Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Yaratıcılığın Seri-Sıra Etkisi Alana Özgü Yaratıcılıkta Da İşliyor Mu?

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Evaluating Distance Education Programs for Gifted Students

The 11th InTraders International Conference On Social Sciences and Education, İstanbul, Türkiye, 25 - 29 Eylül 2023, ss.1-165, (Tam Metin Bildiri)

3. Yıllara Göre Bilimsel Yaratıcılığın Farklılıkları: Bir Trend Analiz Çalışması

The International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1-1919, (Özet Bildiri)

4. Matematiksel Yaratıcılıkta Cinsiyet Farklılıklarının İncelenmesi

14th International Congress on New Trends in Education, Aydın, Türkiye, 31 Ağustos - 03 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Cinsiyet ve Sınıf Düzeyinin Öğrencilerin Genel Zekâlarına, Sözel Potansiyellerine, Görsel Potansiyellerine ve Bellek Kapasitelerine Etkisi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER CONGRESS), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1055, (Özet Bildiri)

6. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK MATEMATİKTE ZENGİNLEŞTİRME UYGULAMALARI

International Congress on Gifted and Talented Education, 11 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

7. Sözel Iq ile Görsel Iq Arasındaki İlişkinin Cinsiyet ve Eğitim Kademelerine Göre Karşılaştırılması

International Congress on Gifted and Talented Education, Türkiye, 11 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

8. Çocuklar İçin Animasyonlu Bilimsel Yaratıcılık Testinin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

VIII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

9. COVID-19 Küresel Salgın Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Durumu

VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. ÜYEP program değerlendirme modeli ve ÜYEP’e yönelik öğrenci değerlendirmeleri

VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.174-175, (Özet Bildiri)

11. Sözel IQ’yu En İyi Yordayan Bilişsel Becerinin İncelenmesi: Anadolu Sak Zeka Ölçeği (ASİS)

VI. Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesi Dönemde Özel Yeteneklilerin Eğitimi: Öğretmenler için Öneriler

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

14. Okul Öncesi Dönemde Bilimsel Yaratıcılık: Uzman Görüşleri

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

15. Erken Çocuklukta Özel Yeteneği Tanılama

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

16. CİNSİYETE GÖRE ZEKÂ FARKLILIKLARI: ASİS ÖRNEKLEMİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

18. 4-12 YAŞ GRUBU ARASINDA ASİS ÖLÇEĞİNE GÖRE GENEL ZEKÂYI EN ÇOK YORDAYAN BECERİNİN ARAŞTIRILMASI

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

19. Why do Parents want to know their Children’s IQ Level?

Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

20. Evaluation of the Identification Component of the Education Programmes of the Talented Students

Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

21. Learning Styles of Gifted Students

14th Asia Pacific Conference on Giftedness, 12 - 15 Temmuz 2016

22. A Review on Teachers Perceptions and Attitudes towards Giftedness across Cultures

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

23. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity

13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity Oral presentation

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

25. Gifted Students Out of the Educational Context

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

26. Key Themes within the Studies of Mathematical Creativity Oral presentation

13th Excellence & Innovation in Basic-Higer Education & Psychology, 18 - 21 Mayıs 2016

27. A Review on the Assessment of Mathematical Creativity

13th Excellence Innovation in Basic-Higer Education Psychology, Rijeka – Croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. Relationship between mathematical ability and subcomponents of general intelligence

World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

29. Gender differences in scientific creativity among gifted

World Council for Gifted and Talented Children/21th World Conference Educating Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

30. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıkları ve Bilimsel Yaratıcılıkları Arasındaki İlişki

IV. Ulusal Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014

31. The Relationship between Mathematical and Scientific Productivity

14th International European Council for High Ability-ECHA-Conference, Ljubljana, Slovenya, 17 - 20 Eylül 2014

32. The Social Validity of Science Course in the Education Programs for Talented Students (EPTS)

11th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

33. The Relationship between Mathematical Ability and Mathematical Creativity.

The 11th International Conference on: Excellence in Education The Creativity-Inovation Challenge, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

34. Early Identification and Its Effect ın Gifted Children/Erken Çocuklukta Üstün Zekalı Çocukların Tanılanması ve Etkileri

International Congress on Early Childhood Intervention/Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

36. Dünden Bugüne ÜYEP Bilimsel Çalışmalar ve Uygulamalar

Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

37. Dünden Bugüne ÜYEP Uygulamalar ve Bilimsel Çalışmalar

Third International Conference on Talent Development Excellence/Uluslararası Yetenek Gelişimi ve Mükemmellik Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

38. ÜYEP Fen Bilimleri Dersinin Değerlendirilmesi

3rd International Conference on Talent Development and Excellence, Antalya, Türkiye, 25 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

39. The Investigation of Relationship of Creative Scientific Ability s Subtests with Each Other

World Conference of the WCGTC Celebrating Giftedness and Creativity, Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 14 Ağustos 2013

41. Gender Differences in Creative Scientific Ability

13th International ECHA Conference, Münster, Almanya, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

42. Perceptions of Gifted Students about Education Program for Talented Students EPTS

International Conference on Talent Development and Excellence, Pekin, Çin, 19 - 22 Nisan 2012
Kitaplar 12

2. Dijital Çağda Özel Yeteneklilerin Eğitimi

Dijital Kültür Bir Değişim Öyküsü (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz Ferhan, Turhan Eroğlu Dilek, Ayaz Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.145-161, 2023

3. Geleneksel ve Dijital Yaratıcılık

Dijital Kültür Bir Değişim Öyküsü (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), Ayaz Ferhan, Turhan Eroğlu Dilek, Ayaz Hakan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.163-177, 2023

4. Üst Düzey Düşünme Becerilerine Giriş

Üst Düzey Düşünme Becerilerini Geliştirme Stratejileri, Bal Sezerel Bilge, Ateşgöz N. Nazlı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2023

5. Dünyada Özel Yeteneklilerin Eğitim Modelleri

Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Modeller ve Stratejiler, Uğur Sak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-221, 2020

6. Dünyada Özel Yeteneklilerin Eğitim Modelleri

Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Modeller ve Stratejiler, Sak Uğur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-221, 2020

7. Development of Gifted Education in Turkey

The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019

8. Özel Yeteneklilerin Eğitim Modelleri

Öğrenm Güçlüğü ve Özel Yetenek, Macid Ayhan Melekoğlu, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.174-191, 2018

9. Creativity in the Domain of Mathematics

The Cambridge Handbook of Creativity Across Domains, Kaufman James C., Glaveanu Vlad P., Baer John, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.276-298, 2017

10. Creativity in the Domain of Mathematics

The Cambridge Handbook of Creativity Acsross Domains, James C. Kaufman, Vlad P. Glaveanu, John Baer, Editör, Cambridge University Press, New York, ss.261-275, 2017

12. A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey

Gifted Education in Asia Problems and Prospects Chinese American Educational Research and Development Association Book Series, Dai David Yun, Kuo Ching Chih, Editör, Information Age Publishing, ss.167-190, 2016
Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

48

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları