SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.335-349, 2018 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.15, sa.3, ss.409-419, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pazar Performansı Sağlamada Büyük Veri Kullanımı
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Temmuz 2022
Kamu Teşviklerinden Yararlanan KOBİ’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: TRA Bölgesi Uygulaması
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Türk ve Amerikan Hane Halklarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Karşılaştırılması (Bayburt ve Post Falls Örneği)
Uluslararası Uygulamalı İşletme.Yönetim ve Ekonomi Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018
Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri ile Otel İşletmelerinde Rekabetçi Pazarlama Stratejisi Seçimi
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Kişisel Değerler ve Çevre Bilincinin Çevreci Ürünlerin Tercih Edilmesindeki Etkileri: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya Pazarlaması
Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, NOBEL, ss.209-223, 2020
Sürdürülebilir Tüketimin Başarılmasında Bütünsel Bir Yaklaşım: Sistemsel Değişim
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Enes Emre Başar, Alirıza Ağ, Ünal Gülhan, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.51-62, 2019
Hane Halklarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışları
İmaj Yayınevi, Ankara, 2018
Perakendecilik Sektöründe Başarılı Olmanın Formülü: Sürekli İnovasyon
İnovasyon: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR ENES EMRE, DURMAZ ATAKAN, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.145-157, 2018
The Social Marketing
Seleceted Studies on Social Sciences, Ahmet Kırkkılıç, Enes Emre Başar, Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.120-129, 2018
How to Capture the Virtual World’s Online Brand Loyalists
The Virtual World and Marketing, Başar Enes Emre, Erciş Aysel, Ünal Sevtap, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.227-235, 2018
A Holistic Approach to Achieve SustainableConsumption: Systemic Change
Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut BAyramoğlu, Editör, LAP Publishing, ss.97-104, 2016
Küreselleşme’nin Kobi’lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri
Küreselleşme: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Bayramoğlu Turgut, Başar Eens Emre, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.117-130, 2016
Consumers’ Point of View on Brand Equity and Brand ExtensionStrategies According to the Level of Consumer Innovativeness
Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, Rată Georgeta, Arslan Hasan, RuncanPatricia-Luciana, Akdemir Ali, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.19-28, 2014