Desteklenen Projeler
-
2022 - 2023 Otizmli Çocuklarla Yürütülen Oyun Terapisinin Ebeveyn Depresyonu Üzerindeki Etkisi
-
2021 - 2023 COVID 19 Pandemisinde Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Travma Sonrası Büyüme Düzeyleri Arasındaki İlişkide Bilişsel Esneklik, Yalnızlık ve Sosyal Desteğin Aracılık Rolü: Karma Desen Çalışması
-
2021 - 2023 Ergenlerde Sosyal Beceri Ahlaki Çözülme ve Siber Zorbalık Davranışlarına İlişkin Bir Model Önerisi
-
2021 - 2022 Covid-19 Salgınının Üniversite Öğrencilerine Psikolojik Yansımaları ve Duygu Odaklı Terapinin Etkililiği
-
2020 - 2022 Engelli Kardeşi Olan Çocukların Deneyimsel Oyun Terapisi ve Psikolojik Danışman Adaylarının Eğitimi
-
2018 - 2020 Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanımında Bağlanma Stilleri Ve Sosyal Bağlılığın Yordayıcı Rolünün İncelenmesi
-
2018 - 2019 Anadolu Üniversitesi öğrencilerinin kişilik özellikleri ve yaşlılığa ilişkin algıları
-
2015 - 2017 Psikolojik Danışmanların Bilinçli Farkındalık ile Psikolojik Danışma Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkide Umudun ve Psikolojik Danışman Tükenmişliğinin Aracılık Rolünün İncelenmesi
-
2015 - 2016 Üniversite Öğrencilerinin Affetme İntikam Sosyal Bağlılık ve Öznel İyi Oluşları Farklı Yapısal Modellerin Denenmesi Üzerine Bir Araştırma
-
2014 - 2016 Üniversite Öğrencilerinde Karanlık Üçlü Kişilik Özellikleri ile Dürtüsellik ve Heyecan Arama Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
YILMAZ M. F., ERASLAN ÇAPAN B. (Yürütücü), SATICI S. A., KAYİŞ A. R.