­

Dr. Öğr. Üyesi SEZGİN ATEŞ


İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC)


Avesis Araştırma Alanları: Siyaset Bilimi, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri

Eğitim Bilgileri

2016 - 2020

2016 - 2020

Doktora

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans Çift Anadal

Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye

2006 - 2011

2006 - 2011

Lisans

Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2020

2020

Doktora

Politik Nedenli Tüketici Boykotları: Tüketici Boykot Motivasyonları ve Boykot Sürecindeki Tüketici Davranışları Üzerine Niteliksel Bir Araştırma Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

2016

2016

Yüksek Lisans

Siyasal reklamlarda duygusal çekicilik kullanımı: 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde siyasal partiler tarafından üretilen reklam filmlerinin analizi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2015

2015

A/r/tographic Inquiry

Teknoloji Öngörüsü ve Tahmini

Anadolu Üniversitesi

2014

2014

Peace is Possible

İnsan Hakları

Rotary International

2013

2013

Siyasal İletişim Kongresi

Kişisel Gelişim

Uluslararası Siyasal İletişim Kongresi

2013

2013

Konuşan Kitaplar Projesi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Ege Üniversitesi

Araştırma Alanları

Siyaset Bilimi

Kitle İletişimi ve Araçları

İletişim Bilimleri

Akademik Unvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Siyasal İletişim

Political Science

Media and Politics

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

En Savunmasızları Anlamak: Dijital Göçmenlerin Dijital Reklamcılık ve Dijital Gözetim Pratikleriyle Mücadelesi

Ateş S.

11th International Communication Days, İstanbul, Türkiye, 15 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2020

2020

Reconsidering Political Participation: Consumer Reactions Towards Politicization of Brands

ATEŞ S.

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

Devlet Bahçeli’nin TBMM Grup Konuşmaları Üzerine Söylemsel Bir Çözümleme

ATEŞ S.

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Folk Music as a Communication Tool

ATEŞ S.

Bergen PhD Research Summer School 2018, 11 - 21 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2014

2014

Emotional Intelligence in PR Implementations

ATEŞ S., SEZGİN EMÜLER D., cem e.

International Conference On Configuring Intelligences for 21C Public Relations, 26 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

Yeni Toplumsal Hareketler ve Medya

ATEŞ S., Kavak E., Karakuş E.

II. Disiplinlerarası Medya Çalışmaları Lisansüstü Öğrenci Konferansı, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Sosyal Medya ve Dijital Aktivizm

Ateş S.

Sosyal Medya Yönetimi , Serdar Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.177-191, 2023

2022

2022

Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era

Çınar N., Ateş S.

Privacy: Algorithms and Society, Michael Filimowicz, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.55-77, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Dijital Çağda Gözetimin Dönüşümü ve Mahremiyetin Metalaşması

ATEŞ S.

Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Gencelli Duygu Tosunay, Salman Gülçin, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.50-74, 2022

2021

2021

İçerik ve Dijital İçerik Pazarlaması Kavramları

Ateş S.

Dijital İçerik Pazarlaması , Emrah Gülmez, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi , Eskişehir, ss.1-35, 2021

2018

2018

Afet Farkındalık Kampanyalarında Durum Analizi

GÜLMEZ E., ATEŞ S.

Acil Durum ve Afet Farkındalık Eğitimi, İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.27-42, 2018

2016

2016

Durum Analizi

ATEŞ S., YAZICI M.

Reklam Kampanya Analizi, Müjgan Yazıcı, Naim Çınar , Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.28-51, 2016

2016

2016

Durum Analizi

ATEŞ S., BALABAN SALI J.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.20-40, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2023

Nisan 2023

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1