Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (4)
1. Yöneticilerin Kurumsal Sürdürülebilirlik Kararlarında Etkili Olan Motivasyonlar
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1708-1726, 2024 (TRDizin)
4. Projected Image of Turkey in Travel Blogs
Journal of Tourism, Leisure and Hospitality
, cilt.3, sa.1, ss.5-17, 2021 (TRDizin)
5. Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.0, sa.34, ss.122-140, 2020 (TRDizin)
8. HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.836-865, 2018 (TRDizin)
9. ÇEVRİMİÇİ BASIN ODASI UYGULAMA FARKLILIKLARI ÜZERİNEBİR İNCELEME: OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ
eKurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.24-38, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.11, sa.1, ss.125-145, 2018 (TRDizin)
14. Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
Akdeniz İletişim
, sa.19, ss.9-27, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Oyuncu Motivasyonlarının Advergame Uygulamaları Açısından Değerlendirilmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.13, ss.48-64, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Steam Dünyası Dijital Oyun Bloglarına Yönelik Bir Değerlendirme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.677-702, 2016 (TRDizin)
17. Cause Related Marketing Ads A Content Analysis Of Print Advertisements In Turkey
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, sa.11, ss.415-430, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Türkiye de Özel Sektör ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
İleti-ş-im
, sa.9, ss.145, 2008 (TRDizin)
24. Web Sayfalarının Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.4, sa.4, ss.57-66, 2007 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Türkiye’deki Sağlık Kampanyalarına Yönelik Bir Değerlendirme
IV. Sağlık İletişim Sempozyumu SIS2018, Antalya/Alanya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2. Do Companies Try to Clean Their Footprints in Turkey
MediaAsia2018 The Asian Conference on Media, Communication Film 2018, Tokyo, Japonya, 9 - 11 Ekim 2018, ss.67, (Özet Bildiri)
3. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Iletişiminde Halk Ve Iş Sağlığı
Sis2017 3. Uluslararası Sağlık Iletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
4. The Evaluation of the Communication Strategies in Girl’xxs Education Social Campaigns
International Conference on Research in Social Sciences, Humanities and Education, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.347-351, (Tam Metin Bildiri)
5. The Usage of Social Media in Corporate Communication The Case of Companies in Turkey
i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
6. Fighting with Obesity in Social Media
i-COME’14: International Conference on Communication and Media 2014, Langkawi, Malezya, 18 - 20 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
7. Analyzing Corporate Ethics and Values
IASSR: International Association of Scoial Science Research : V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
8. Cause Related Marketing Ads: Content Analysis on the Printed Advertisements of Turkey.
The İnaugural European Business and Management Conference EBMC 2014, Brighton, İngiltere, 3 - 06 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
9. How Much Effective CSR Reporting for Corporate Reputation
BICSS: Bangkok International Conference on Social Sicence, Bangkok, Tayland, 25 - 28 Ocak 2013, (Özet Bildiri)
10. An Evaluation of Internet Based Health Communication
International Conference on Global Health &Crisis Communication, 19 - 21 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
11. Analysing Internet Use of Students in Anadolu University, Turkey
Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
12. Local and Global Corporate Social Responsibilities Applications of Global Campanies in Turkey
Indonesia International Conference on Communication, Jakarta, Endonezya, 22 - 23 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
13. Özel İşletmeler Topluma Karşı Sorumluluklarını Nasıl İfade Ediyor
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.697-713, (Tam Metin Bildiri)
14. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool: Characteristics Of Web Sites
4th International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 21 - 22 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
15. Social Campaigns Supporting Education As A Public Relations Tool In Characteristics Of Web Sites
4th International Conference on Communication and Mass Media, 01 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
16. Evaluating Computer Mediated Communication Of Students Educated In Secondary High Schools
4th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, 28 - 30 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
17. Sosyal Sorumluluk Alanında Yapılan İletişim Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Türkiye’de İletişim Araştırmaları, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
18. An Investigation of Social Interactivity in Computer Mediated Communication
3rd International Symposium, Communication in the Millennium: A Dialogue Between Communication Scholars, University of North Carolina ve Elon University, 11 - 13 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
19. İnternet Üzerinde Bilgisayar Destekli Eğitim Yazılımı Geliştirme ve Sunum Araçlarının Gereksinimleri Karşılama Düzeyleri
BTIE’99 Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim 1999 Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
1. Uluslararası Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar II, Berrin Özkanal, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.177-213, 2021
2. Kamusal Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerde Güncel Kavramlar I, ÖZKOÇAK,LEVENT, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.81-112, 2021
3. Dijitalleşen Hedef Kitle
Dijital Halkla İlişkiler, Sevil Bayçu, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.59-84, 2021
4. Sözlü ve Online Sunum Hazırlanması
İşletme İletişimi, Serap Benligiray, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.205-234, 2020
5. Sağlık İletişiminde Dijital Stratejiler
Bütün Yönleriyle Sağlık İletişimi, Erkan Yüksel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.385-414, 2020
6. Etkili Sunuşlar ve Özellikleri
Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Yayınları, Eskişehir, ss.158-184, 2017
7. Bilginin Görsel Sunumu
Toplantı ve Sunu Teknikleri, Ahmet Atilla Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.186-219, 2017
8. Afet Farkındalık Kampanyalarının Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi
Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker USTA, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Eskişehir, ss.95-120, 2017
9. İletişimci Bakış Açısıyla Sosyal İnovasyon
Detay Yayıncılık, Ankara, 2016
10. İnternetin Sunduğu Halkla İlişkiler Uygulamaları
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Metin Işık, Mustafa Akdağ, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.177-188, 2011
11. Applying the Corporate Identity in Mega Universities’ Web Sites.
Marketing Online Education Programs: Frameworks for Promotion and Communication , Uğur Demiray,Serdar Sever, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.248-261, 2011