Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
9. Comparison of two approaches for identifying reinforcers in teaching figure coloring to students with Down syndrome
Education and Training in Developmental Disabilities
, cilt.39, sa.3, ss.253-264, 2004 (SSCI, Scopus)
11. Özbakım Becerilerinin Öğretiminde İpucunun Giderek Azaltılmasıyla Öğretim Yönteminin Etkililiği
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.147-168, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. Otizmli Çocuklara Sosyal Becerilerin Öğretiminde Anneler Tarafından Hazırlanarak Sunulan Sosyal Öykü ve Video Modelle Öğretim Uygulamalarının Karşılaştırılması
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri
International XVIII AMSE-AMCE-WAER Congress Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
3. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin beklentileri
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
4. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Beklentileri
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
5. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Beklentileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
6. Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Devam Ettikleri Ortama İlişkin İlk İzlenimleri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
7. Türkiye de geçmişten günümüze özel eğitim öğretmeni yetiştirme
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Beklentileri
XVIII. International Congress of AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
9. Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersinde devam ettikleri ortama ilişkin ilk izlenimler
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
10. Comparison of the efficacy of parent generated and delivered social stories and videomodeling in teaching prosocial skills to children with ASD
The Association for the Behavior Analysis 41st Annual Convention, 22 - 26 Mayıs 2015
11. Comparison of the effecacy of parent generated and delivered social stories and videomodeling in teaching prosocial skills to children with ASD
41st Annual Convention, 22 - 24 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. OSB olan çocukların ailelerinin özel özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleriyle ilgili görüş ve önerileri
Interantional Conference for Autism-INCA, Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
13. Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların ailelerinin özel özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleriyle ilgili görüş ve önerileri.
. International Conference for Autism, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
14. Özel özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışan alan dışı öğretmenlerin özel eğitim uygulamalarıyla ilgili görüş ve önerileri.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Özel özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışan alan dışı öğretmenlerin özel eğitim uygulamalarıyla ilgili gereksinim ve beklentileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
28. Instructive Feedback: Can Students Learn Extra Information Which Are Not Directly Taught?
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
29. Opinions of special education teachers about problem behaviors and classroom management techniques. Council For Exceptional Children
Council For Exceptional Children Annual Congres, KANSAS CİTY, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Nisan 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
1. Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi
Eğiten Kitap, Ankara, 2021
3. Kaynaştırma Ortamında Uygulamalar
VİZE AKADEMİK, Ankara, 2019
4. Kaynaştırma Ortamlarında Seyrek Rastlanılan Yetersizlik Gruplarını Tanıyalım
Kaynaştırma Ortamında Uygulamalar, Sema Batu, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-326, 2019
5. Okulöncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama
Kaynaştırmada Başarı İçin Birlikte Yürüyelim: Yardımcı Destek Personelin El Kitabı, Yasemin Ergenekon, Editör, Ayrıntı Basımevi, Eskişehir, ss.157-177, 2019
6. Okul öncesi eğitim ortamlarında öğretimi planlama ve uygulama
Kaynaştırmada başarı için birlikte yürüyelim: Yardımcı destek personel eğitimi el kitabı, Ergenekon, Yasemin, Editör, Ankara: Ayrıntı Basımevi. Matbaa Sertifika No: 13987, Ankara, ss.157-177, 2019
8. Sosyal Öyküler
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi 2, İlknur ÇİFCİ-TEKİNARSLAN,Nuray ÖNCÜL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-385, 2018
9. İşe yerleştirme öncesinde iş koçunun rol ve sorumlulukları
Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.101-145, 2018
10. İş yaşamında gerekli olan beceriler ve kazandırılması
Bağımsızım çünkü çalışıyorum: Destekli istihdam iş koçluğu eğitim kitabı, Cavkaytar, A., Editör, Down Sendromu Derneği İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, ss.19-77, 2018
11. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan okul dönemi çocuklar (6-12 yaş) ve özellikleri (ebeveynler/bakıcılar için)
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2017
12. Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Çocuklar ve Öz-Bakım Becerileri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Öncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri, Arzu ÖZEN, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.134-157, 2017
13. Ender Rastlanan Gelişimsel Yetersizlik Bozuklukları ve Özellikleri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okul Dönemi Çocuklar (6-12 Yaş) ve Özellikleri, Sema BATU, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.108-127, 2017
14. Gelişimsel desteğe gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim hizmetleri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Okulöncesi Öğrenciler (0-6 Yaş) ve Özellikleri (Eğitimciler/Uzmanlar için), Arzu Özen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-22, 2017
15. Çocuk Gelişimini Etkileyen Yetersizlikler II
Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Cavkaytar Atilla, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.178-199, 2016
16. Özel Eğitimde Okul-Aile İşbirliği ve Teknoloji Kullanımı
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim, Özge Eliçin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016
17. Çocuk Gelişimini Etkileyen Yetersizlikler
Çocuk Gelişiminde Normal ve Atipik Gelişim, Atilla Cavkaytar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, ss.178-199, 2015
18. Özel Eğitim
Aile eğitim rehberi: Zihin engelli çocuklar, Atilla Cavkaytar, Editör, Roark Reklam Matbaa, Ankara, ss.43-59, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
72
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
39
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
69
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
15
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
17
Proje
8
Tez Danışmanlığı
2