Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

2. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

International XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

3. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri

XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

5. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

6. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

7. Türkiye de geçmişten günümüze özel eğitim öğretmeni yetiştirme

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri

XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Erken özel eğitim programları ve uygulama biçimleri (Early intervention programs and application types).

OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, ss.61-75, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Special education teachers’ opinions and suggestions about teaching competencies of teacher candidates during practicums

28th Annual ABA (Association for Behavior Analysis) Convention, Toronto, Kanada, 24 - 28 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

28. Instructive Feedback: Can Students Learn Extra Information Which Are Not Directly Taught?

Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)

29. Opinions of special education teachers about problem behaviors and classroom management techniques. Council For Exceptional Children

Council For Exceptional Children Annual Congres, KANSAS CİTY, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar 18

2. Video Modelle Öğretim

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Çimen ACAR,Sunagül SANİ-BOZKURT, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-315, 2021

4. Kaynaştırma Ortamlarında Seyrek Rastlanılan Yetersizlik Gruplarını Tanıyalım

Kaynaştırma Ortamında Uygulamalar, Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-326, 2019

5. Okulöncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada Başarı İçin Birlikte Yürüyelim: Yardımcı Destek Personelin El Kitabı, Yasemin Ergenekon, Editör, Ayrıntı Basımevi, Eskişehir, ss.157-177, 2019

6. Okul öncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama

Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.157-177, 2019

8. Sosyal Öyküler

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi 2, İlknur ÇİFCİ-TEKİNARSLAN,Nuray ÖNCÜL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-385, 2018

9. İşe yerleştirme öncesinde iş koçunun rol ve sorumlulukları

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.101-145, 2018

10. İş yaşamında gerekli olan beceriler ve kazandırılması

Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.19-77, 2018

12. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Çocuklar ve Öz-Bakım Becerileri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri, Arzu ÖZEN, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.134-157, 2017

13. Ender Rastlanan Gelişimsel Yetersizlik Bozuklukları ve Özellikleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri, Sema BATU, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.108-127, 2017

14. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017

15. Çocuk Gelişimini Etkileyen Yetersizlikler II

Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Cavkaytar Atilla, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.178-199, 2016

16. Özel Eğitimde Okul-Aile İşbirliği ve Teknoloji Kullanımı

Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Çocuk Gelişimini Etkileyen Yetersizlikler

Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Atilla Cavkaytar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.178-199, 2015

18. Özel Eğitim

Aile eğitim rehberi: Zihin engelli çocuklar, Atilla Cavkaytar, Editör, Roark Reklam Matbaa, Ankara, ss.43-59, 2014
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

72

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

69

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

17

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları