Dr. Öğr. Üyesi MEDİHA GÜNER ÖZER


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sınıf Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Ozer Mediha Guner

Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

49

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

76

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2020

2016 - 2020

Doktora

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2009 - 2013

2009 - 2013

Lisans

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Yabancı uyruklu ilkokul öğrencilerinin Türkçe okuma-anlama ve yazma becerilerinin eğitsel dijital oyun destekli öğretim etkinlikleri ile geliştirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

2016

2016

Yüksek Lisans

Türkçe dersinde otantik görev temelli otantik materyal kullanımının öğrencilerin okuduğunu anlama, yazma becerileri ve yazma motivasyonları üzerindeki etkisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sınıf Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

2013 - 2022

2013 - 2022

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Dönem Projesi

Dönem Projesi

Kapsayıcı Türkçe Öğretimi ve Öğrenci Merkezli Yaklaşımlar

Tez

Seminer

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması I

İlkokulda Oyunla Öğretim

Okul Deneyimi

Öğretmenlik Uygulaması II

Kapsayıcı Dil Öğretimi

Teknoloji Destekli Dil Öğretimi Uygulamaları

Gönüllülük Çalışmaları

Öğretmenlik Uygulaması II

Öğretmenlik Uygulaması II

Öğretmenlik Uygulaması I

Öğretmenlik Uygulaması I

Okul Deneyimi

Makaleler

Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Nedir? Ne Değildir?: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Anlayış ve Uygulamaları

ÖZER F., GÜNER ÖZER M., GÜRDOĞAN BAYIR Ö.

VIII. INCES, International Science, Culture and Education Congress, 1 - 04 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. İlkokul 4. Sınıf Türkçe ve Matematik Derslerinde KWL Stratejilerinin Kullanımı: Pilot Uygulama Sonuçları

ÖZBAY D., GÜNER ÖZER M.

VIII. INCES, International Science, Culture and Education Congress, 1 - 04 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma

GÜNER ÖZER M., BOYACI Ş. D.

VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programına Farklı Perspektiflerden Bir Bakış

GÜNER ÖZER M., BABADAĞ G., BOYACI Ş. D., TÜRKCAN B.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Cumhuriyet Dönemi İlkokul Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programlarında Sanat ve Estetik Anlayışı

GÜLTEKİN M., GÜNER ÖZER M.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. İlkokul Türkçe dersi öğretim programlarının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi

BOYACI Ş. D., GÜNER ÖZER M.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Investigation of the graduates’ ethical decision making patterns.

GÜNER ÖZER M., BABADAĞ G., ÖZDEN M., ERSOY A.

4th International Conference Plagiarism across Europe and Beyond, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Sınıf Öğretmenlerinin Görsel Sanatlar Dersindeki Yeterlik Algıları

GÜLTEKİN M., BABADAĞ G., GÜNER M.

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Dünyada Başka Şekilde Yaşamak Da Mümkün Mü: Değer Öğretiminde “Küçük Kara Balık” Örneği

BOYACI Ş. D., GÜNER M., BABADAĞ G.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Temel Değerler ile Akademik Sahtekârlık Eğilimlerinin İncelenmesi

BOYACI Ş. D., BABADAĞ G., GÜNER M.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. IMPLEMENTATION OF A DIGITAL GAME-BASED TURKISH LANGUAGE EDUCATION

ÖZER F., GÜNER ÖZER M., BOYACI Ş. D.

8. International Conference on Education and New Learning Technologies Conference, Barcelona, İspanya, 04 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Implementatıon of a Digital Game Based Turkish Language Education

BELET Ş. D., Özer F., GÜNER M.

International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.7933, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Türkçe Dersinde Yazma Becerisi ve Yazma Motivasyonunun Geliştirilmesinde Otantik Materyallerin Etkisinin İncelenmesi

BELET Ş. D., GÜNER M.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1895-1896, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlama Becerisinin Geliştirilmesinde Otantik Materyallerin Etkisinin İncelenmesi

BELET Ş. D., GÜNER M.

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.479-480, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. İşbirliğine Dayalı Bir Yaklaşım mı Yasal Bir Zorunluluk mu İlkokullarda Zümre Öğretmenler Kurulu

GÜLTEKİN M., YAŞAR E., GÜNER M.

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.303, (Özet Bildiri)

2015

2015

22. Primary School Teachers Philosophical and Curriculum Beliefs

GÜLTEKİN M., YAŞAR E., GÜNER M.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

24. The Effects Of Authentic Materials Based On Authentic Tasks On Listening Comprehension

GÜNER M., BELET Ş. D.

Twenty-second International Conference on Learning, 9 - 11 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

25. Reading Beliefs İnterests and Habits of Pre service Elementary Teachers

BELET Ş. D., GÜNER M.

Twenty-second International Conference on Learning, 9 - 11 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

27. Ebeveyn Rol Yapısı ile Ailelerin Eğitim Öğretim Çalışmalarına Katılım Düzeyleri Arasındaki İlişki

GÜLTEKİN M., GÜNER M.

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE OKUMA BECERİSİ

GÜNER ÖZER M.

TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ I, ÜNAL EMRE, ANILAN HÜSEYİN, TEMUR MURAT, Editör, Vizetek, ss.97-75, 2025

2025

2025

2. Bilgi İşlemsel Düşünme

GÜNER ÖZER M.

Düşünme Eğitimi, GÜRDOĞAN BAYIR ÖMÜR, ERSOY ARİFE FİGEN, Editör, Eğiten, ss.371-403, 2025

2021

2021

3. İlkokul Eğitiminde Niteliği Artırmanın Yolları

GÜLTEKİN M., GÜNER ÖZER M.

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Baysal, Z. Nurdan; Sarıcan, Elif; Şener, Nurcan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.22-58, 2021

2021

2021

4. Okuma Becerisi Eğitimi

BOYACI Ş. D., GÜNER ÖZER M.

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi: Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, Anılan, Hüseyin; Melekoğlu, Macid Ayhan, Editör, Eğiten Kitap, ss.111-146, 2021

2020

2020

5. Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı

GÜNER ÖZER M.

Cumhuriyet Dönemi İlkokul Programları, Gültekin Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-470, 2020

Desteklenen Projeler

2024 - 2025

2024 - 2025

KWL Stratejileri Öğretiminin İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Problem Çözme ve Üstbiliş Becerilerine Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Güner Özer M. (Yürütücü), Özbay D.

2016 - 2017

2016 - 2017

Türkçe Öğretiminde Bir Dijital Oyun Uygulaması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Güner Özer M., Boyacı Ş. D. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 14

h-indeksi (WOS): 1