Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Teknolojilerine İlişkin Metaforik Algıları

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (UOEK2024), Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024

Otizm Spektrum Bozukluğunda Yapay Zekâ Kullanımı: Sistematik Alanyazın Taraması

4. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.618-629 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Eğitiminde Robot ile Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu – 2nd Autism Research Symposium, Konya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2023

Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin normal gelişim gösteren çocuklarından beklentileri

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, ss.131

NEW TREND ON ASD: CAN SOCIAL ROBOT BE A USEFUL TOOL IN JOINT ATTENTION FOR ASD?

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2090-2097 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

THE AWARENESS OF COACHING IN INCLUSIVE EDUCATION

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2060-2066 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Otizm spektrum bozukluğu ve beslenme

VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2237-2250

Özel eğitim öğretmen adaylarının oyunlaştırmaya ilişkin görüşleri

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 Ekim 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Preparing Future s Teachers For Devoloping Ieps İn Turkey

IX. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 3 - 06 Şubat 2016

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için DoğalÖğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'ne (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.303-304

Okulöncesi kaynaştırma sınıflarında öğretmenler için doğal öğretim süreci: Doğal öğretim projesi hazırlık aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için DoğalÖğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için Doğal Öğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

Özel eğitimde materyal geliştirme ve önemi

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

The effectiveness and efficiency of video modeling where peer and adult model used in teaching role playing skills to children with autism

YAI-International Conference on Intelletual and Developmental Disabilities, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 01 Mayıs 2014

Otizm spektrum bozukluğu gösteren çocukların erken müdahale sürecinde nitelikli baba katılımı

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013

An analysis of studies with social stories in teaching social skills to children with autism

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 15 Eylül 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

GenAI, Robots, and Inclusive Special Education: Autism Spectrum Disorder in the Age of Generative AI

Transforming Education With Generative AI: Prompt Engineering and Synthetic Content Creation, Sharma Ramesh,Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, New York, ss.309-326, 2024

Teknoloji

Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitim El Kitabı, Bakkaloğlu, Hatice; Çelik, Seçil; Tomris, Gözde, Editör, Vize Akademik, ss.641-666, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Empowering teachers who work in inclusive practices: E-coaching

Handbook of research on emerging pedagogies for the future of education: Trauma-informed, care, and pandemic pedagogy, ARAS BOZKURT, Editör, IGI Global, ss.386-400, 2021

Uygun olmayan davranışları açıklayan kuramsal modeller

Sınıf İçin Olumlu Davranışsal Destekler, Vuran, Sezgin, Öğülmüş, Kürşat, Editör, Nobel, Ankara, ss.26-52, 2021

Empowering Teachers Who Work in Inclusive Practices: E-Coaching

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt, Aras, Editör, IGI Global Information Science Reference (an imprint of IGI Global), Hershey, ss.386-400, 2021

Kurallar ve rutinler aracılğıyla problem davranışların önlenmesi

Sınıf için olumlu davranışsal destekler, Sezgin Vuran, Kürşat Öğülmüş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.74-87, 2021

Otizm Spektrum Bozukluğu

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, ÇİMEN ACAR, SUNAGÜLSANİ BOZKURT, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-20, 2021

Pandemi döneminde özel gereksinimli çocuklar: Evde baş başa kaldık ne yapacağız?

Pandemi döneminde eğitim İyileştirelim iyileşelim, D. Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.191-212, 2020

Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Çocuklar: Evde Baş Başa Kaldık Ne Yapacağız?

Pandemi Döneminde Eğitim İyileşelim İyileştirelim, Kürüm-Yapıcı Dilruba, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.191-207, 2020

Otizm spektrum bozukluğunda dil ve iletişim özellikleri

Otizm spektrum bozukluğu: İletişim ve dil, Ö. Diken, Editör, Pegem Akademi, ss.115-136, 2020

İpuçları

Otizmde etkili uygulamalar, E. Ünlü, Editör, Vize Yayıncılık, ss.59-83, 2020

Universal design principles and technology-supported learning in the digital era: Assistive technologies in inclusive learning

Ubiquitous inclusive learning in a digital era, Ebba Ossiannilsson, Editör, IGI Global, ss.107-127, 2019

Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sosyal duygusal becerilerin öğretiminde teknoloji kullanımı

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler ve teknoloji destekli öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-44, 2017

Kaynaştırma ve özel eğitim sınıflarında teknoloji kullanımı

Özel eğitimde teknoloji destekli öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2016

Özel Eğitimde Okul-Aile İşbirliği ve Teknoloji Kullanımı

Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016

Zihinsel engelli çocukların özellikleri

Aile eğitim rehberi Zihinsel engelli çocuklar, ATİLLA CAVKAYTAR, Editör, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.29-41, 2014

Özel Eğitim

Aile eğitim rehberi: Zihin engelli çocuklar, Atilla Cavkaytar, Editör, Roark Reklam Matbaa, Ankara, ss.43-59, 2014

Ailelerle iletişim ve işbirliğini geliştirelim

Özel eğitimde uygulamalı aile eğitimi, Atilla Cavkaytar, Editör, Vize Yayıncılık/Ankara, ss.68-86, 2012

Metrikler

Yayın

113

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

624

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları