Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
9
Articles Published in Other Journals
24
An Examination of the Opinions of Faculty Members on Critical Accreditation Issues in Counselor Education in Turkey
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.11, no.63, pp.433-455, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bağlılık Ölçeği-Gözden Geçirilmiş Form (SBÖ-R): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.11, no.2, pp.588-608, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Şema Başa Çıkma Biçimleri Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.16, no.31, pp.4289-4316, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Self-Esteem, Attachment, Gender Roles and SocialApproval as Predictors of the Attitudes Toward DatingViolence
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.10, no.56, pp.1-36, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenler İçin Üzüntü Düzenleme Ölçeğinin (EİÜDÖ) Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.25, no.1, pp.45-61, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Tükenmişliği: Okula Bağlanma, Sosyal Destek ve Öz Yeterliliğin Yordayıcı Rolü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.3, pp.1249-1270, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Sokakta Çalışmak ve Gelir Düzeyi Erinlerin Benlik Saygısı Yaşam Doyumu ve Depresyon Düzeylerine Etki Eder mi Diyarbakır İli Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.14, no.2, pp.522-537, 2015 (Scopus)
Farklı Zorbalık Konumunda Olmak Empatik Eğilim ve Yaşam Doyumu Bağlamında Bir Fark Yaratır mı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.3, pp.31-47, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenler İçin Duygu Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasına İlişkin Psikometrik Özellikleri
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.5, no.41, pp.23-35, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Psiko eğitim Uygulamasının Kız Öğrencilerin Benlik Saygısı ve Akılcı Olmayan İnançları Üzerine Etkisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.4, no.39, pp.68-81, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Ders Uygulamaları ve Öğretim Elemanlarının Davranışlarına İlişkin Görüşleri İnönü Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.16, pp.17-42, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İletişim becerisi eğitimi programının Polis Okulu öğrencilerinin iletişim becerileri iletişim çatışmalarına girme eğilimleri ve benlik saygıları üzerindeki etkisi
Polis Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.2, pp.73-82, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, vol.4, no.7, pp.3-20, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
10
Investigation of the Relationships between Irrational Beliefs about Parenting, the Child-Parent Relationships, and Mental Health
47. Congress of the European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, 13 - 16 September 2017, (Summary Text)
Books
7
Sosyal Gelişim
in: Çocuk ve Ergen Gelişimi: Çok Boyutlu Bir Bakış, Didem M. Siyez, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.433-472, 2021
Sosyal Gelişim
in: Çocuk ve Ergen Gelişimi: Çok Boyutlu Bir bakış, Siyez Diğdem Müge, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, pp.434-473, 2021
Etkili Süpervizyon
Nobel Yayınevi, Ankara, 2019
Yaşlı Psikolojisi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
Yalnızlığın Bilişsel-Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grupla Psikolojik Danışma Yoluyla Azaltılması
in: Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları-II, ALİM KAYA, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.199-236, 2017
Metrics
Publication (WoS)
12
Publication (Scopus)
12
Citation (WoS)
197
H-Index (WoS)
8
Citation (Scopus)
231
H-Index (Scopus)
8
Citation (Scholar)
1683
H-Index (Scholar)
22
Citation (TrDizin)
51
H-Index (TrDizin)
5
Citation (Sobiad)
590
H-Index (Sobiad)
12
Citation (Sum Other)
80
Project
8
Thesis Advisory
13