Desteklenen Projeler
-
2022 - 2024 Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
-
2021 - 2024 Kaynaştırma/Bütünleştirme Ortamındaki İşitme Kayıplı Bir Öğrenci ile Türkçe Kapsamında Gerçekleştirilen Yönlendirilmiş Okuma ve Rehberli Okuma Sürecinin İncelenmesi
-
2017 - 2018 İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Okulöncesi Dönemde Okumaya Hazırlık Becerilerinin Paylaşılan Okuma Etkinliği ileDesteklenme Sürecinin İncelenmesi
-
2014 - 2018 Kaynaştırma Sınıflarında Eğitim Alan İşitme Engelli Öğrencilere Yönelik Destek Özel Eşitim Hizmetlerinin İncelenmesi, Geliştirilmesi ve Yaygınlaştırılması
-
2012 - 2016 İşitme engelli bireylerin okuma yazma eğitimine yönelik mobil bir uygulamanın geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
AVCI E., GİRGİN Ü., KARASU H. P., ODABAŞI H. F., ŞAHİN Y. L., KABAKÇI YURDAKUL I. (Yürütücü)
-
2015 - 2015 İşitme Engelli Çocukların Aileleri İçin Aile Eğitimi Programı 0 18 Yaş
GİRGİN M. C., TURAN Z. (Yürütücü), GİRGİN Ü., UZUNER Y., KARASU H. P., GÜRGÜR H.
-
2013 - 2015 Kosova Cumhuriyeti nde işitme engelli çocuklara tanı değerlendirme ve eğitimlerine yönelik düşüncelerin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÖZYÜREK A., GİRGİN Ü. (Yürütücü), ÇEKİRDEK B., KARASU H. P., GÜRGÜR H., AKAY E.
-
2013 - 2014 Sesini Duy Duyur
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kurt A. A. (Yürütücü), Akay E., Yaman F., Ozan Leymun Ş., Girgin Ü., Karasu H. P., et al.
-
2012 - 2014 İşitme Engelli Çocukların Okul Öncesi Dönemde Okuma Becerilerinin Gelişimi ve Değerlendirilmesi
-
2009 - 2011 İşitme engelli öğrenciler ve işiten öğrencilerin okuma becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri ile değerlendirilmesi