Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. TRENDS and TOPICS IN AUTISM RESEARCH: A Narrative Review

17th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, İspanya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

2. Special Education Teacher Candidates' Artificial Intelligence Literacy and Use Competencies Scale: Validity and Reliability Study

17th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, İspanya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

3. Investigation of Special Education Pre-Service Teachers' Opinions and Experiences Regarding Artificial Intelligence Technology

17th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, İspanya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

4. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Teknolojilerine İlişkin Metaforik Algıları

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (UOEK2024), Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

6. Otizm Spektrum Bozukluğunda Yapay Zekâ Kullanımı: Sistematik Alanyazın Taraması

4. Uluslararası Eğitim Teknolojileri ve Çevrimiçi Öğrenme Konferansı – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.618-629, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Güvenlik Becerilerinin Öğretilmesi İçin Bir Sanal Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi

16. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2023), Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

8. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Eğitiminde Robot ile Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu – 2nd Autism Research Symposium, Konya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

17. Özel eğitim bölümü öğretmen adaylarının evrensel tasarıma ilişkin metaforik algıları

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin normal gelişim gösteren çocuklarından beklentileri

5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2020, ss.131, (Özet Bildiri)

19. NEW TREND ON ASD: CAN SOCIAL ROBOT BE A USEFUL TOOL IN JOINT ATTENTION FOR ASD?

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2090-2097, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

20. THE AWARENESS OF COACHING IN INCLUSIVE EDUCATION

14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 2 - 04 Mart 2020, ss.2060-2066, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

21. Türkiye'de okul öncesi kaynaştırma öğretmenlerine yönelik kapsamlı ve etkili uygulama: Doğal öğretim projesi

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

23. Otizm spektrum bozukluğu ve beslenme

VIth International Eurasian Educational Research Congress-EJER, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2237-2250, (Tam Metin Bildiri)

24. Özel eğitim öğretmen adaylarının oyunlaştırmaya ilişkin görüşleri

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Doğal Öğretim Projesi: Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıf Öğretmenleri için Doğal Öğretim Süreci

ULUSLARARASI KATILIMLI 27. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

27. Akran ağı grupları: Kaynaştırma ortamlarında otizm spektrum bozukluğu olan ergenlerin sosyal etkileşim becerilerinin desteklenmesi

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

31. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal beceri öğretiminde etkileşimli çoklu ortam tasarım ve kullanımı

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.44, (Özet Bildiri)

32. Preparing Future s Teachers For Devoloping Ieps İn Turkey

IX. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Öğretmenler için Doğal Öğretim Süreci Doğal Öğretim Projesi Hazırlık Aşaması

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

37. Özel eğitimde materyal geliştirme ve önemi

5. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

38. DESIGN CRITERIA FOR INTERACTIVE E-BOOKS AND INTERACTIVE CONTENT BASED TEACHING APPS FOR LEARNERS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER

8th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Sevilla, İspanya, 16 - 20 Kasım 2015, ss.3214-3221, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

44. The effectiveness and efficiency of video modeling where peer and adult model used in teaching role playing skills to children with autism

YAI-International Conference on Intelletual and Developmental Disabilities, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 01 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

46. Otizm spektrum bozukluğu gösteren çocukların erken müdahale sürecinde nitelikli baba katılımı

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

47. Bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme süreci

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

51. An analysis of studies with social stories in teaching social skills to children with autism

1st International Early Childhood Intervention Conference EURLYAID Annual Conference, Braga, Portekiz, 13 - 15 Eylül 2012
Kitaplar 19

1. GenAI, Robots, and Inclusive Special Education: Autism Spectrum Disorder in the Age of Generative AI

Transforming Education With Generative AI: Prompt Engineering and Synthetic Content Creation, Sharma Ramesh,Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, New York, ss.309-326, 2024

2. Trends of Artificial Intelligence in Special Education and Their Relation to the Sustainable Development Goals: Where Are We Now and Where Are We Heading

Radical Solutions for Artificial Intelligence and Digital Transformation in Education, BURGOS DANIEL, Editör, Springer, ss.1-22, 2024

3. Teknoloji

Araştırmadan Uygulamaya Erken Çocukluk Özel Eğitim El Kitabı, Bakkaloğlu, Hatice; Çelik, Seçil; Tomris, Gözde, Editör, Vize Akademik, ss.641-666, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Kurallar ve rutinler aracılğıyla problem davranışların önlenmesi

Sınıf için olumlu davranışsal destekler, Sezgin Vuran, Kürşat Öğülmüş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.74-87, 2021

5. Empowering teachers who work in inclusive practices: E-coaching

Handbook of research on emerging pedagogies for the future of education: Trauma-informed, care, and pandemic pedagogy, ARAS BOZKURT, Editör, IGI Global, ss.386-400, 2021

6. Otizm Spektrum Bozukluğu

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, ÇİMEN ACAR, SUNAGÜLSANİ BOZKURT, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-20, 2021

7. Pandemi döneminde özel gereksinimli çocuklar: Evde baş başa kaldık ne yapacağız?

Pandemi döneminde eğitim İyileştirelim iyileşelim, D. Kürüm Yapıcıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.191-212, 2020

8. Otizm spektrum bozukluğunda dil ve iletişim özellikleri

Otizm spektrum bozukluğu: İletişim ve dil, Ö. Diken, Editör, Pegem Akademi, ss.115-136, 2020

9. İpuçları

Otizmde etkili uygulamalar, E. Ünlü, Editör, Vize Yayıncılık, ss.59-83, 2020

10. Universal design principles and technology-supported learning in the digital era: Assistive technologies in inclusive learning

Ubiquitous inclusive learning in a digital era, Ebba Ossiannilsson, Editör, IGI Global, ss.107-127, 2019

11. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere sosyal duygusal becerilerin öğretiminde teknoloji kullanımı

Otizm spektrum bozukluğu olan bireyler ve teknoloji destekli öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-44, 2017

17. Kaynaştırma ve özel eğitim sınıflarında teknoloji kullanımı

Özel eğitimde teknoloji destekli öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2016

18. Zihinsel engelli çocukların özellikleri

Aile eğitim rehberi Zihinsel engelli çocuklar, ATİLLA CAVKAYTAR, Editör, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.29-41, 2014

19. Ailelerle iletişim ve işbirliğini geliştirelim

Özel eğitimde uygulamalı aile eğitimi, Atilla Cavkaytar, Editör, Vize Yayıncılık/Ankara, ss.68-86, 2012
Metrikler

Yayın

111

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

136

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

288

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

913

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

44

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

106

Proje

14

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları