Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (8)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (4)
4. Social Justice Leadership in School Settings: A Qualitative Study
Research in Educational Administration and Leadership
, cilt.9, sa.2, ss.232-266, 2024 (ESCI, Scopus)
6. Kapsayıcı Liderlik Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Devlet Okulları Bağlamında Geçerlik Güvenirlik Çalışması
anadolu üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.628-643, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Possible Selves of Pre-service Elementary School Teachers in the Time of Covid-19 Pandemic: A Sequential Explanatory Mixed Method Study
International Journal of the Whole Child
, cilt.7, sa.2, ss.10-27, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Communication Skills and Classroom Management: The Mediating Role of Problem Solving Skills
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.9, sa.1, ss.125-137, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Evaluation of the Factors Affecting Teacher Identity Development of Pre-Service Teachers: A Mixed Method Study
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2020, sa.89, ss.93-110, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
16. Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.116-131, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
13. Determining organizational commitment levels of teachers in terms of different variables
42nd ATEE conference 2017, Dubrovnik, Hırvatistan, 23 - 25 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Individual innovativeness of preservice teachers
41st ATEE Annual Conference, Eindhoven, Hollanda, 22 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
16. Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik ve Yenilikçi Nesiller ile ilgili Düşünceleri
41st ATEE Annual Conference, Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
17. Opinions of Teachers on Innovativeness and Innovative Generations
41st ATEE Annual Conference, Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
18. How can we develop teacher identity of pre service teachers Teacher Educators Perspective
ATEE 40th Annual Conference 2015, Glasgow, İngiltere, 24 - 26 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
19. Leadership Styles of School Principals According to Perceptions of High School Students
2015 International Business and EducationConference, San Juan, Arjantin, 22 Mart - 26 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
20. Scale Development On Professional Identity Of Preservice Teachers: A Pilot Study
2014 ATEE Annual Conference, Brga, Portekiz, 25 - 27 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
21. Opinions of Teacher Candidates Related to the Universal Declaration of the Rights of the Child
Association for Teacher Education in Europe 38th Annual Conference, Halden, Norveç, 22 - 25 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
22. Opinions of Educational Supervisors on Continous Professional Development
36th Annual Conference of Association for Teacher Education in Europe, Riga, Letonya, 24 - 28 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU
Eitim Kurumlarnda Örgütsel Davranış, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.190-204, 2022
2. EĞİTİM KURUMLARINDA YENGEÇ SEPETİ SENDROMU .
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II
NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Ankara, ss.189-204, 2022