Desteklenen Projeler
-
2024 - 2025 Otizm Spektrum Bozukluğu olan Öğrencilerin Eğitim Ortamlarında Sergiledikleri Problem Davranışlar: Yaygınlık Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Aksoy F. (Yürütücü), Bulut Güneş D., Aksoy V., Alp Z. A., Koçak F.
-
2022 - 2025 Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kanıt Temelli Uygulamalar: AFIRM Modüllerinin Uyarlanması ve Kullanıcı Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kalaycı C., Diken İ. H. (Yürütücü), Kalaycı G. Ö., Kaymak A., Yanardağ M., Aksoy V., et al.
-
2018 - 2020 Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi 37-78 Ay Okul Öncesi Özel Eğitim
-
2018 - 2020 Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Projesi 0-36 Ay Erken Çocukluk Özel Eğitim
-
2018 - 2019 Algılanan yetersizlik şiddeti ölçeği (AYŞÖ) geçerlik ve güvenirlik çalışması
-
2017 - 2018 Support the Planning, Implementation and Monitoring of Interventions for Children with Disabilities (Ref: ToR PRO-TURA-2016-S)-43219309
-
2016 - 2017 Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik rol algılarının belirlenmesi
-
2016 - 2017 Anadolu Üniversitesi Ar Ge Strateji Belgesi Eğitim
-
2016 - 2017 Erken çocuklukta müdahale alanında ev ziyareti temelli hizmet: Betimsel ve sistematik bir analiz
-
2015 - 2017 Gelişimsel yetersizliği olan çocukların annelerinin algıladıkları kendi annelerince kabul düzeyleri ile çocuklarıyla etkileşimlerinin niteliği arasındaki ilişkinin incelenmesi. (The study between mothers erceive of their own mother s acception and rejection levels and interaction between their children with developmental disabilities)
-
2015 - 2016 İlkokullarda matematiğe ilişkin öğrenme güçlüklerinin taranmasında kullanılacak matematik başarı testinin geliştirilmesi
-
2011 - 2011 Zihinsel yetersizlige sahip çocugu olan ebeveynlerin egitiminde çevrimiçi bilgilendirme ve destek hizmetlerin etkililigi-110K255