SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sağlık iletişimi kampanyalarında sosyal medya reklamları kullanımı: İnme farkındalığı konulu bir örnek olay.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.103-122, 2021 (Hakemli Dergi)
Reklamda Absürtlüğün Reklama Yönelik Tutum ve Hatırlama Üzerine Etkileri
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.13, ss.96-117, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Deneysel Reklam Etki Araştırmalarında Gerçekçilik Problemine Yönelik Olarak Dijital Reklam Uygulamaları Temelinde Bir Araştırma Tasarımı Önerisi
International Symposium on Communication in the Digital Age, 18 - 19 Ekim 2018
Medya Görünürlüğü Kavramı Açısından Gazetelerin Diğer Gazetelerdeki Yansımaları
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 1 - 04 Kasım 2017
Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 1 - 04 Kasım 2017
Effects of Absurdity in Advertising on Consumers Attitude Toward the Ad and Recall
Prague 12th International Academic Conference, 1 - 04 Eylül 2014
Üniversiteler Ne Vaat Ediyor? Türkiye’deki Üniversitelerin Tercih Döneminde Yayınladıkları Basın İlanlarına Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması
II. Disiplinlerarası Medya Çalışmaları Lisansüstü Öğrenci Konferansı, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi
Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-119, 2023
Durağan Reklam Mecralarında Hikâye Anlatım Pratikleri: Ödüllü Reklam Örnekleri Üzerine Bir İnceleme
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç Akyol Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.29-54, 2022
Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme
Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.41-54, 2022
İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.60-91, 2021
Dijital Ortamlarda Hikaye ve İkna
Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.108-133, 2021
Dijital Hikaye Anlatımı
Dijital Medya ve Tüketici, Naim Çınar; Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.166-193, 2021
Dijital Medya Stratejisi, Temel Kavramlar ve Uygulamalar
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-59, 2021
Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, M. Sinan Ergüven; Serdar Yıldız, Editör, Detay Yayıncılık, ss.139-162, 2021
Reklamın Sanatla İlişkisi Üzerine Bir Araştırma Yaklaşımı
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Gülcan Şener, Serdar Yıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.153-169, 2019
Marka İletişim Kampanyalarının Değerlendirilmesi, Denetim, Yasal ve Etik Konular
Marka İletişim Kampanyaları, Aydın Ziya Özgür, Musa Kazım Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.198-233, 2016
Marka İletişiminde Kampanya Süreci
Marka İletişim Kampanyaları, Aydın Ziya Özgür, Musa Kasım Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-34, 2016