Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Pazar Performansı Sağlamada Büyük Veri Kullanımı

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. Could The Short term Impacts o f The Pandemic o n The Environment Turn Into Long term Sustainability Gains?

II International Symposium of Applied Business Management and Economics Research es , Bayburt, Türkiye, 12 Mayıs 2022, cilt.1, ss.122-123, (Özet Bildiri)

3. International scientific collaborative activities: Barriers and opportunities

International Congress of Future Medical Pioneers - ICOFMEP 2021, Türkiye, 08 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

6. The Role of Radical Innovation Implementations in Marketing Activities

7. International Congress on Current Debates in Social Science, 19 - 21 Nisan 2018, ss.164, (Özet Bildiri)

7. The Measurement of Households’ Sustainable Consumption Behaviors

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, ss.212, (Özet Bildiri)

9. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy

4th European Marketing Conference, Frankfurt am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Reflections on Sustainable Consumption in the Time of the COVID-19 Pandemic

Pandemics and Consumer Behavior, Sanje Gresi, Başar Enes Emre, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.135-150, 2022

2. Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal, Hıdır Polat, Editör, NOBEL, ss.209-223, 2020

3. Sürdürülebilir Tüketimin Başarılmasında Bütünsel Bir Yaklaşım: Sistemsel Değişim

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Enes Emre Başar, Alirıza Ağ, Ünal Gülhan, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.51-62, 2019

5. Perakendecilik Sektöründe Başarılı Olmanın Formülü: Sürekli İnovasyon

İnovasyon: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, BAŞAR ENES EMRE, DURMAZ ATAKAN, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.145-157, 2018

6. The Social Marketing

Seleceted Studies on Social Sciences, Ahmet Kırkkılıç, Enes Emre Başar, Yusuf Söylemez, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.120-129, 2018

7. How to Capture the Virtual World’s Online Brand Loyalists

The Virtual World and Marketing, Başar Enes Emre, Erciş Aysel, Ünal Sevtap, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.227-235, 2018

8. A Holistic Approach to Achieve SustainableConsumption: Systemic Change

Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut BAyramoğlu, Editör, LAP Publishing, ss.97-104, 2016

9. Küreselleşme’nin Kobi’lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri

Küreselleşme: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Bayramoğlu Turgut, Başar Eens Emre, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.117-130, 2016

10. Consumers’ Point of View on Brand Equity and Brand ExtensionStrategies According to the Level of Consumer Innovativeness

Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, Rată Georgeta, Arslan Hasan, RuncanPatricia-Luciana, Akdemir Ali, Editör, Cambridge Scholar Publishing, ss.19-28, 2014
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

204

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları