulukları

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020

26. Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü Öğretmen Adaylarının Yüksek İşlevli Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Metaforik Algıları

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1061-1062, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. THE AWARENESS OF COACHING IN INCLUSIVE EDUCATION

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2060-2066, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. NEW TREND ON ASD: CAN SOCIAL ROBOT BE A USEFUL TOOL IN JOINT ATTENTION FOR ASD?

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2090-2097, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

29. Otizm spektrum bozukluğu ve beslenme

VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2237-2250, (Tam Metin Bildiri)

30. Temel tepki öğretiminin dil gelişimi üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 Kasım - 10 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

32. Temel tepki öğretiminin farklı gelişim alanları üzerindeki etkisi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

33. Temel tepki öğretimine ilişkin anne-baba görüşlerinin incelenmesi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

34. Preparing Future s Teachers For Devoloping Ieps İn Turkey

IX. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

35. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

International XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

36. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

38. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

40. Özel eğitimde materyal geliştirme ve önemi

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

46. Gelişimsel Geriliği Olan Bireyler İçin Replikler ve Replik Silikleştirme Uygulamaları Bir Araştırma Sentezi

International Congress of Early Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

47. Pivotal response training and children with an autism spectrum disorder. A Meta-analytic review of research

International Conference on Intellectual and Developmental Disabilities, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 01 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

50. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

51. Özel Gereksinimli Olan Bireylerin Yetikinliğe Geçiş Döneminde Toplumsal Yaşama Geçiş

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kıbrıs, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 17

1. Gelişimsel Müdahaleler

Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitim El Kitabı, Bakkaloğlu Hatice, Çelik Seçil, Tomris Gözde, Editör, Vizetek, Ankara, ss.471-498, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran,Sezgin,Öğülmüş,Kürşat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.26-52, 2021 Creative Commons License

4. Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran, Sezgin, Öğülmüş, Kürşat, Editör, Nobel, Ankara, ss.26-52, 2021

5. Empowering Teachers Who Work in Inclusive Practices: E-Coaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt, Aras, Editör, IGI Global Information Science Reference (an imprint of IGI Global), Hershey, ss.386-400, 2021

6. Temel Tepki Öğretimi

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Acar, Çimen ve Sani-Bozkurt, Sunagül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.125-150, 2021

8. Oyun Becerilerinin Öğretiminde Taklit

Çocuk ve Taklit, Töret Gökhan, Ökcün-Akçamuş Meral Çilem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2020

9. Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Çocuklar: Evde Baş Başa Kaldık Ne Yapacağız?

Pandemi Döneminde Eğitim İyileşelim İyileştirelim, Kürüm-Yapıcı Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.191-207, 2020

10. Temel Tepki Öğretimi: Motivasyon Temel Alanının Kullanılması

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Kanıt Temelli Uygulamalar, Ünlü Emre, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.145-171, 2020

11. Oyun Gelişiminde Taklit

Çocuk ve Taklit, Töret Gökhan, Ökcün-Akçamuş Meral Çilem, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.53-80, 2020

13. Video Modelle Öğretim

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi II, İlknur Çifçi Tekinarslan Nuray Öncül, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.264-325, 2018

14. Giyinme Becerileri

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi -I- Özbakım ve Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretimi, N. Öncül ve İ. Çiftçi-Tekinarslan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.114-161, 2018

15. Meslek Gelişimi ve Geçiş

Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Öğretim Stratejileri, Yücesoy Özkan, Şerife, Editör, Nobel Akaedemik Yayıncılık, Ankara, ss.367-390, 2014

16. Eğitsel düzenlemeler ve eğitim öğretim yaklaşımı

Aile Eğitim Rehberi Zihinsel Engelli Çocuklar, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile eve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetler Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.71-84, 2014

17. Ailelere Pratik Öneriler

Aile Eğitimi Rehberi Zihinsel engelli Çocuklar, Cavkaytar, Atilla, Editör, T.C. Aile eve Sosyal Politikalar Bakanlığı Engelli ve Yaşlı Hizmetler Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.195-213, 2014
Metrikler

Yayın

89

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

94

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

348

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

32

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları