Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Projected Image of Turkey in Travel Blogs
Journal of Tourism, Leisure and Hospitality
, cilt.3, sa.1, ss.5-17, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.0, sa.34, ss.122-140, 2020 (Hakemli Dergi)
HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (Hakemli Dergi)
ÇEVRİMİÇİ BASIN ODASI UYGULAMA FARKLILIKLARI ÜZERİNEBİR İNCELEME: OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ
eKurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.24-38, 2018 (Hakemli Dergi)
Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.11, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.13, ss.48-64, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
Akdeniz İletişim
, sa.19, ss.9-27, 2017 (Hakemli Dergi)
Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamlarının Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkisi Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanlarına Yönelik Bir Uygulama
Journal of Yasar University
, cilt.35, sa.9, ss.6109-6128, 2014 (Hakemli Dergi)
emotional appelas are used in social advertising: Content analysis on Turkish case
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.3, sa.3, ss.74-90, 2013 (Hakemli Dergi)
Do Corporate Social Responsibility Campaigns Really Work Cases in Turkey
Online Journal of Communication and Media Technologies
, cilt.2, sa.1, ss.66-94, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Özel Sektör ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
İleti-ş-im
, sa.9, ss.145, 2008 (Hakemli Dergi)
Web Sayfalarının Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.4, sa.4, ss.57-66, 2007 (Hakemli Dergi)
Gençlerin Web Sayfalarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.5, ss.83, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’deki Sağlık Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme
IV. Sağlık İletişim Sempozyumu SIS2018, Antalya/Alanya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018
Do Companies Try to Clean Their Footprints in Turkey
MediaAsia2018 The Asian Conference on Media, Communication Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.67
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Iletişiminde Halk Ve Iş Sağlığı
Sis2017 3. Uluslararası Sağlık Iletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017
The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns
International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351
Fighting with Obesity in Social Media
i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014
The Usage of Social Media in Corporate Communication The Case of Companies in Turkey
i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014
Analyzing Corporate Ethics and Values
IASSR: International Association of Scoial Science Research : V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014
Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014
How Much Effective CSR Reporting for Corporate Reputation
BICSS: Bangkok International Conference on Social Sicence, Bangkok, Tayland, 25 - 28 Ocak 2013
An Evaluation of Internet Based Health Communication
International Conference on Global Health &Crisis Communication, 19 - 21 Haziran 2012
Analysing Internet Use of Students in Anadolu University, Turkey
Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010
Local and Global Corporate Social Responsibilities Applications of Global Campanies in Turkey
Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010
Özel İşletmeler Topluma Karşı Sorumluluklarını Nasıl İfade Ediyor
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.697-713
Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites
4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006
Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites
4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006
Evaluating Computer Mediated Communication Of Students Educated In Secondary High Schools
4th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, 28 - 30 Nisan 2006
Sosyal Sorumluluk Alanında Yapılan İletişim Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Türkiye’de İletişim Araştırmaları, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2005
An Investigation of Social Interactivity in Computer Mediated Communication
3rd International Symposium, Communication in the Millennium: A Dialogue Between Communication Scholars, University of North Carolina ve Elon University, 11 - 13 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Ünite 1-Genel olarak işletme iletişimi; Ünite 6-Rapor, teklif ve proje hazırlanması
İşletme İletişimi, Serap Benligiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-41, 2020
Afet Farkındalık Kampanyalarının Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi
Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.95-120, 2017
Bilginin Görsel Sunumu
Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.186-219, 2017
Etkili Sunuşlar ve Özellikleri
Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Yayınları, Eskişehir, ss.158-184, 2017
İletişimci Bakış Açısıyla Sosyal İnovasyon
Detay Yayıncılık, Ankara, 2016
Evdeki Dünya Televizyon
Toplum ve İletişim, Nazlı Bayram, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları No:2483, Eskişehir, ss.105-126, 2016
HerYerdeki Ses: Radyo
Toplum ve İletişim, Nazlı Bayram, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları No:2483, Eskişehir, ss.51-74, 2016
İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.177-188, 2011