Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
2. An analysis of the interaction between mathematical literacy and financial literacy in PISA
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.53, sa.8, ss.1983-2003, 2022 (ESCI, Scopus)
5. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Materyal Destekli Bir Öğretim Ortamında Hacim Kavramına Giriş
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.2, ss.77-97, 2021 (Hakemli Dergi)
6. A Conceptual Model for the Interaction of Mathematical and Financial Literacies
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.5, ss.289-305, 2020 (Hakemli Dergi)
8. 21. Yüzyıl Becerilerinden Finansal Okuryazarlık ve PISA
APSİSTEK
, 2018 (Hakemsiz Dergi)
9. Financial literacy and its status in the mathematics curriculums of Turkey
Journal of Human Sciences
, cilt.4, sa.4, ss.4869-4883, 2017 (Hakemli Dergi)
11. A New Theme in Mathematics Curriculums: Financial Literacy
Literacy Information and Computer Education Journal LICEJ
, cilt.8, sa.3, ss.2640-2646, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Excel ile Matematik Öğretebilir miyiz?
Eğitimci
, cilt.18, sa.Mart, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
4. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Oran ve Orantı Konusunun Prakseolojik Analizi
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (online), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
5. Ortaokul Öğrencı̇lerı̇nı̇n Daire Grafı̇ği Okuryazarlık Düzeyleri
7. International Eurasian Educational Research Congress -Online (EJER 2020-Online), 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Denklemler Ve Eşitsizlikler
7. International Eurasian Educational Research Congress -Online (EJER 2020-Online), 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
7. Ortaokul Altıncı Sınıf Düzeyinde Hacim Kavramı İçin Bir Öğretim Süreci
1st International Science, Education, Art Technology Symposium, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
8. Tablet Üzerindeki Dinamik Geometri Ortamında Sürükleme Aracının Enstrümantasyon Süreci
5. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Öğretmenin Öğrencilerin Matematik Öğrenmelerini Desteklemesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Matematik Dersi Öğretim Programlarında Finansal Okuryazarlık
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Konferansı, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
15. The Review Ontario and Turkey Mathematics Curriculums from Financial Literacy Perspective
Ireland International Conference on Education, 24 - 27 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
16. Dörtgenler Arasındaki İlişkileri Bulabiliyor muyuz ?
12. UFBMEK, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
17. Matematik Öğretiminde Elektronik Tablo Kullanımı Bir Sınıf İçi Uygulama Örneği
10. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Bir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde Cebir Problemlerinin Çözümünde Elektronik Tablo Kullanımı
18. congress AMSE, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
19. Finansal Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı: Faiz Hesaplamaları Örneği
18. Congress AMSE, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
20. Sınıf İçi Matematiksel Araştırma Problemleri (SİMAP) ile Matematiksel Süreç Becerilerinin Kazandırılması: Yenilikçi Bir Projenin Öğretmen Eğitimi Boyutu
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Sınıf içi matematiksel araştırma problemleri SİMAP ile matematiksel süreç becerilerinin kazandırılması Yenilikçi bir projenin öğretmen eğitimi boyutu
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
22. Dinamik geometri ortamında dörtgenleri keşfetme
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
23. 8.Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Kavramlar ve Terimler ile İlgili İmajları
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
24. İlköğretim 6. Sınıflara Yönelik Geometri Sketchpad İle Dönüşüm Geometrisine Giriş Etkinlikleri
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (BİLMAT), Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
25. Elektronik Tablo Ortaminda İlköğretim Öğrencilerinin Örüntüleri Genellemeleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
26. İlköğretim 7. Siniflara Yönelik Geometri Sketchpad İle Çember /Dairede Açı Ve Yay Ölçümü
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
27. Teknoloji Destekli Matematik Dersine Etkinlik Hazırlama, Sınıf Yönetimi Ve Öğrenci Çalışmalari Açısından Uygulamalı Bir Bakış
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
28. An Instrumental Approach To Pattern Generalisation In Spreadsheet Environnement
36th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 36), 18 - 22 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
29. İlköğretim 6. Sınıfta Cebire Giriş Sürecinde Elektronik Tablo Destekli Örnek Bir Öğretim Ortamı
11. Matematik Sempozyum Özetleri Kitabı, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
30. A First Step To Concept Of Variable By Using Spreadsheets: An Example Of Teaching Experiment In Turkey
12th International Congress on Mathematical Education (ICME12), 8 - 15 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
31. Dinamik Geometri Ortamında Esrarengiz Dörtgenler
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
32. Matematik Dersinde Teknoloji Kullanımı Ve Öğrenci Zorlukları: Elektronik Tablo Örneği
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
33. Üçgende Aynı Tabana İnen Temel Doğruların Uzunluklarının Dinamik Geometri Yazılımı Kullanılarak Karşılaştırılması
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
34. Üçgende aynı tabana inen temel doğruların uzunluklarının dinamik geometri yazılımı kullanılarak karşılaştırılması
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.209-210, (Özet Bildiri)
35. Faire des mathematiques autrement
Conference of the International Journal of Arts and Sciences, Toronto, Kanada, 26 - 27 Mayıs 2012, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
37. TI-Nspire CAS Kullanımının Geometri Dersine Entegrasyonu Üzerine Bir Çalışma
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
38. TI-Nspire CAS Destekli İlköğretim 8. Sınıf Matematik Dersinden İzlenimler
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
39. Effects of technology use on geometrical construction
16th Asian Technology Conference of Mathematics, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
40. Graphic Representation in High School Literary Section
The Second Annual Asian Conference on Education (ACE2010), Osaka, Japonya, 2 - 05 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
41. Les outils informatiques dans les manuels scolaires de mathematiques le cas du tableur
2.International Conference Education, Economy et Society, Paris, Fransa, 21 - 24 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
42. Elektronik Tablo ve Matematik Eğitimi
3th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 Ekim - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
44. Pratiques d’enseignants de mathématiques utilisant la technologie : Le cas du tableur
XIVème Ecole d’xxEté de Didactique des Mathématiques, 17 - 24 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
45. A funny and interesting approach for mathematicsteaching Mathematical School of Eskişehir MSE
International Society for Educational Planning (ISEP) Annual Meeting, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2008
46. A new learning environment of scientific process for pupils
International Conference Teaching and Learning 2008, Aveiro, Portekiz, 26 - 28 Mayıs 2008, ss.858-862, (Tam Metin Bildiri)
47. Mathematics teachers using technology in the classroom : the role of “emergent goals
8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT8), 1 - 04 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
48. Teachers’ Practices in Technological Environment: The case of using spreadsheet
31th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 31), 8 - 13 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
49. Comprendre les pratiques des enseignants ‘ordinaires’ en environnement informatique : deux exemples à propos de l’xxutilisation du tableur
Colloque Espace Mathématique Francophone 2006 (EMF2006), 27 - 31 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
50. Teachers using technology: models of the complexity of practices
4th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 4), 17 - 21 Şubat 2005, (Tam Metin Bildiri)
51. Matematik Eğitiminde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Yeri: Fransa Örneği
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
52. Matematik eğitiminde enformasyon ve iletişim teknolojilerinin yeri Fransa Örneği
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
53. La place des TICE dans les mémoires professionnels d’IUFM
Colloque Européen ITEM (Intégration des Technologies dans l’xxEnseignement des Mathématiques, 20 - 22 Haziran 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Matematiği felsefe ve mantık ile ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, , Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.89-111, 2023
2. Matematik kavramlarını ilişkilendirme
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademi, Ankara, ss.13-41, 2023
3. Entrümantal Oluşum Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali Erhan, Arslan Selahattin, Zembat İsmail Özgür, Editör, PegemAkademi, ss.803-818, 2016
4. Toplama ve çıkarma kavramlarının öğretimi ve öğrenci güçlükleri
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Erhan Bingolbali ve Mehmet-Fatih Ozmantar , Editör, Pegem, Ankara, ss.31-61, 2009
5. Matematiksel Tümevarım Karşılaşılan Kavram Yanılgıları ve Öğrenme Güçlükleri
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, ÖZMANTAR M.F., BİNGÖLBALİ E., AKKOÇ H., Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.291-328, 2008