-
2018 - Continues Professor
Anadolu University, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
-
2021 - Continues Member of Unit Quality Commission
Anadolu University, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
2020 - 2023 Head of Department
Anadolu University, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
-
Doctorate
Dijital İletişim Stratejileri
Küresel Halkla İlişkiler Stratejileri
Seminer
-
Postgraduate
Dönem Projesi
Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi
Küresel İletişim
Kurumsal İletişim
Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim
Halkla İlişkilerde Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate
Dijital Halkla İlişkiler
Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Sosyal Kampanyalar
Bitirme Projesi II
Halkla İlişkiler Kampanya Tasarımı
HALKLA İLİŞKİLER VE INTERNET
KAMPANYALARDA SUNUŞ TEKNİKLERİ
HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
Halkla İlişkiler
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SUNUM TEKNİKLERİ
REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ
-
Dijital içerik pazarlaması uygulamalarından eğitici/bilgilendirici videoların tüketicilerin satın alma ve eWOM niyeti üzerindeki etkileri
Öztürk M. C. (Advisor)
N.ATAŞÇİ(Student), Doctorate, 2024 -
The impact of consumer insight on social marketing campaigns: An application on antibullying campaign
Ersoy Arca N. F. (Advisor), ÖZTÜRK M. C. (Co-Advisor)
A.DIANA(Student), Doctorate, 2023 -
Kitlesel kaynaklı veri haritalama projeleri ve afet yönetimi açısından Türkiye'de uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi
Öztürk M. C. (Advisor)
A.CİHAD(Student), Doctorate, 2023 -
Z kuşağının markalarla ilgili içerik üretme davranışlarını etkileyen motivasyonlar
Öztürk M. C. (Advisor)
A.SARITAŞ(Student), Doctorate, 2022 -
Siyasi rekabette, ikna stratejileri ve kampanya iletişimi bağlamında yeni medyanın kullanımı: Genç seçmenlerin yaklaşımları ve siyasi partilerin sosyal medya yönetimi çerçevesinde bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Advisor)
E.ÖZKAN(Student), Doctorate, 2022 -
Tüketici şüpheciliğinin yeşil reklamlara yönelik tutumlar üzerine etkisi
Öztürk M. C. (Advisor)
B.HANIMOĞLU(Student), Postgraduate, 2022 -
Kriz mesaj stratejilerinin duygulara etkisi
Öztürk M. C. (Advisor)
D.MERİÇ(Student), Doctorate, 2022 -
Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma
Öztürk M. C. (Advisor)
E.ŞARDAĞI(Student), Doctorate, 2021 -
Oyun içi reklamların marka farkındalığına etkisi
Öztürk M. C. (Advisor)
E.COŞKUN(Student), Doctorate, 2021 -
Nostalji reklamlarının göstergebilimsel analizi
Öztürk M. C. (Advisor)
K.KINAY(Student), Postgraduate, 2019 -
Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi: Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
Öztürk M. C. (Advisor)
Y.ZAFER(Student), Postgraduate, 2017 -
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
Öztürk M. C. (Advisor)
A.MOHAMMED(Student), Postgraduate, 2017 -
Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
Öztürk M. C. (Advisor)
E.ŞARDAĞI(Student), Postgraduate, 2016 -
Advergaming oyuncu motivasyonları üzerine bir değerlendirme
Öztürk M. C. (Advisor)
E.COŞKUN(Student), Postgraduate, 2016 -
Latino Muslims communities online presence: Sense of virtual community in facebook spaces
Öztürk M. C. (Advisor)
D.CAROLINA(Student), Postgraduate, 2016 -
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
Öztürk M. C. (Advisor)
A.TOPUZ(Student), Doctorate, 2013 -
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
Öztürk M. C. (Advisor)
M.YILMAZEL(Student), Postgraduate, 2011 -
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması
Öztürk M. C. (Advisor)
B.AYHAN(Student), Postgraduate, 2011 -
Bir reklam aracı olarak fragman: Türk ve Amerikan filmlerinin fragmanlarında kullanılan duygusal çekiciliklerin ve yaratıcı yapım uygulamalarının karşılaştırılması
Öztürk M. C. (Advisor)
E.BELLİTAŞ(Student), Postgraduate, 2010