-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2020 - 2023 Bölüm Başkanı
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
Doktora
Dijital İletişim Stratejileri
Küresel Halkla İlişkiler Stratejileri
Seminer
-
Yüksek Lisans
Dönem Projesi
Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi
Küresel İletişim
Kurumsal İletişim
Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim
Halkla İlişkilerde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans
Dijital Halkla İlişkiler
Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Sosyal Kampanyalar
Bitirme Projesi II
Halkla İlişkiler Kampanya Tasarımı
HALKLA İLİŞKİLER VE INTERNET
KAMPANYALARDA SUNUŞ TEKNİKLERİ
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
Halkla İlişkiler
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SUNUM TEKNİKLERİ
REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
-
Dijital içerik pazarlaması uygulamalarından eğitici/bilgilendirici videoların tüketicilerin satın alma ve eWOM niyeti üzerindeki etkileri
Öztürk M. C. (Danışman)
N.ATAŞÇİ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
The impact of consumer insight on social marketing campaigns: An application on antibullying campaign
Ersoy Arca N. F. (Danışman), ÖZTÜRK M. C. (Eş Danışman)
A.DIANA(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kitlesel kaynaklı veri haritalama projeleri ve afet yönetimi açısından Türkiye'de uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
Öztürk M. C. (Danışman)
A.CİHAD(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Z kuşağının markalarla ilgili içerik üretme davranışlarını etkileyen motivasyonlar
Öztürk M. C. (Danışman)
A.SARITAŞ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Siyasi rekabette, ikna stratejileri ve kampanya iletişimi bağlamında yeni medyanın kullanımı: Genç seçmenlerin yaklaşımları ve siyasi partilerin sosyal medya yönetimi çerçevesinde bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Tüketici şüpheciliğinin yeşil reklamlara yönelik tutumlar üzerine etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
B.HANIMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kriz mesaj stratejilerinin duygulara etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
D.MERİÇ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ŞARDAĞI(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Oyun içi reklamların marka farkındalığına etkisi
Öztürk M. C. (Danışman)
E.COŞKUN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Nostalji reklamlarının göstergebilimsel analizi
Öztürk M. C. (Danışman)
K.KINAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi: Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
Öztürk M. C. (Danışman)
Y.ZAFER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
Öztürk M. C. (Danışman)
A.MOHAMMED(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
Öztürk M. C. (Danışman)
E.ŞARDAĞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Advergaming oyuncu motivasyonları üzerine bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Danışman)
E.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Latino Muslims communities online presence: Sense of virtual community in facebook spaces
Öztürk M. C. (Danışman)
D.CAROLINA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
Öztürk M. C. (Danışman)
A.TOPUZ(Öğrenci), Doktora, 2013 -
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
Öztürk M. C. (Danışman)
M.YILMAZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması
Öztürk M. C. (Danışman)
B.AYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Bir reklam aracı olarak fragman: Türk ve Amerikan filmlerinin fragmanlarında kullanılan duygusal çekiciliklerin ve yaratıcı yapım uygulamalarının karşılaştırılması
Öztürk M. C. (Danışman)
E.BELLİTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010