Metrikler
Eğitim Bilgileri
2015 - 2020
2015 - 2020Doktora
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr), Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
Bireylerin Reklama Angaje Olmaları Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Anadolu Üniversitesi, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık (Dr)
2014
2014Yüksek Lisans
Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji kullanımlarına ilişkin niceliksel bir çalışma
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2021
2021Birim İç Değerlendirme Eğitimi
Kalite Yönetimi
Anadolu Üniversitesi Kalite Koordinatörlüğü
2018
2018Dijital Medya Uygulamaları
Marka Yönetimi
Anadolu Üniversitesi
2018
2018Araştırma Yöntemleri Semineri
Veri Analizi
METİOD
Araştırma Alanları
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2020 - 2023
2020 - 2023Araştırma Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2015 - 2020
2015 - 2020Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
2021 - 2024
2021 - 2024Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Anadolu Üniversitesi, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
2023
20231. Akıllı Telefondan Düşünümsel Bağ Koparma Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Akarsu H., Çınar N.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.65, ss.179-198, 2023 (TRDizin)
2023
20232. ADVERTISING ENGAGEMENT: CONCEPTUALIZATION, SCALE DEVELOPMENTAND VALIDATION
Akarsu H., Sever N. S.
FONSECA, JOURNAL OF COMMUNICATION , cilt.26, ss.283-301, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
20233. Engagement publicitario: conceptualización, desarrollo de escala y validación
Akarsu H., Sever N. S.
Fonseca Journal of Communication
, cilt.26, ss.283-301, 2023 (ESCI, Scopus)
2021
20214. CREATIVITY IN ADVERTISING: A REVIEW OF AWARD-WINNING ADVERTISEMENTS AT THE KIRMIZI AWARDS
AKARSU H., GÖKDEMİR Ş. Ş.
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.9, sa.19, ss.166-198, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Usage of Emoji in Advertising: The Effects of Emojis on the Memorability of Advertising Message
Akarsu H., Gülmez E., Öztürk M. C.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.36, ss.1-32, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
20196. TÜRKİYE’DE AD ENGAGEMENT KAVRAMI: AKADEMİ ve UZMAN PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
AKARSU H., SEVER N. S.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
, cilt.0, sa.1, ss.203-224, 2019 (TRDizin)
2017
20177. Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji Kullanımlarına İlişkin Niceliksel Bir Çalışma
AKARSU H.
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.14, ss.124-145, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Influencer'larla Bağlantıda Olma ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Öykünme ve Sosyal Karşılaştırmanın Aracılık Etkisi
AKARSU H.
11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2022
20222. Reklama Angaje Olma: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
AKARSU H.
9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2020
20203. Reklamcılık Alanında Gerçekleştirilen Doktora Tezlerinin Kuramsal ve Yöntemsel Bağlamda İncelenmesi
GÖKDEMİR Ş. Ş., AKARSU H.
3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.76, (Özet Bildiri)
2020
20204. Reklamda Yaratıcılık: Ödül Alan Reklamlara Yönelik Bir İnceleme
AKARSU H., GÖKDEMİR Ş. Ş.
3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.73, (Özet Bildiri)
2018
20185. Türkiye’de Ad Engagement Kavramı: Akademi ve Uzman Perspektifinden Bir Değerlendirme
AKARSU H., SEVER N. S.
International Symposium on Communication in the Digital Age, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Reklamcılık
AKARSU H.
Reklam Tasarım ve Uygulamaları, AKARSU HALUK, ÇINAR NAİM, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.3-29, 2024
2023
20232. Sosyal Medya Reklamcılığı
AKARSU H.
Reklam Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Başer, Emrah, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.29-57, 2023
2023
20233. Konvansiyonelden Dijitale: Mecralar Bağlamında Reklamcılık Tarihine Kısa Bir Bakış
AKARSU H.
Dijital Dünyada Reklamcılık ve Sinema, Başer, Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.61-77, 2023
2023
20234. Duygular ve Reklamda Hüzün Duygusu Kullanımı
AKARSU H.
İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Çatalcalı Ceylan, Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.299-317, 2023
2023
20235. Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi
AKARSU H.
Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.121-153, 2023
2022
20226. İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı
AKARSU H.
İkna Edici İletişim, Oyman, Mine, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.95-130, 2022
2021
20217. Mobil Teknolojiler ve Reklam Uygulamaları
AKARSU H.
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-159, 2021
2021
20218. Çevrim İçi Topluluklar
AKARSU H.
Dijital Medya ve Tüketici, Çınar Naim, Anbarlı Özbaş Züleyha, Editör, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.49-78, 2021
2021
20219. Dijital İçerik Pazarlaması Yöntemleri
AKARSU H.
Dijital İçerik Pazarlaması, Gülmez Emrah, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.37-70, 2021
2021
202110. Reklam Araştırmalarında Evren ve Örnekleme
AKARSU H.
Reklam Araştırmaları, Karaçor Süleyman, Erdoğan Gençyürek Merve, Akcan Burçe, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.45-60, 2021
2021
202111. Veri Kavramı ve Veriye Dayalı Reklamcılık
AKARSU H., Yıldırım M. D.
Dijital Çağda Reklam, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.189-215, 2021
2019
201912. Reklam Araştırmalarında Web Analitik Kullanımı
GÜLMEZ E., AKARSU H.
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener Gülcan, Yıldız Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.121-151, 2019
2016
201613. Reklam Kampanya Süreci
SEVER N. S., AKARSU H.
Reklam Kampanya Analizi, Yazıcı Müjgan, Çınar Naim , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.1-26, 2016
2016
201614. Halkla İlişkilerde Web Analitik Araştırmaları
BALABAN SALI J., AKARSU H.
Halkla İlişkiler Araştırmaları, Çalışkan Hasan, Salı Balaban Jale , Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.84-104, 2016
Desteklenen Projeler
2025 - 2025
2025 - 2025FOMO ve Benlik Yüceltme Aracılığıyla Influencer Etkisi: Satın Alma Niyetine Yönelik Sıralı Aracılık Analizi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Akarsu H. (Yürütücü)
2018 - 2020
2018 - 2020Bireylerin Reklama Angaje Olmaları Üzerine Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Akarsu H.