Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
An Examination of the Opinions of Faculty Members on Critical Accreditation Issues in Counselor Education in Turkey
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.11, no.63, pp.433-455, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bağlılık Ölçeği-Gözden Geçirilmiş Form (SBÖ-R): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.11, no.2, pp.588-608, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Şema Başa Çıkma Biçimleri Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.16, no.31, pp.4289-4316, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Self-Esteem, Attachment, Gender Roles and SocialApproval as Predictors of the Attitudes Toward DatingViolence
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.10, no.56, pp.1-36, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenler İçin Üzüntü Düzenleme Ölçeğinin (EİÜDÖ) Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi
, vol.25, no.1, pp.45-61, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Tükenmişliği: Okula Bağlanma, Sosyal Destek ve Öz Yeterliliğin Yordayıcı Rolü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.3, pp.1249-1270, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sokakta Çalışmak ve Gelir Düzeyi Erinlerin Benlik Saygısı Yaşam Doyumu ve Depresyon Düzeylerine Etki Eder mi Diyarbakır İli Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.14, no.2, pp.522-537, 2015 (Scopus)
Farklı Zorbalık Konumunda Olmak Empatik Eğilim ve Yaşam Doyumu Bağlamında Bir Fark Yaratır mı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.3, pp.31-47, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenler İçin Duygu Düzenleme Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasına İlişkin Psikometrik Özellikleri
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.5, no.41, pp.23-35, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Psiko eğitim Uygulamasının Kız Öğrencilerin Benlik Saygısı ve Akılcı Olmayan İnançları Üzerine Etkisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, vol.4, no.39, pp.68-81, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Ders Uygulamaları ve Öğretim Elemanlarının Davranışlarına İlişkin Görüşleri İnönü Üniversitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.16, pp.17-42, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İletişim becerisi eğitimi programının Polis Okulu öğrencilerinin iletişim becerileri iletişim çatışmalarına girme eğilimleri ve benlik saygıları üzerindeki etkisi
Polis Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.2, pp.73-82, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, vol.4, no.7, pp.3-20, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Investigation of the Relationships between Irrational Beliefs about Parenting, the Child-Parent Relationships, and Mental Health
47. Congress of the European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, 13 - 16 September 2017
Books & Book Chapters
Sosyal Gelişim
in: Çocuk ve Ergen Gelişimi: Çok Boyutlu Bir Bakış, Didem M. Siyez, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.433-472, 2021
Sosyal Gelişim
in: Çocuk ve Ergen Gelişimi: Çok Boyutlu Bir bakış, Siyez Diğdem Müge, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, pp.434-473, 2021
Etkili Süpervizyon
Nobel Yayınevi, Ankara, 2019
Yaşlı Psikolojisi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, 2017
Yalnızlığın Bilişsel-Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grupla Psikolojik Danışma Yoluyla Azaltılması
in: Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları-II, ALİM KAYA, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.199-236, 2017