Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamcılık Endüstrisinin Mikro İşletmeleri: Yeni Nesil Dijital Reklam Ajansları Üzerine Bir İnceleme

14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 20 - 21 Ağustos 2022

Geleneksel ve Dijital Mecra Entegrasyonu Örneği Olarak Televizyon Reklamlarında QR Kod Kullanımı

9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022

Keeping Silent as a Social Media Content Strategy During Disasters

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021

An Experimental Research on Native Advertising in a Real-Life Setting

2nd International Congress of Human Studies, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019

The Relationship Between Consumers’ Product Involvement and Engagement with Social Media Advertisements

10th International Congress on Current Debates in Social Sciences, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2019

Brands in stories: How do the users evaluate the brands and advertisements on Wattpad?

3rd International Conference on Economics Business and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 7 - 11 Ağustos 2018

Medya Görünürlüğü Kavramı Açısından Gazetelerin Diğer Gazetelerdeki Yansımaları

2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 1 - 04 Kasım 2017

Reklamın Dramaturjik Analizi: Absürt Dramaturji Açısından Eti Tutku Reklamları

2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, 1 - 04 Kasım 2017

Effects of Absurdity in Advertising on Consumers Attitude Toward the Ad and Recall

Prague 12th International Academic Conference, 1 - 04 Eylül 2014

Üniversiteler Ne Vaat Ediyor? Türkiye’deki Üniversitelerin Tercih Döneminde Yayınladıkları Basın İlanlarına Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

II. Disiplinlerarası Medya Çalışmaları Lisansüstü Öğrenci Konferansı, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi

Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.88-119, 2023

Durağan Reklam Mecralarında Hikâye Anlatım Pratikleri: Ödüllü Reklam Örnekleri Üzerine Bir İnceleme

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç Akyol Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, Nobel Yayın, Ankara, ss.29-54, 2022

Doğal Reklamcılık Uygulamaları ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme

Dijital İletişim Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.41-54, 2022

İçerik Kavramı ve Pazarlama Amaçlı Dijital İçerikler

Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.60-91, 2021

Dijital Ortamlarda Hikaye ve İkna

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.108-133, 2021

Dijital Hikaye Anlatımı

Dijital Medya ve Tüketici, Naim Çınar; Züleyha Özbaş Anbarlı, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.166-193, 2021

Dijital Medya Stratejisi, Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.24-59, 2021

Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları

Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, M. Sinan Ergüven; Serdar Yıldız, Editör, Detay Yayıncılık, ss.139-162, 2021

Halkla İlişkiler ve Sponsorluk

Pazarlama İletişimi, Mine Oyman, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayını, Eskişehir, ss.84-116, 2020 Creative Commons License

Reklamın Sanatla İlişkisi Üzerine Bir Araştırma Yaklaşımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Gülcan Şener, Serdar Yıldız, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.153-169, 2019

The Relationship Between Consumers’ Product Involvement and Engagement with Social Media Advertisements

Business & Management Practices, Fırat Duygu, Yılmaz Osman, Smilkova Detelina, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.257-265, 2019

İmaj ve Kurumsal İmaj Kavramları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.84-109, 2016

Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması

Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.94-121, 2016

İmaj Çeşitleri ve Fonksiyonları

Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi, Atılım Onay, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.110-127, 2016

Marka İletişim Kampanyalarının Değerlendirilmesi, Denetim, Yasal ve Etik Konular

Marka İletişim Kampanyaları, Aydın Ziya Özgür, Musa Kazım Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.198-233, 2016

Marka İletişiminde Kampanya Süreci

Marka İletişim Kampanyaları, Aydın Ziya Özgür, Musa Kasım Sezgin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-34, 2016

Metrikler

Yayın

38

Proje

4

Açık Erişim

1