Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İşitme Kayıplı Öğrenciler Açısından İncelenmesi

2. International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, cilt.2, ss.483-493, (Tam Metin Bildiri)

2. Kaynaştırma Ortamındaki Koklear İmplantlı Öğrencilerin Yazılı Ürünleri Gözden Geçirme ve Düzeltme Sürecinin İncelenmesi

Ases VI. International Educational Sciences Conference, Gaziantep, Türkiye, 19 Ocak 2024, ss.140, (Özet Bildiri)

3. Preparation Process In Obtaining Written Products with Students with Hearing Loss

Ases VI. International Educational Sciences Conference, Gaziantep, Türkiye, 19 Ocak 2024, ss.141-149, (Tam Metin Bildiri)

4. İşitme Kayıplı Öğrenciler ve Yazı Düzeltme Taksonomisi

7thINTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. İşitme Kayıplı Öğrenciler ile Yazılı Ürünleri Gözden Geçirme ve Düzeltme Sürecinde Öne Çıkan Özellikler

7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.246, (Özet Bildiri)

6. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Okuma Becerilerinde Güçlük Çektikleri Alanlar ve Destek Eğitim Uygulamaları

14th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, ss.1-203, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Kaynaştırma Ortamındakı̇ Koklear İmplantlı Öğrencilerin Okuma Hatalarının Formel Olmayan Okuma Envanterı̇ ile Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 20 Ağustos 2022, ss.23, (Özet Bildiri)

8. İşitme Kayıplı Öğrencilerin Bilgi Verici Metinleri Okuduğunu Anlamada Yaşadıkları Zorluklar

9. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 03 Ağustos 2022, ss.210-213, (Tam Metin Bildiri)

9. İşitme kayıplı öğrencilerle rehberli okumanın kullanımı

International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

10. İlkokuma öğretiminde işitme kayıplı öğrencilerle sözcük bankalarının kullanımı

International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 - 27 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

11. İşitme kayıplı öğrencilerle yönlendirilmiş okuma etkinliğinin kullanımı

International Congress on Innovative Research in Education, Prizren, Sırbistan, 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

12. İşitme kayıplı öğrencilerle dil deneyim kitaplarının oluşturulması ve kullanımı

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

13. İşitme kayıplı çocukların okuduğunu anlama sürecinde sözdizimi ve anlama ilişkin ipuçlarını kullanımı

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), 10 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

19. Okul öncesi eğitimde eğiticilere düşen görevler (Sıklıkla yapılan olumsuz tutum örnekleri)

İşitme Engelinde Eğitsel ve Yönetsel Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 3 - 04 Mart 2018

24. İşitme Kayıplı Bir Öğrencinin İlkokuma Yazma Becerilerinin Desteklenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

29. Students with hearing loss in inclusive education Why and how

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

30. Process of Developing the Vocabulary in Written Expression of Hearing Impaired Children

International Conference The Future of Education, 30 Haziran - 01 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

31. İşitme engelli çocuklarda yazma gelişimini etkileyen önemli özellikler

3th International Conference on New Trends in Education, 27 - 28 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

34. Examination of special education support resource room implementations for children with hearing loss in inclusive education

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Formel Olmayan Okuma Envanteri

Anadolu Üniversitesi İşitme Engelliler Öğretmenleri Eğitim Günleri 2, Eskişehir, Türkiye, 03 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

37. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Mobil Uygulama: Kelime Torbasından Çarkıfeleğe.

International Distance Education Conference (IDEC-2015), St. Petersburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.375-376, (Özet Bildiri)

39. Evaluation Of Sequence Card Activities Performed On Hearing Impaired Preschool Children

INTE International Conference On New Horizons In Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.233-235, (Tam Metin Bildiri)

41. Designing Mobile Applications for Hearing Impaired Children: Guidelines from the Field.

SITE International Conference 2015, Las Vegas-NV, USA, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, (Özet Bildiri)

42. Mobile Application Development Guidelines for Hearing Impaired Children’s Literacy Instruction.

2014 AECT International Convention, Jacksoville, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

47. İşitme Engelli Çocuklarla Vikipedi İnternet Ansiklopedisi Uygulamalarına İçerik Hazırlama Süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.99-100, (Özet Bildiri)

51. İşitme Engelli Çocukların Okuma Anlamalarının Hata Analiziyle Değerlendirilmesi

16. Özel Eğitim Kongresi, 16-17 Kasım, 16-17 Kasım, Samsun, Samsun, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4
Metrikler

Yayın

85

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

428

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

51

Proje

13

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları