Eğitim Bilgileri
2004 - 2009
2004 - 2009Doktora
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr), Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Okul yöneticilerinin okul geliştirme danışmanlık hizmetine ilişkin görüşleri(Eskişehir ili örneği)
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Dr)
2003
2003Yüksek Lisans
Sınıfta motivasyon-İki öğretmenin sınıf içinde motivasyon değişkenlerini dikkate alma davranışlarının betimlenmesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Eğitim Yönetimi Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriAlmanca
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık İle Örgütsel Muhalefet Davranışları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi (Eskişehir İli Örneği)
Ceylan M. (Danışman)
G.ÖZCAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
İlköğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin çevrimiçi sınıf yönetimi yeterlilikleri ile teknolojik yeterlilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ceylan M. (Danışman)
H.TUNCER(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Türkiye'de 1988-2021 yılları arasında yetişkin eğitimi ile ilgili yazılmış tezlerin sistematik incelemesi
Ceylan M. (Danışman)
A.EYYUBOVA(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Eğitim örgütlerinde dijital liderlik ve örgütsel bilgelik ilişkisi
Ceylan M. (Danışman)
K.AYDIN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının kişilik özellikleri ile çatışma yönetim yaklaşımları arasındaki ilişki
Ceylan M. (Danışman)
Y.KALAYCI(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (14)
2024
20241. DIGITAL COMBAT: WHAT VIOLENT VIDEO GAMES INFLUENCE FORGIVENESS, SELF-COMPASSION, AND MENTAL WELL-BEING DURING THE COVID-19 PANDEMIC
AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.
CONHECIMENTO & DIVERSIDADE
, sa.41, ss.63-91, 2024 (ESCI)
2023
20232. Yetişkin Eğitimi: Sistematik İnceleme
EYYUBOVA A., CEYLAN M.
YENİSEY Uluslararası Dil, Edebiyat ve Eğitim Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.58-74, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Study Of The Problems Faced By The Children Of Seasonal Workers In The Educational Process
Erdem B., CEYLAN M.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.8, sa.22, ss.1589-1611, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Loneliness, Social Support, Social Trust, and Subjective Wellness in Low-Income Children: A Longitudinal Approach
AKGÜL H., GÜVEN A. Z., GÜVEN S., CEYLAN M.
CHILDREN-BASEL
, cilt.10, sa.9, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20235. Examining the Needs of MEB Public Schools for Special Education
Çoban F., CEYLAN M.
Mimbar Sekolah Dasar , cilt.10, sa.2, ss.368-391, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İnanma Düzeyleri İle Mesleki Motivasyon Faktörleri Arasındaki İlişki
CEYLAN M., Güneş E.
E-International Journal of Educational Research , cilt.14, sa.1, ss.96-116, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Durum Çalışması ve Olgubilim Desenlerinin Karşılaştırılması
ÇAPAR M., CEYLAN M.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.295-312, 2022 (TRDizin)
2022
20228. The experiences of parents with children receiving inclusive education during the Covid-19 pandemic and the distance education process
Canbek T., CEYLAN M.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.2, ss.443-466, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Reflections of a Web Based Application Tool on Classroom Management
GİRMEN P., CEYLAN M., SÜRAL İ.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.6, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Justice in Education: Experience of Teacher Candidates Enrolled in Primary School Education Program
Gürdoğan Bayır Ö., Çengelci Köse T., Ceylan M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.2, ss.413-431, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Justice in Education: Experience of Teacher Candidates Enrolled in Primary School Education Program
GÜRDOĞAN BAYIR Ö., ÇENGELCİ KÖSE T., CEYLAN M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.13, sa.2, ss.413-431, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Vietnam Eğitim Sisteminde Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi
CEYLAN M., Nur K., ŞİHKAMALOVA V.
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.10, sa.1, ss.701-728, 2020 (TRDizin)
2020
202013. The relationship between the personality traits of prospective teachers and their conflict management styles
Türk Y. K., CEYLAN M.
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.445-464, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201914. Evaluation of Teachers’ Views on School Managers’ Classroom Supervision
Can S., CEYLAN M.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.10, sa.4, ss.490-510, 2019 (TRDizin)
2016
201615. The Evaluation of Education Faculty s Staff s Job Expectations Based on Generations in Turkey
CEYLAN M.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.6, sa.1, ss.110-123, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
201216. The Characteristics of Successful Turkish Principles: Three Cases
AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., Kesim E.
NWSA , sa.2, ss.812-822, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201217. The Characteristics of Successful Turkish Principals: Three Cases
AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., KESİM E.
e-Journal of New World Sciences Academy NWSA-Education Sciences , cilt.7, sa.2, ss.812-822, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201018. Eğitim denetçilerinin danışmanlık rolü ve danışmanlık modelleri
AĞAOĞLU E., CEYLAN M.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.9, sa.2, 2010 (TRDizin)
2010
201019. Student teachers opinions about education and teaching profession example of Anadolu University
CEYLAN M., TURHAN E.
Procedia Social and Behavioral Sciences , 2010 (Hakemli Dergi)
2001
200120. Çoklu Değerlendirme Modeli ve Eğitim Denetimine Uygulanabilirliği
Ağaoğlu E., Şimşek Y., Ceylan M.
EGITIM VE BILIM
, cilt.26, sa.122, ss.11-18, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200121. ÇOKLU DEĞERLENDİRME MODELİ VE EĞİTİM DENETİMİNE UYGULANABİLİRLİĞİ
AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M.
EGITIM VE BILIM , cilt.26, sa.122, ss.11-18, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Öğretmenlerin Çevrimiçi Sınıf Yönetimi Yeterlilikleri: Ölçek Geliştirme Çalışması
TUNCER H., CEYLAN M.
ICITS Teaching And Learning For Unpredictable Future, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. "I Can Not Recognize Myself", Examinatıon Of lndividuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms Of Violent Digital Games
AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.
9th International Conference On Lifelong Education And Leadership For All - ICLEL 2023, Coimbra, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2019
20193. Eğitimde yerelleşme: PISA (2015) sınavında başarılı olan Singapur, Japonya ve Estonya eğitim sistemlerinden örnekler ve Türkiye için bir model önerisi
CEYLAN M., TUNCER H.
International EJER 2019 Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2023
20234. Eğitim Örgütlerine Yönelik Örgütsel Bilgelik Ölçeği Geliştirme Çalışması
AYDIN K., CEYLAN M.
16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2023, (Özet Bildiri)
2022
20225. İlkokul Öğrencileri İçin Web Tabanlı Bir Eğitim Aracı
SÜRAL İ., CEYLAN M., GİRMEN P.
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Okul Müdürlerine Yönelik Dijital Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
AYDIN K., CEYLAN M.
5th International Open & Distance Learning Conference- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20227. Motivation, Virtual Learning, Virtual Classrooms
TUNCER H., CEYLAN M.
2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022, Burhaniye, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2020
20208. ORTAOKULLARDA EBA CANLI DERS ÖĞRENME ORTAMININ VELİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE TOPLUM 5.0 (AKILLI TOPLUM) BAĞLAMINDA ÖNERİLERİ
CEYLAN M., TUNCER H.
VI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2019
20199. ADİL SINIFLAR İÇİN ADİL ÖĞRETMENLER
GÜRDOĞAN BAYIR Ö., ÇENGELCİ KÖSE T., CEYLAN M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201910. How to be a fair teacher: Pre-service teachers’ views
GÜRDOĞAN BAYIR Ö., ÇENGELCİ KÖSE T., CEYLAN M.
7th International Congress on Curriculum and Instruction ICCI-EPOK 2019, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. Hayat Bilgisi Dersinde Dijital Değerlendirme Örneği: “Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar"
GİRMEN P., SÜRAL İ., CEYLAN M.
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Bodrum, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Birleşik Krallık ve Türkiye’de ortaöğretimden mezuniyet koşulları ve yükseköğretime geçiş sürecinin karşılaştırmalı olarak analizi ve eğitim yöneticilerine öneriler
CEYLAN M., TUNCER H.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
201913. Karşılaştırmalı Eğitim Sistemi ve Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesi: Vietnam ve Türkiye Örneği
CEYLAN M., Nur K., ŞİHKAMALOVA V.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi - Sosyal Adalet İçin Eğitim Liderliği, Çeşme, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
201814. OKUL GELİŞTİRME SÜRECİ: BİR OKULUN GEREKSİNİM ANALİZİ (DURUM ÇALIŞMAS)
CEYLAN M.
9.Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2016
201615. Öğrenci Başarısını Arttırmaya Yönelik Stratejilerin Değerlendirilmesi Türkiye Örneği
TUNCA N., CEYLAN M.
XVIII AMSE - AMCE-WAER Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
2015
201516. Leadership Strategies Applied by School Administrators in Different Types of Schools Malatya and Çorum Cases Okul Müdürlerinin Okul Türüne Göre Sergiledikleri Liderlik Stratejileri Malatya ve Çorum Örneği
CEYLAN M.
International Education Conference 2015, San Juan, Arjantin, 22 - 26 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2015
201517. Leadership Strategies Applied By School Administrators In Different Types Of Schools
CEYLAN M.
2015 International Business&Education Conferences, San Juan, Arjantin, 22 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2012
201218. Training of Educational Leaders: Some Experiences From a European Project
AĞAOĞLU E., CEYLAN M., TERZİ Ç.
21st Annual Conference Enirdelm 2012- Educational Leaders as Change Agents: Meeting an Uncertain Future, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2011
201119. The Characteristics of Successful Principals: Three Cases from Turkey
AĞAOĞLU E., CEYLAN M.
III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.11-12, (Özet Bildiri)
2011
201120. The Leadership Characteristics of Turkish Principals: An interregional Comparative Study
CEYLAN M., KESİM E.
III. Atee Winter Conference: Multi-dimensional Aspects of Leadership for Learning, Bled, Litvanya, 25 - 27 Şubat 2011, ss.15, (Özet Bildiri)
2010
201021. Candidate Teachers' Views on Classroom Management and Understanding
CEYLAN M.
The Second Asian Conference on Education 2010, Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
2010
201022. İlköğretim Müfettişlerinin Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi
AĞAOĞLU E., ÖZGÜR A. Z., CEYLAN M., KESİM E., KAYA S.
Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2009
200923. Müfettişlerin Teknoloji ve Bilgisayar Okuryazarlığı
AĞAOĞLU E., ÖZGÜR A. Z., CEYLAN M., KESİM E., KAYA S.
Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2009, ss.200-210, (Tam Metin Bildiri)
2010
201024. Training teacher candidates in terms of social responsibility framework in sustainable development: Anadolu University Education Faculty sample
KAYA E., CEYLAN M.
8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201025. Effort of Instructors to Train Teacher Candidates in Terms of Social Responsibility Framework in Sustainable Development: Anadolu University Education Faculty Sample
CEYLAN M., KAYA E.
8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201026. Professional Preparedness of Teacher Candidates For Teaching Profession: Anadolu University Education Faculty Sample
AĞAOĞLU E., KAYA E., CEYLAN M.
8th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education, Paris, Fransa, 17 - 19 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201027. Student-teachers' opinions about education and teaching profession example of Anadolu University
CEYLAN M., Turhan E.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2287-2299, (Tam Metin Bildiri)
2008
200828. Giving Responsibility Education for Sustainable Development wtih the Cooperation of School and Family
CEYLAN M.
The 6th International Conference Sustainable Development, Culture and Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 07 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
2002
200229. Okul Kültürünün Okul Performansına Etkisi
ŞİMŞEK Y., CEYLAN M.
XI.Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
2006
200630. Lecturers Opinions About The Encouragement To The Teacher Candidats to Participating Into The Classroom Management
AĞAOĞLU E., CEYLAN M.
The Fourth International Journal of Teacher Education and Training Conference, Helsinki, Finlandiya, 31 Mayıs - 03 Haziran 2006, (Özet Bildiri)
2005
200531. Okul Yönetimiyle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., HOŞGÖRÜR T., ALTINKURT Y.
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
2005
200532. Okul Yönetimi ile iligili Lisansüstü Tezlerin incelenmesi
AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., ALTINKURT Y., Madden T.
2. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
200533. Okul ve Okul Müdürlerine İlişkin Metaforlar - Eskişehir (TR) ve Vechta (DE) Örneği
CEYLAN M., AĞAOĞLU E., Lindau-Bank D.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
2005
200534. Okul Yönetimi ile ilgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
AĞAOĞLU E., ALTINKURT Y., KESİM E., CEYLAN M., MADDEN T.
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
2005
200535. Organizational Socialization at the Education Faculty of Anadolu University
CEYLAN M.
The 3rd International Journal Of Teacher Education And Training Conference, Vechta, Almanya, 22 - 25 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
2004
200436. Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri
AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., HOŞGÖRÜR T.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
200437. Okul Kültürünün Demokrasi Eğitimine Etkisi
ŞİMŞEK Y., CEYLAN M.
Uluslararası Demokrasi Eğitimi, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)
1999
199938. Öğretmenlerin "Çoklu Değerlendirme Modeli"ne İlişkin Görüşleri
BAYRAK Ç., AĞAOĞLU E., GÜRSEL O., GÜLTEKİN M., İMER G., ŞİMŞEK Y., et al.
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Dijitalleşen Sınıfların Yönetimi
CEYLAN M., GÜVEN S.
Uygulamalı Sınıf Yönetimi , IŞIK HALİL, UÇAR REZZAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.291-312, 2024
2024
20242. Müfettişlerin Görev ve Sorumlulukları
CEYLAN M.
Çeşitli Perspektiflerden Eğitim hukuku, TATIK RAMAZAN ŞAMİL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.243-269, 2024
2024
20243. SANAL SINIF ORTAMLARININ SORGULAMA TOPLULUĞU MODELİ (STM) KAPSAMINDA İNCELENMESİ
CEYLAN M., SÜRAL İ.
EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIII, KARATAŞ SÜLEYMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.151-169, 2024
2022
20224. ÖRGÜTLERDE DİRSEK TOPLUMU
CEYLAN M.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.101-120, 2022
2022
20225. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU
CEYLAN M., KAVRAYICI C.
Eitim Kurumlarnda Örgütsel Davranış, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.190-204, 2022
2022
20226. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU .
KAVRAYICI C., CEYLAN M.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.189-204, 2022
2020
20207. Sanal Sınıfların Yönetimi
CEYLAN M.
Pandemi Döneminde Eğitim İyileştirelim İyileşelim, Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.295-328, 2020
2016
20169. Risk ve Risk Türleri
ALKAN V., BAŞAR M. A., CEYLAN M., ÇORUK A., GÖKÇAKAN N., GÜVEN S., et al.
Etkili İletişim, Bülent Güven, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.143-158, 2016
2013
201310. Okul Yönetim İşleri
CEYLAN M.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Coşkun Bayrak, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.159-178, 2013
2013
201311. Çatışma Yönetiminde Liderlik Stilleri
CEYLAN M.
Çatışma ve stres yönetimi 1, Esra Ceyhan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.164-186, 2013
2008
200812. Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi
AĞAOĞLU E., ALTINKURT Y., CEYLAN M., KESİM E., HOŞGÖRÜR T.
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2008
2006
200613. 4-C Report
CEYLAN M., Lindau-Bank D.
Between Holistic Education and Teacher Training, Müyesser Ceylan; Detlev Lindau Bank, Editör, Vechtaer Verlag für Studium, Wissenschaft unf Forschung, Vechta, ss.7-37, 2006
2006
200614. School Improvement Studies at Education Faculty of Anadolu University
AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., KESİM E.
Between Holistic Education and Teacher Training. 3rd International Journal of Teacher Education adn Training Conference Book, CEYLAN MÜYESSER LINDAU BANK DETLEV, Editör, Vechtaer Verlag Für Studium, Wissenschaft und Forschung, VECHTA, ss.76-121, 2006
2006
200615. School Improvement Studies of Educational Faculty of Anadolu University
AĞAOĞLU E., ŞİMŞEK Y., CEYLAN M., KESİM E.
Between Holistic Education and Teacher Education, Müyesser Ceylan Detlev Lindau Bank, Editör, VVSWF, Vechta, ss.76-121, 2006
2005
200516. Okul yönetimi ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
AĞAOĞLU E., CEYLAN M., KESİM E., Kırmızı T., Altınkurt Y.
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 2005
Desteklenen Projeler
2016 - 2019
2016 - 2019Okul Geliştirme Süreci: Bir Okulun Gereksinim Analizi (Durum Çalışması)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ceylan M., Ceylan M. (Yürütücü)
2014 - 2017
2014 - 2017Uluslararası Başarılı Okul Müdürlerinin Sürdürülebilir Liderlik ve Okul KültürünüDönüştürme Niteliklerinin Belirlenmesi (ISSPP)
AB Destekli Diğer Projeler
Terzi Ç. (Yürütücü), Ceylan M., Himmetoğlu B., Bayrak C., Ayduğ D., Ağaoğlu E., et al.
2014 - 2015
2014 - 2015Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının ve Demokratik Sınıf Yönetiminin Temel Bileşenlerinin Değerlendirilmesi Tu rkiye Danimarka Finlandiya Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
CEYLAN M. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Uluslararası Başarılı Okul Müdürleri Projesi Tekrar Araştırması ISSPP
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
HİMMETOĞLU B., AYDUĞ D., CEYLAN M. (Yürütücü), ŞİMŞEK Y., KAYA GÜLEN S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - 2022
2017 - 2022
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)
Baş Editör