-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2013 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2010 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
1999 - 2010 Öğretim Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2016 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2016 - 2019 Staj Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2016 - 2019 Staj Başkanı
Anadolu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
-
2013 - 2015 Program Koordinatörü
Anadolu Üniversitesi, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, İNGİLİZCE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ (AÖF)
-
Lisans ACADEMIC WRITING
-
Lisans ELT Readings
-
Lisans Academic Writing and Report Writing (Akade. Yaz. ve Rap.) (Ing)
-
Lisans Ögretmenlik Uygulaması I (Ing) N Grubu
-
Lisans Elestirel ve Analitik Düsünme K Grubu
-
Lisans Ingilizce Sözcük Bilgisi Ögretimi (Ing) D Grubu
-
Lisans Ögretmenlik Uygulaması II H Grubu
-
Doktora Seminer (İng) A Grubu
-
Yüksek Lisans Dil Alan ve Becerileri Öğretimi II
-
Yüksek Lisans İngilizce Öğre. ve Öğretmen Yetiş. Yaşanı. Zorluk. ve Deği.
-
Doktora Tez (Tez Önerisi) B Grubu
-
Lisans Ingilizce Ögretiminde Sınav Hazırlama ve Degerlendirme (Ing) D Grubu
-
Lisans Elestirel ve Analitik Düsünme J Grubu
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi G Grubu
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi F Grubu
-
Lisans Written Communication (Yazılı Iletisim Becerileri) (Ing)
-
Yüksek Lisans Tez G Grubu
-
Doktora Tez F Grubu
-
Lisans Ingilizce Sözcük Bilgisi Ögretimi (Ing) C Grubu
-
Doktora Tez E Grubu
-
Doktora Tez (Tez Önerisi)
-
Lisans Ingilizce Sözcük Bilgisi Ögretimi (Ing) A Grubu
-
Lisans English LanguageTesting and Evaluation (Ingilizce Sınav Hazı (Ing) A Grubu
-
Lisans Practice Teaching (Ögretmenlik Uygulaması) (Ing) C Grubu
-
Yüksek Lisans Tez E Grubu
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi E Grubu
-
Lisans Okul Deneyimi (Ing) 03 Grubu
-
Lisans Ingilizce Ögrenme ve Ögretim Yaklasımları (Ing) D Grubu
-
Lisans Makro-Ögretim (Ing) C Grubu
-
Lisans Mikro-Ögretim (Ing) C Grubu
-
Lisans Ingilizce Sözcük Bilgisi Ögretimi (Ing) B Grubu
-
Lisans Elestirel Okuma ve Yazma (Ing) C Grubu
-
Lisans Elestirel Okuma ve Yazma (Ing) A Grubu
-
Doktora Seminer E Grubu
-
Doktora Tez B Grubu
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi Ç Grubu
-
Lisans Ingilizce Ögrenme ve Ögretim Yaklasımları (Ing) B Grubu
-
Yüksek Lisans Seminer G Grubu
-
Lisans Ingilizce Ögrenme ve Ögretim Yaklasımları (Ing) A Grubu
-
Lisans English LanguageTesting and Evaluation (Ingilizce Sınav Hazı (Ing) G Grubu
-
Lisans Elestirel Okuma ve Yazma (Ing) B Grubu
-
Doktora Tez A Grubu
-
Doktora Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Okul Deneyimi (Ing) C Grubu
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Ingilizce Ögretiminde Yaklasımlar (Ing) E Grubu
-
Doktora Tez (Tez Önerisi) G Grubu
-
Lisans Ingilizce Ögretiminde Yaklasımlar (Ing) F Grubu
-
Doktora Seminer I Grubu
-
Yüksek Lisans Tez D Grubu
-
Lisans Lexicology (Sözcük Bilgisi) (Ing)
-
Yüksek Lisans İngilizce Öğretiminde ve Öğretmen Yetiştirmede Yaşanılan Zorluklar ve Değişimler
-
Lisans English LanguageTesting and Evaluation (Ingilizce Sınav Hazı (Ing) F Grubu
-
Lisans English LanguageTesting and Evaluation (Ingilizce Sınav Hazı (Ing) H Grubu
-
Yüksek Lisans Dil Alan ve Becerileri Öğretimi 2
-
Lisans Lexicology (Sözcük Bilgisi) (Ing) A Grubu
-
Lisans Lexicology (Sözcük Bilgisi) (Ing) B Grubu
-
Yüksek Lisans UYD701 Uzmanlık Alan Dersi
-
Wellbeing of English Teachers, their Burnout Levels and Coping Strategies: An Explanatory Study at a State University
Subaşı G. (Danışman)
-
A Mixed-Methods Study on the Concept of Teacher Preparedness and Perceptions on Pre-Service EFL Teacher Preparedness to Teach
Subaşi G. (Danışman)
İ.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The use of quizlet in teaching vocabulary to 9th grade EFL students
Subaşi G. (Danışman)
E.ATALAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
English tense and aspect constructions in the opinion essays of pre-intermediate level Turkish EFL students
Subaşi G. (Danışman)
D.AKTUĞ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
An analysis of verb-noun combinations in high frequency verbs in argumentative essays of Turkish ELT students: The case of make and do
Subaşi G. (Danışman)
M.KAHRAMAN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Exploring foreign language assessment literacy of pre-service English language teachers
Subaşi G. (Danışman)
A.SEVİMEL(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Investigating the effects of global reading strategy training on L2 reading comprehension through eye tracking
Subaşi G. (Danışman)
Ö.UTKU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The effect of written peer feedback training on Turkish EFL students' feedback types and writing performance
Subaşi G. (Danışman)
E.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The effects of task induced involvement load hypothesis on Turkish EFL learners' incidental vocabulary learning
Subaşi G. (Danışman)
M.YORGANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
An investigation into efl students' writing anxiety and its relationship with writing performance: A study with freshman-electrical-electronics engineering students in Turkey
Subaşi G. (Danışman)
N.DAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
The relationship between preservice English teachers' domain specific beliefs about writing and writing performance: A sample study
Subaşi G. (Danışman)
S.TANYER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
The factors affecting teacher efficacy perceptions of pre-service English language teachers
Subaşi G. (Danışman)
A.SEVİMEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014