Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Türkiye’deki Sağlık Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme

IV. Sağlık İletişim Sempozyumu SIS2018, Antalya/Alanya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2. Do Companies Try to Clean Their Footprints in Turkey

MediaAsia2018 The Asian Conference on Media, Communication Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.67, (Özet Bildiri)

3. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Iletişiminde Halk Ve Iş Sağlığı

Sis2017 3. Uluslararası Sağlık Iletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns

International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351, (Tam Metin Bildiri)

5. The Usage of Social Media in Corporate Communication The Case of Companies in Turkey

i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

6. Fighting with Obesity in Social Media

i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Analyzing Corporate Ethics and Values

IASSR: International Association of Scoial Science Research : V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

8. Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. How Much Effective CSR Reporting for Corporate Reputation

BICSS: Bangkok International Conference on Social Sicence, Bangkok, Tayland, 25 - 28 Ocak 2013, (Özet Bildiri)

10. An Evaluation of Internet Based Health Communication

International Conference on Global Health &Crisis Communication, 19 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

11. Analysing Internet Use of Students in Anadolu University, Turkey

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

12. Local and Global Corporate Social Responsibilities Applications of Global Campanies in Turkey

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

13. Özel İşletmeler Topluma Karşı Sorumluluklarını Nasıl İfade Ediyor

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.697-713, (Tam Metin Bildiri)

14. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites

4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

15. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites

4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

16. Evaluating Computer Mediated Communication Of Students Educated In Secondary High Schools

4th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, 28 - 30 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

17. Sosyal Sorumluluk Alanında Yapılan İletişim Araştırmalarının Değerlendirilmesi

Türkiye’de İletişim Araştırmaları, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2005, (Özet Bildiri)

18. An Investigation of Social Interactivity in Computer Mediated Communication

3rd International Symposium, Communication in the Millennium: A Dialogue Between Communication Scholars, University of North Carolina ve Elon University, 11 - 13 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

19. İnternet Üzerinde Bilgisayar Destekli Eğitim Yazılımı Geliştirme ve Sunum Araçlarının Gereksinimleri Karşılama Düzeyleri

BTIE’99 Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim 1999 Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. Uluslararası Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar II, Berrin Özkanal, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.177-213, 2021

2. Kamusal Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar I, ÖZKOÇAK,LEVENT, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.81-112, 2021

3. Dijitalleşen Hedef Kitle

Dijital Halkla İlişkiler, Sevil Bayçu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.59-84, 2021

4. Sözlü ve Online Sunum Hazırlanması

İşletme İletişimi, Serap Benligiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.205-234, 2020

5. Sağlık İletişiminde Dijital Stratejiler

Bütün Yönleriyle Sağlık İletişimi, Erkan Yüksel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.385-414, 2020

6. Etkili Sunuşlar ve Özellikleri

Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Yayınları, Eskişehir, ss.158-184, 2017

7. Bilginin Görsel Sunumu

Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.186-219, 2017

8. Afet Farkındalık Kampanyalarının Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.95-120, 2017

10. İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.177-188, 2011

11. Applying the Corporate Identity in Mega Universities’ Web Sites.

Marketing Online Education Programs: Frameworks for Promotion and Communication , Uğur Demiray,Serdar Sever, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.248-261, 2011
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

754

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

57

Proje

3

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları