Doç. Dr. MÜYESSER CEYLAN


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

424

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2004 - 2009

2004 - 2009

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr), Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye

1991 - 1996

1991 - 1996

Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Okul yöneticilerinin okul geliştirme danışmanlık hizmetine ilişkin görüşleri(Eskişehir ili örneği)

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

Sınıfta motivasyon-İki öğretmenin sınıf içinde motivasyon değişkenlerini dikkate alma davranışlarının betimlenmesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Almanca

Araştırma Alanları

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eğitim Yönetiminde Yeni Eğilimler Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimde Yönetsel İletişim Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kuram ve Uygulamada Okul Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetimi ve Denetiminin Yönetsel Temelleri Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Kültürü Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Denetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Öğretim Teknolojileri Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (14)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Öğretmenlerin Çevrimiçi Sınıf Yönetimi Yeterlilikleri: Ölçek Geliştirme Çalışması

TUNCER H., CEYLAN M.

ICITS Teaching And Learning For Unpredictable Future, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. "I Can Not Recognize Myself", Examinatıon Of lndividuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms Of Violent Digital Games

AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.

9th International Conference On Lifelong Education And Leadership For All - ICLEL 2023, Coimbra, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Eğitim Örgütlerine Yönelik Örgütsel Bilgelik Ölçeği Geliştirme Çalışması

AYDIN K., CEYLAN M.

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı

SÜRAL İ., CEYLAN M., GİRMEN P.

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Okul Müdürlerine Yönelik Dijital Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

AYDIN K., CEYLAN M.

5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

7. Motivation, Virtual Learning, Virtual Classrooms

TUNCER H., CEYLAN M.

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Burhaniye, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. ORTAOKULLARDA EBA CANLI DERS ÖĞRENME ORTAMININ VELİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE TOPLUM 5.0 (AKILLI TOPLUM) BAĞLAMINDA ÖNERİLERİ

CEYLAN M., TUNCER H.

VI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. ADİL SINIFLAR İÇİN ADİL ÖĞRETMENLER

GÜRDOĞAN BAYIR Ö., ÇENGELCİ KÖSE T., CEYLAN M.

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. How to be a fair teacher: Pre-service teachers’ views

GÜRDOĞAN BAYIR Ö., ÇENGELCİ KÖSE T., CEYLAN M.

7th International Congress on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK 2019, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar"

GİRMEN P., SÜRAL İ., CEYLAN M.

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Bodrum, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. Birleşik Krallık ve Türkiye’de ortaöğretimden mezuniyet koşulları ve yükseköğretime geçiş sürecinin karşılaştırmalı olarak analizi ve eğitim yöneticilerine öneriler

CEYLAN M., TUNCER H.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. Karşılaştırmalı Eğitim Sistemi ve Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesi: Vietnam ve Türkiye Örneği

CEYLAN M., Nur K., ŞİHKAMALOVA V.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. OKUL GELİŞTİRME SÜRECİ: BİR OKULUN GEREKSİNİM ANALİZİ (DURUM ÇALIŞMAS)

CEYLAN M.

9.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. Leadership Strategies Applied By School Administrators In Different Types Of Schools

CEYLAN M.

2015 International Business&Education Conferences, San Juan, Arjantin, 22 Mart 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

18. Training of Educational Leaders: Some Experiences From a European Project

AĞAOĞLU E., CEYLAN M., TERZİ Ç.

21st Annual Conference Enirdelm 2012- Educational Leaders as Change Agents: Meeting an Uncertain Future, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

19. The Characteristics of Successful Principals: Three Cases from Turkey

AĞAOĞLU E., CEYLAN M.

III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.11-12, (Özet Bildiri)

2011

2011

20. The Leadership Characteristics of Turkish Principals: An interregional Comparative Study

CEYLAN M., KESİM E.

III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.15, (Özet Bildiri)

2010

2010

21. Candidate Teachers' Views on Classroom Management and Understanding

CEYLAN M.

The Second Asian Conference on Education 2010, Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

22. İlköğretim Müfettişlerinin Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi

AĞAOĞLU E., ÖZGÜR A. Z., CEYLAN M., KESİM E., KAYA S.

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

23. Müfettişlerin Teknoloji ve Bilgisayar Okuryazarlığı

AĞAOĞLU E., ÖZGÜR A. Z., CEYLAN M., KESİM E., KAYA S.

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2009, ss.200-210, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

24. Training teacher candidates in terms of social responsibility framework in sustainable development: Anadolu University Education Faculty sample

KAYA E., CEYLAN M.

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

25. Effort of Instructors to Train Teacher Candidates in Terms of Social Responsibility Framework in Sustainable Development: Anadolu University Education Faculty Sample

CEYLAN M., KAYA E.

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

26. Professional Preparedness of Teacher Candidates For Teaching Profession: Anadolu University Education Faculty Sample

AĞAOĞLU E., KAYA E., CEYLAN M.

8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

27. Student-teachers' opinions about education and teaching profession example of Anadolu University

CEYLAN M., Turhan E.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2287-2299, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

28. Giving Responsibility Education for Sustainable Development wtih the Cooperation of School and Family

CEYLAN M.

The 6th International Conference Sustainable Development, Culture and Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

2002

2002

29. Okul Kültürünün Okul Performansına Etkisi

ŞİMŞEK Y., CEYLAN M.

XI.Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

2006

2006

30. Lecturers Opinions About The Encouragement To The Teacher Candidats to Participating Into The Classroom Management

AĞAOĞLU E., CEYLAN M.

The Fourth International Journal of Teacher Education and Training Conference, Helsinki, Finlandiya, 31 Mayıs - 03 Haziran 2006, (Özet Bildiri)

2005

2005

31. Okul Yönetimiyle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., HOŞGÖRÜR T., ALTINKURT Y.

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

32. Okul Yönetimi ile iligili Lisansüstü Tezlerin incelenmesi

AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., ALTINKURT Y., Madden T.

2. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

33. Okul ve Okul Müdürlerine İlişkin Metaforlar - Eskişehir (TR) ve Vechta (DE) Örneği

CEYLAN M., AĞAOĞLU E., Lindau-Bank D.

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

34. Okul Yönetimi ile ilgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

AĞAOĞLU E., ALTINKURT Y., KESİM E., CEYLAN M., MADDEN T.

II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

35. Organizational Socialization at the Education Faculty of Anadolu University

CEYLAN M.

The 3rd International Journal Of Teacher Education And Training Conference, Vechta, Almanya, 22 - 25 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

36. Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri

AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., HOŞGÖRÜR T.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

37. Okul Kültürünün Demokrasi Eğitimine Etkisi

ŞİMŞEK Y., CEYLAN M.

Uluslararası Demokrasi Eğitimi, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

1999

1999

38. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri

BAYRAK Ç., AĞAOĞLU E., GÜRSEL O., GÜLTEKİN M., İMER G., ŞİMŞEK Y., et al.

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Dijitalleşen Sınıfların Yönetimi

CEYLAN M., GÜVEN S.

Uygulamalı Sınıf Yönetimi , IŞIK HALİL, UÇAR REZZAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.291-312, 2024

2024

2024

2. Müfettişlerin Görev ve Sorumlulukları

CEYLAN M.

Çeşitli Perspektiflerden Eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.243-269, 2024

2024

2024

3. SANAL SINIF ORTAMLARININ SORGULAMA TOPLULUĞU MODELİ (STM) KAPSAMINDA İNCELENMESİ

CEYLAN M., SÜRAL İ.

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIII, KARATAŞ SÜLEYMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.151-169, 2024

2022

2022

4. ÖRGÜTLERDE DİRSEK TOPLUMU

CEYLAN M.

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.101-120, 2022

2022

2022

5. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU

CEYLAN M., KAVRAYICI C.

Eitim Kurumlarnda Örgütsel Davranış, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.190-204, 2022

2022

2022

6. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU .

KAVRAYICI C., CEYLAN M.

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.189-204, 2022

2020

2020

7. Sanal Sınıfların Yönetimi

CEYLAN M.

Pandemi Döneminde Eğitim İyileştirelim İyileşelim, Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.295-328, 2020

2019

2019

8. OKUL GELİŞTİRME DANIŞMANLIĞI

CEYLAN M.

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2019

2016

2016

9. Risk ve Risk Türleri

ALKAN V., BAŞAR M. A., CEYLAN M., ÇORUK A., GÖKÇAKAN N., GÜVEN S., et al.

Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.143-158, 2016

2013

2013

10. Okul Yönetim İşleri

CEYLAN M.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Coşkun Bayrak, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.159-178, 2013

2013

2013

11. Çatışma Yönetiminde Liderlik Stilleri

CEYLAN M.

Çatışma ve stres yönetimi 1, Esra Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.164-186, 2013

2006

2006

13. 4-C Report

CEYLAN M., Lindau-Bank D.

Between Holistic Education and Teacher Training, Müyesser Ceylan; Detlev Lindau Bank, Editör, Vechtaer Verlag für Studium, Wissenschaft unf Forschung, Vechta, ss.7-37, 2006

2006

2006

14. School Improvement Studies at Education Faculty of Anadolu University

AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., KESİM E.

Between Holistic Education and Teacher Training. 3rd International Journal of Teacher Education adn Training Conference Book, CEYLAN MÜYESSER LINDAU BANK DETLEV, Editör, Vechtaer Verlag Für Studium, Wissenschaft und Forschung, VECHTA, ss.76-121, 2006

2006

2006

15. School Improvement Studies of Educational Faculty of Anadolu University

AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., KESİM E.

Between Holistic Education and Teacher Education, Müyesser Ceylan Detlev Lindau Bank, Editör, VVSWF, Vechta, ss.76-121, 2006

Desteklenen Projeler

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - 2022

2017 - 2022

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)Sürdürülebilir Kalkınma

Baş Editör



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1