-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2014 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2007 - 2014 Öğretim Görevlisi
Pamukkale Üniversitesi, Bekilli Meslek Yüksekokulu
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
Doktora
Tez
Uzmanlık Alan Dersi
Yeterlik Sınavı
Tez (Tez Önerisi)
Seminer
-
Yüksek Lisans
Dönem Projesi
Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme ve Planlama
Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Aile-Merkezli Uygulamalar
Seminer
Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
Uzmanlık Alan Dersi
Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Değerlendirme
Erken Çocukluk Özel Eğitimde Niceliksel Araştırma Yöntemleri
Tez
Erken Çocukluk Özel Eğitimde Niceliksel Araştırma Yöntemler
Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Değerlendirme
Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Aile-Merkezli Uygulamalar
-
Lisans
Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler ve Eğitimleri
Topluma Hizmet Uygulamaları
Özel Eğitimde Değerlendirme
Eğitim Sosyolojisi
Zihinsel Yetersizlikte Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği
Özel Eğitimde Değerlendirme
-
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Problem Davranışlarının Zorlayıcılık Düzeylerinin Öğretmenlerin Elektrofizyolojik Tepkilerine Göre Sınıflandırılması
Aksoy V., Ardıç A.(Eş Danışman)
Z.ALPER(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Özel eğitim anaokulunda çalışan okul öncesi öğretmenlerinin deneyimleri
Aksoy V. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DESTEK EĞİTİM PORTALININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Aksoy V. (Danışman)
M.SEÇKİN(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara İletişim Becerilerinin Öğretiminde Özel Eğitim Öğretmenlerine Sunulan Meslektaş Koçluğu Paketinin Etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
A.ALPEREN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Özel gereksinimli mülteci çocukların eğitimi sürecinde yaşanan problemler ve çözüm önerileri
Aksoy V. (Danışman)
F.KESER(Öğrenci), Doktora, 2024 -
ÇALIŞMA BELLEĞİ MÜDAHALE PAKETİNİN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜOLAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇALIŞMA BELLEĞİPERFORMANSLARINA ETKİSİ
Aksoy V. (Danışman)
M.OKUR(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Matematik Öğrenme Güçlüğü Riski Olan Okul Öncesi Dönem Öğrencilerine Yönelik Hazırlanan Erken Matematik Becerileri Destek Eğitim Paketinin Etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
Z.ÇAKMAK(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ebeveynlerine çevrimiçi koçluk ile sunulan doğal öğretim müdahale programının etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
A.İLKHAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklara doğal bağlamda sunulan hayali oyun müdahale paketinin etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
D.AKGÜN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin pragmatik dil becerileri ile okuduğunu anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
A.ALTUNATMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesinde kaynaştırma uygulamasından yararlanan özel gereksinimli öğrencilerin sosyal beceri düzeylerinin öğretmenleriyle olan ilişkilerine etkisinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
G.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kaynaştırma uygulamaları kapsamında okul öncesi eğitimi alan özel gereksinimli öğrencilerinin pragmatik dil becerileri ile okula uyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
E.EMİNE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuk ebeveynlerinin algıladıkları aile işlevselliklerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
D.ALKAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ebeveyn koçluğu aracılığıyla sunulan talep etme-model olmayla öğretimin otizmli çocukların sosyal becerilerine etkisi
Aksoy V. (Danışman)
M.ÇATTIK(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Öğrenme güçlüğü erken belirtileri tarama ölçeğinin psikometrik niteliklerinin belirlenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.OKUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özel eğitim okullarında geliştirilmiş olan bireyselleştirilmiş eğitim programlarının (BEP) kalitelerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
Ş.ALAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan okul öncesi dönem çocuklarının ebeveynlerinin aile katılımı hakkında görüşlerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
H.BEGÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yetersizlikten Etkilenme Derecesini Algılama (YEDA) Ölçeği'nin geliştirilmesi ve psikometrik niteliklerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
U.ONUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik rol algılarının belirlenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.SEÇKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlköğretim birinci kademede matematikte öğrenme güçlüklerinin taranması amacıyla matematik başarı test bataryasının geliştirilmesi
Aksoy V. (Danışman)
V.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Annelerin kendi annelerinden algıladıkları kabul-ret düzeyleri ile gelişimsel yetersizliği olan çocuklarıyla etkileşimlerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
A.İLKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların ebeveynlerinin sosyal destek ve öz yeterlik düzeyleri ile yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.ÇATTIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015