Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (4)
4. Massed versus Embedded Trial Arrangements: Teaching Community Signs to Children with Autism Spectrum Disorder
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.22, sa.1, ss.61-86, 2021 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİREYLERE CİNSEL İSTİSMARDAN KORUNMA BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE VİDEO MODELİN KULLANIMI
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
3. Otizm Spektrum Bozukluğu ve Zihin Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Cinsel İstismar Haberlerinin incelenmesi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
4. Zihin Yetersizliğinden Etkilenmiş Bireylerin ve Ailelerinin İşe Yerleşme ve Çalışma Süreçleri ile İlgili Algıları
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler ve istihdam
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
6. PROBLEMS AND SOLUTIONS SUGGESTED BY PRESCHOOL TEACHERS REGARDING INCLUSION
International Society on Early Intervention (ISEI) Conference, 8 - 10 Temmuz 2016
8. Özel Eğitimde Tam Deneysel Araştırmalar Alanyazın Taraması
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinler arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
9. UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ İLKELERİNİN GENEL EĞİTİM OKULLARINDA KULLANIMI (USİNG OF PRİNCİPLES OF APPLİED BEHAVİOR ANALYSİS İN GENERAL EDUCATİON SCHOOLS)
3. ULUSLARARASI KATILIMLI DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
13. Uygulamalı Davranış Analizi İlkelerinin Genel Eğitim Ortamlarında Kullanımı
3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinler arası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 31 - 04 Mart 2016, (Özet Bildiri)
17. Aşamalı yardımla öğretimin OSB li bir çocuğa domino oynama becerisi öğretimi üzerindeki etkileri
Uluslararası Otizm Konferansı (ULOK), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014
18. Otizmli çocuklara sunulan eşzamanlı ipucuyla öğretim ve davranış öncesi ipucu ve silikleştirmeyle öğretim süreçlerinin karşılaştırılması
Uluslararası Otizm Konferansı, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
19. Otizmli bir çocuğa öğretmenin ve annenin eşzamanlı ipucuyla sunduğu eşleme becerilerinin öğretiminin etkililik ve verimliklerinin karşılaştırılması.
Uluslararası Otizm Konferansı, 14 Kasım 2014 - 16 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
20. Okulöncesinde Kaynaştırma Uygulamaları
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
23. Otizmli Çocuklara Yönelik Bir Erken Müdahale Programı Olarak ESDM Modeli
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
2. İşlevsel Davranışsal Değerlendirme
Uygulamalı Davranış Analizi, Buket Kısaç Demiroğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.75-93, 2021
3. Uygulamalı Davranış Analizinin Temelleri ve Etik
Uygulamalı Davranış Analizi, Ayten Düzkantar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2021
4. İş ve İstihdam
Asperger Sendromu ve Otizm: Çocukluktan Yetişkinliğe, Nurgül Akmanoğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.269-297, 2020
6. Bakım PlanlarıGeliştirmede İşbirliği ve İletişim
Engelli Bakım ve Rehabilitasyonunu Planlama, Veysel AKSOY, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.61-83, 2017
7. Dil ve İletişim: Bebeklik-Erken Çocukluk, Okul Öncesi ve Okul Dönemi Gelişimi
İletişim ve Alternatif İleitşim Sistemleri, Özlem Diken, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.3-30, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
10
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
92
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
69
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
13
Proje
6
Tez Danışmanlığı
1