Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkiye’deki Sağlık Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme

IV. Sağlık İletişim Sempozyumu SIS2018, Antalya/Alanya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018

Do Companies Try to Clean Their Footprints in Turkey

MediaAsia2018 The Asian Conference on Media, Communication Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.67

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Iletişiminde Halk Ve Iş Sağlığı

Sis2017 3. Uluslararası Sağlık Iletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns

International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351

Fighting with Obesity in Social Media

i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

The Usage of Social Media in Corporate Communication The Case of Companies in Turkey

i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014

Analyzing Corporate Ethics and Values

IASSR: International Association of Scoial Science Research : V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014

Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.

The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

How Much Effective CSR Reporting for Corporate Reputation

BICSS: Bangkok International Conference on Social Sicence, Bangkok, Tayland, 25 - 28 Ocak 2013

An Evaluation of Internet Based Health Communication

International Conference on Global Health &Crisis Communication, 19 - 21 Haziran 2012

Analysing Internet Use of Students in Anadolu University, Turkey

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010

Local and Global Corporate Social Responsibilities Applications of Global Campanies in Turkey

Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010

Özel İşletmeler Topluma Karşı Sorumluluklarını Nasıl İfade Ediyor

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.697-713

Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites

4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006

Evaluating Computer Mediated Communication Of Students Educated In Secondary High Schools

4th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, 28 - 30 Nisan 2006

Sosyal Sorumluluk Alanında Yapılan İletişim Araştırmalarının Değerlendirilmesi

Türkiye’de İletişim Araştırmaları, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2005

An Investigation of Social Interactivity in Computer Mediated Communication

3rd International Symposium, Communication in the Millennium: A Dialogue Between Communication Scholars, University of North Carolina ve Elon University, 11 - 13 Mayıs 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

Kurum İçi Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar I, ÖZKOÇAK, LEVENT, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.20-49, 2022

Afet Farkındalık Kampanyalarının Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.95-120, 2017

Bilginin Görsel Sunumu

Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.186-219, 2017

Etkili Sunuşlar ve Özellikleri

Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Yayınları, Eskişehir, ss.158-184, 2017

Evdeki Dünya Televizyon

Toplum ve İletişim, Nazlı Bayram, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları No:2483, Eskişehir, ss.105-126, 2016

HerYerdeki Ses: Radyo

Toplum ve İletişim, Nazlı Bayram, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları No:2483, Eskişehir, ss.51-74, 2016

İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.177-188, 2011

Metrikler

Yayın

53

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

32

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları