Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetlerinde Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesi

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.373-384

İnternetten Turizm Ürünü Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.525-536

ÖZEL İLGİ TURİZMİ: Çanakkale Örneği

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 - 20 Aralık 2019, ss.359-363

Üniversite Öğrencileri Tatil Deyince Ne Bekliyor?

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.530-536

3.DALGA KAHVECİLERİN POPÜLERLEŞME NEDENLERİ

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VEEĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019

Bir Girişimin Uçtan Uca Yolculuğu

1. Uluslararası İktisadi İdari Bilimler ve Yerel Yönetimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019, ss.276-285

TÜKETİCİLERİN AKILLI GÜVENLİK SİSTEMİ TERCİHLERİNDE ANKSİYETENİN ETKİSİ

1. ULUSLARARASI İKTİSADİİDARİ BİLİMLER VE YERELYÖNETİMLER KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2019

EĞİTİM 4.0 BAĞLAMINDA EĞİTİM HİZMETLERİNDEDEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜM

VII. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 15 - 17 Kasım 2019

Kültürel Sok ve Turist Kültürleşmesi

1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017

ONLINE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017

Online Seyahat Ürünleri Satın Alma Niyetinin Teknoloji Kabul Modeline Göre Değerlendirilmesi

1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Aralık 2017

Gösterişçi Tüketim Davranışına Yönelik Eleştiriler: Ahmet Yılmaz’xxın Kitapları Üzerine Bir İnceleme

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.104-105

Food Acculturation in Tourism and Gastronomy

9th International Conference on Social Science and Humanities, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Aralık 2016, ss.24-25

The Impact of Social Media on Touristy Consumer Acculturation

International Conference on Economics Finance and Accunting, Los-Angeles, Şili, 22 - 23 Kasım 2016

Predicting Halal Food Consumption for MuslimTurkish Immigrants Living in Germany

18th Internatonal Conference on management and Decision Making, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 07 Haziran 2016, cilt.18, ss.514-516

Evaluation of Halal Food Purchase and Consumption Behavior of Immigrants

the 2nd International Conference on Management, Business, and Economics (ICMBE) & The 4th International Conference on Tourism, Transport, and Logistics (ICTTL), San-Francisco, Kostarika, 12 - 14 Şubat 2016, ss.397-404

Ethnocentric Behaviors of Migrant Groups The Impact of Acculturation Ethnic Identity and Religion

Business and Social Science Research Conference: Paris 2015, Paris, Fransa, 21 - 22 Aralık 2015, cilt.16

The Changing Tourism Shopping Culture Souvenir Shopping Behaviors of the Tourists in Turkey

the 18th Annual American Association of Behavioral and Social Sciences (AABSS) Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 10 Şubat 2015

Halk Kültürü Ürünlerinin Pazarlanmasında İnternetin Etkisi

Halk Kültüründe İktisat ve Ticaret Uluslarası Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2012

Consumer Trust Impact on Online Shopping Intent

17. Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 20 - 22 Haziran 2014
Kitap & Kitap Bölümleri

İşletmelerde Üretim ve AR-GE

Genel İşletme, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.142-175, 2023

Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Erdem Sarıkaya, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.157-182, 2020

Fiyat Yönetimi

Pazarlama Yönetimi, Erdoğan,B. Zafer,Eroğlu Hall,Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.120-146, 2020

The Role of Mosques inthe Transformation FromTransnational Spacesto Muslim Cultural andConsumption Spaces

Working With Muslim Clients in the Helping Professions, Anisah Bagasra,Mitchell Mackinem, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.136-154, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Cultural Effects in Tourism: Cultural Schock and Acculturation

Social Sciences Research in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.451-465, 2018

İşletmelerde Üretim ve Pazarlama

Genel İşletme, Erdoğan Zafer,Hepkul Ayşe, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.134-155, 2017

Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi

Pazarlama Yönetimi, Erdoğan Zafer,Eroğlu Elif, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.130-153, 2017

Tüketici Davranışı Kavramı ve Özellikleri

Tüketici Davranışları, Odabaşı Yavuz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.2-23, 2013
Metrikler

Yayın

59

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

426

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

59

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları