Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (15)
8. Yalın Girişimlerde Yeni Ürün Geliştirme Süreci: Akıllı Ev Güvenlik Sistemleri Üzerine Bir Uygulama
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-94, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Analysis of The Extended Technology Acceptance Model in Online Travel Products
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.45-61, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Evaluation of Halal Food Purchase Intention in Germany
International Journal of Contemporary Applied Sciences.
, cilt.4, sa.9, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Halal Food Consumption Intention by Turkish Immigrants
International Journal of Business and Management Invention
, cilt.5, sa.11, ss.36-40, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Consumer Acculturation Perspective of Immigrants and Tourists
International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences
, cilt.5, sa.4, ss.126-139, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact Of Acculturation Ethnic Identity And Religion
The Macrotheme Review A multidisciplinary journal of global macro trends
, cilt.4, sa.4, ss.158-166, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Role of Demographics and Generations on Consumer Ethnocentrism of Turkish Immigrants in Germany
International Journal of Business and Social Research
, cilt.5, sa.9, ss.65-78, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Evaluation of Websites Quality Using Fuzzy TOPSIS Method
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.5, sa.8, ss.221-242, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Almanya da Yaşayan Türk Göçmenlerin Perakendeci Seçim Sürecinde Dil Tercihinin Etkisi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.133-155, 2015 (TRDizin)
19. Ranking Determinants on Quality of Online Shopping Websites Using Integrated Entropy and TOPSIS Methods
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.4(1), ss.37-49, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.19-28, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Effects of Turkish Teens Over Family Purchase of Various Products
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.29., ss.149-162, 2011 (Hakemli Dergi)
23. Tersine Toplumsallaşma Hipotezinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ergenlerin Ailelerin Teknolojik Ürün Satın Alımı Sürecine Etkileri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.1-27, 2010 (Hakemli Dergi)
24. The Regulation of Large Retail Firms in Turkey A Game Theory Based Analytical Model
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.8, ss.89-106, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesi
VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.373-384, (Tam Metin Bildiri)
2. Üniversite Öğrencileri Tatil Deyince Ne Bekliyor?
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.530-536, (Tam Metin Bildiri)
3. ÖZEL İLGİ TURİZMİ: Çanakkale Örneği
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, ss.359-363, (Tam Metin Bildiri)
4. İnternetten Turizm Ürünü Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.525-536, (Tam Metin Bildiri)
5. 3.DALGA KAHVECİLERİN POPÜLERLEŞME NEDENLERİ
5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
6. Bir Girişimin Uçtan Uca Yolculuğu
1. Uluslararası İktisadi İdari Bilimler ve Yerel Yönetimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.276-285, (Tam Metin Bildiri)
7. TÜKETİCİLERİN AKILLI GÜVENLİK SİSTEMİ TERCİHLERİNDE ANKSİYETENİN ETKİSİ
1. ULUSLARARASI İKTİSADİİDARİ BİLİMLER VE YERELYÖNETİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. EĞİTİM 4.0 BAĞLAMINDA EĞİTİM HİZMETLERİNDEDEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM
VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Kültürel Sok ve Turist Kültürleşmesi
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
10. ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
11. Online Seyahat Ürünleri Satın Alma Niyetinin Teknoloji Kabul Modeline Göre Değerlendirilmesi
1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
13. Food Acculturation in Tourism and Gastronomy
9th International Conference on Social Science and Humanities, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Aralık 2016, ss.24-25, (Özet Bildiri)
14. The Impact of Social Media on Touristy Consumer Acculturation
International Conference on Economics Finance and Accunting, Los-Angeles, Şili, 22 - 23 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
15. Predicting Halal Food Consumption for MuslimTurkish Immigrants Living in Germany
18th Internatonal Conference on management and Decision Making, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 07 Haziran 2016, cilt.18, ss.514-516, (Tam Metin Bildiri)
16. Evaluation of Halal Food Purchase and Consumption Behavior of Immigrants
the 2nd International Conference on Management, Business, and Economics (ICMBE) & The 4th International Conference on Tourism, Transport, and Logistics (ICTTL), San-Francisco, Kostarika, 12 - 14 Şubat 2016, ss.397-404, (Tam Metin Bildiri)
17. Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact of Acculturation Ethnic Identity and Religion
Business and Social Science Research Conference: Paris 2015, Paris, Fransa, 21 - 22 Aralık 2015, cilt.16
18. The Changing Tourism Shopping Culture Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey
the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 10 Şubat 2015
19. Halk Kültürü Ürünlerinin Pazarlanmasında İnternetin Etkisi
Halk Kültüründe İktisat ve Ticaret Uluslarası Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
20. Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent
17. Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 20 - 22 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Teknolojik Dönüşümün Pazarlamaya Etkisi: Dijital Pazarlama
Nisan Yayınları, Eskişehir, 2024
3. İşletmelerde Üretim ve AR-GE
Genel İşletme, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.142-175, 2023
4. İşletmelerde Üretim ve AR-GE
Genel İşletme, ERDOĞAN BAYRAM ZAFER, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.143-167, 2023
5. Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi
Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Erdem Sarıkaya, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.157-182, 2020
7. Fiyat Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, Erdoğan, B. Z. ve Eroğlu H. E., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.121-140, 2020
10. Almanya’daki Yaşayan Türklerin Göçmen Tüketici Etnosentrizmi
Nisan Kitabevi, 2018
11. Cultural Effects in Tourism: Cultural Schock and Acculturation
Social Sciences Research in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.451-465, 2018
12. Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer,Eroğlu Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.130-153, 2017
14. Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri
Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
22
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
13
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
446
H-İndeks (Scholar)
10
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
805
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
75
Proje
3
Tez Danışmanlığı
4