-
2022 - 2024 Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
-
2021 - 2024 Kaynaştırma/Bütünleştirme Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrenci ile Türkçe Kapsamında Gerçekleştirilen Yönlendirilmiş Okuma ve Rehberli Okuma Sürecinin İncelenmesi
-
2017 - 2018 İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği ileDesteklenme Sürecinin İncelenmesi
-
2014 - 2018 Kaynaştırma Sınıflarında Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Özel Eşitim Hizmetlerinin İncelenmesi, Geliştirilmesi ve Yaygınlaştırılması
-
2012 - 2016 İşitme engelli bireylerin okuma yazma eğitimine yönelik mobil bir uygulamanın geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
-
2015 - 2015 İşitme Engelli Çocukların Aileleri İçin Aile Eğitimi Programı 0 18 Yaş
-
2013 - 2015 Kosova Cumhuriyeti nde işitme engelli çocuklara tanı değerlendirme ve eğitimlerine yönelik düşüncelerin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZYÜREK A., GİRGİN Ü. (Yürütücü), ÇEKİRDEK B., KARASU H. P., GÜRGÜR H., AKAY E.
-
2013 - 2014 Sesini Duy Duyur
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kurt A. A. (Yürütücü), Akay E., Yaman F., Ozan Leymun Ş., Girgin Ü., Karasu H. P., et al.
-
2012 - 2014 İşitme Engelli Çocukların Okul Öncesi Dönemde Okuma Becerilerinin Gelişimi ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKAY E., GİRGİN Ü., KARASU H. P. (Yürütücü), GÜRGÜR H.
-
2009 - 2011 İşitme engelli öğrenciler ve işiten öğrencilerin okuma becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri ile değerlendirilmesi