-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2014 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2007 - 2014 Öğretim Görevlisi
Pamukkale Üniversitesi, Bekilli Meslek Yüksekokulu
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
2019 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, ENGELLİLER ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ, ZİHİN ENGELLİLER ANABİLİM DALI
-
Yüksek Lisans Dönem Projesi
-
Doktora Tez
-
Yüksek Lisans Otizm Spektrum Bozukluğunda Değerlendirme ve Planlama
-
Yüksek Lisans Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Aile-Merkezli Uygulamalar
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Yüksek Lisans Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Erken Çocukluk Özel Eğitimde Niceliksel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
-
Lisans Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Eğitimi
-
Yüksek Lisans Tez
-
Lisans Özel Eğitim ve Kaynaştırma
-
Lisans Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler ve Eğitimleri
-
Yüksek Lisans Erken Çocukluk Özel Eğitimde Niceliksel Araştırma Yöntemler
-
Yüksek Lisans Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri
-
Doktora Yeterlik Sınavı
-
Doktora Tez (Tez Önerisi)
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Doktora Seminer
-
Lisans Özel Eğitimde Değerlendirme
-
Lisans Eğitim Sosyolojisi
-
Yüksek Lisans Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Değerlendirme
-
Lisans Zihinsel Yetersizlikte Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği
-
Yüksek Lisans Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Özel Eğitimde Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Erken Çocuklukta Özel Eğitimde Aile-Merkezli Uygulamalar
-
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DESTEK EĞİTİM PORTALININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Aksoy V. (Danışman)
M.SEÇKİN(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Özel eğitim anaokulunda çalışan okul öncesi öğretmenlerinin deneyimleri
Aksoy V. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Matematik Öğrenme Güçlüğü Riski Olan Okul Öncesi Dönem Öğrencilerine Yönelik Hazırlanan Erken Matematik Becerileri Destek Eğitim Paketinin Etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
Z.ÇAKMAK(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara İletişim Becerilerinin Öğretiminde Özel Eğitim Öğretmenlerine Sunulan Meslektaş Koçluğu Paketinin Etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
A.ALPEREN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Özel gereksinimli mülteci çocukların eğitimi sürecinde yaşanan problemler ve çözüm önerileri
Aksoy V. (Danışman)
F.KESER(Öğrenci), Doktora, 2024 -
ÇALIŞMA BELLEĞİ MÜDAHALE PAKETİNİN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜOLAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇALIŞMA BELLEĞİPERFORMANSLARINA ETKİSİ
Aksoy V. (Danışman)
M.OKUR(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ebeveynlerine çevrimiçi koçluk ile sunulan doğal öğretim müdahale programının etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
A.İLKHAN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Okul öncesinde kaynaştırma uygulamasından yararlanan özel gereksinimli öğrencilerin sosyal beceri düzeylerinin öğretmenleriyle olan ilişkilerine etkisinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
G.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklara doğal bağlamda sunulan hayali oyun müdahale paketinin etkililiği
Aksoy V. (Danışman)
D.AKGÜN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuk ebeveynlerinin algıladıkları aile işlevselliklerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
D.ALKAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kaynaştırma uygulamaları kapsamında okul öncesi eğitimi alan özel gereksinimli öğrencilerinin pragmatik dil becerileri ile okula uyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
E.EMİNE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin pragmatik dil becerileri ile okuduğunu anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
A.ALTUNATMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğrenme güçlüğü erken belirtileri tarama ölçeğinin psikometrik niteliklerinin belirlenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.OKUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özel eğitim okullarında geliştirilmiş olan bireyselleştirilmiş eğitim programlarının (BEP) kalitelerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
Ş.ALAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan okul öncesi dönem çocuklarının ebeveynlerinin aile katılımı hakkında görüşlerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
H.BEGÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ebeveyn koçluğu aracılığıyla sunulan talep etme-model olmayla öğretimin otizmli çocukların sosyal becerilerine etkisi
Aksoy V. (Danışman)
M.ÇATTIK(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Yetersizlikten Etkilenme Derecesini Algılama (YEDA) Ölçeği'nin geliştirilmesi ve psikometrik niteliklerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
U.ONUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik rol algılarının belirlenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.SEÇKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlköğretim birinci kademede matematikte öğrenme güçlüklerinin taranması amacıyla matematik başarı test bataryasının geliştirilmesi
Aksoy V. (Danışman)
V.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Annelerin kendi annelerinden algıladıkları kabul-ret düzeyleri ile gelişimsel yetersizliği olan çocuklarıyla etkileşimlerinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
A.İLKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların ebeveynlerinin sosyal destek ve öz yeterlik düzeyleri ile yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aksoy V. (Danışman)
M.ÇATTIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015