-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2020 - 2023 Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
Lisans Dijital Halkla İlişkiler
-
Lisans Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
-
Doktora Dijital İletişim Stratejileri
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi
-
Yüksek Lisans Küresel İletişim
-
Lisans Sosyal Kampanyalar
-
Yüksek Lisans Kurumsal İletişim
-
Lisans Bitirme Projesi II
-
Doktora Küresel Halkla İlişkiler Stratejileri
-
Yüksek Lisans Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim
-
Yüksek Lisans Halkla İlişkilerde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Halkla İlişkiler Kampanya Tasarımı
-
Doktora Seminer
-
Lisans HALKLA İLİŞKİLER VE INTERNET
-
Lisans KAMPANYALARDA SUNUŞ TEKNİKLERİ
-
Lisans HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
-
Lisans Halkla İlişkiler
-
Lisans ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SUNUM TEKNİKLERİ
-
Lisans REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
-
Dijital içerik pazarlaması uygulamalarından eğitici/bilgilendirici videoların tüketicilerin satın alma ve eWOM niyeti üzerindeki etkileri
Öztürk M. C. (Danışman)
N.ATAŞÇİ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
The impact of consumer insight on social marketing campaigns: An application on antibullying campaign
Ersoy Arca N. F. (Danışman), ÖZTÜRK M. C. (Eş Danışman)
A.DIANA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kitlesel kaynaklı veri haritalama projeleri ve afet yönetimi açısından Türkiye'de uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
Öztürk M. C. (Danışman)
A.CİHAD(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Z kuşağının markalarla ilgili içerik üretme davranışlarını etkileyen motivasyonlar
Öztürk M. C. (Danışman)
A.SARITAŞ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Siyasi rekabette, ikna stratejileri ve kampanya iletişimi bağlamında yeni medyanın kullanımı: Genç seçmenlerin yaklaşımları ve siyasi partilerin sosyal medya yönetimi çerçevesinde bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Tüketici şüpheciliğinin yeşil reklamlara yönelik tutumlar üzerine etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
B.HANIMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kriz mesaj stratejilerinin duygulara etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
D.MERİÇ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ŞARDAĞI(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Oyun içi reklamların marka farkındalığına etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
E.COŞKUN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Nostalji reklamlarının göstergebilimsel analizi
Öztürk M. C. (Danışman)
K.KINAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi: Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
Öztürk M. C. (Danışman)
Y.ZAFER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
Öztürk M. C. (Danışman)
A.MOHAMMED(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ŞARDAĞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Advergaming oyuncu motivasyonları üzerine bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Danışman)
E.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Latino Muslims communities online presence: Sense of virtual community in facebook spaces
Öztürk M. C. (Danışman)
D.CAROLINA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
Öztürk M. C. (Danışman)
A.TOPUZ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
Öztürk M. C. (Danışman)
M.YILMAZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması
Öztürk M. C. (Danışman)
B.AYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Bir reklam aracı olarak fragman: Türk ve Amerikan filmlerinin fragmanlarında kullanılan duygusal çekiciliklerin ve yaratıcı yapım uygulamalarının karşılaştırılması
Öztürk M. C. (Danışman)
E.BELLİTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010