Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Pazar Performansı Sağlamada Büyük Veri Kullanımı

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Temmuz 2022

Could The Short term Impacts o f The Pandemic o n The Environment Turn Into Long term Sustainability Gains?

II International Symposium of Applied Business Management and Economics Research es , Bayburt, Türkiye, 12 Mayıs 2022, cilt.1, ss.122-123

International scientific collaborative activities: Barriers and opportunities

International Congress of Future Medical Pioneers - ICOFMEP 2021, Türkiye, 08 Mayıs 2021

The Role of Radical Innovation Implementations in Marketing Activities

7. International Congress on Current Debates in Social Science, 19 - 21 Nisan 2018, ss.164

The Measurement of Households’ Sustainable Consumption Behaviors

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, ss.212

The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy

4th European Marketing Conference, Frankfurt am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013

Kitap & Kitap Bölümleri

Reflections on Sustainable Consumption in the Time of the COVID-19 Pandemic

Pandemics and Consumer Behavior, Sanje Gresi, Başar Enes Emre, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.135-150, 2022

Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, NOBEL, ss.209-223, 2020

Sürdürülebilir Tüketimin Başarılmasında Bütünsel Bir Yaklaşım: Sistemsel Değişim

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Enes Emre Başar, Alirıza Ağ, Ünal Gülhan, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.51-62, 2019

Perakendecilik Sektöründe Başarılı Olmanın Formülü: Sürekli İnovasyon

İnovasyon: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR ENES EMRE, DURMAZ ATAKAN, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.145-157, 2018

The Social Marketing

Seleceted Studies on Social Sciences, Ahmet Kırkkılıç, Enes Emre Başar, Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.120-129, 2018

How to Capture the Virtual World’s Online Brand Loyalists

The Virtual World and Marketing, Başar Enes Emre, Erciş Aysel, Ünal Sevtap, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.227-235, 2018

A Holistic Approach to Achieve SustainableConsumption: Systemic Change

Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut BAyramoğlu, Editör, LAP Publishing, ss.97-104, 2016

Küreselleşme’nin Kobi’lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri

Küreselleşme: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Bayramoğlu Turgut, Başar Eens Emre, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.117-130, 2016

Consumers’ Point of View on Brand Equity and Brand ExtensionStrategies According to the Level of Consumer Innovativeness

Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, Rată Georgeta, Arslan Hasan, RuncanPatricia-Luciana, Akdemir Ali, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.19-28, 2014

Metrikler

Yayın

34

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

204

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları