Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
3. Web-Based Professional Development with and without Coaching to Train Turkish Special Education Teachers
EDUCATION AND TRAINING IN AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.58, sa.3, ss.299-314, 2023 (SSCI, Scopus)
7. The Effectiveness of Video Modelling to Teach Hotel Housekeeping Skills to Individuals with Intellectual Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.3, ss.471-499, 2019 (ESCI, TRDizin)
10. The Use Of Video Modeling With The Picture Exchange Communication System To Increase Independent Communicative Initiations In Preschoolers With Autism
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.316-342, 2015 (ESCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Güvenlik Becerilerinin Öğretimi: Web-Tabanlı Aile Eğitimi Portalının Ailelerin Öğretme Davranışları ve Çocukların Öğrenme Davranışları Üzerindeki Etkileri
34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Evaluation of web-based training model for training parents to deliver safety skills instruction.
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
3. The effects of the web-based training portal on parental skills to deliver social stories and acquisition of safety skills by their children with autism spectrum disorder (ASD)
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
4. The effects of the web-based training portal on parental skills to deliver behavioral skill training and acquisition of safety skills by their children with autism spectrum disorder (ASD
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 50. Yıllık Konferansı, Philadelphia, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2024
5. The opinions and experiences of parents of children with autism spectrum disorder regarding safety teaching.
Uluslararası Davranış Analizi Birliği’nin (ABAI) 17. Yıllık Otizm Konferansı, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 21 Şubat 2023
6. OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÇOCUĞA SAHİP ANNE-BABALARIN ÇOCUKLARINA GÜVENLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
32. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen ve Aile Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitiminde Etkili Uygulamalar
10. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Türkiye, 18 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
8. Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere yönelik güvenlik becerilerinin öğretimi çalışmalarının kapsamlı değerlendirilmesi ve meta analizi
29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
9. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara güvenlik becerilerinin öğretiminde sosyal öykü ve video modelle öğretim uygulamalarının etkililik ve verimlilikleri
9. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
10. Efficacy of two web-based Professional development strategies: Teachers’ and students’ outcomes.
The Association fort he Behavior Analysis’in 45. Yıllık Kongresi, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
11. Comprehensive review and meta-analysis of safety skills instruction to individuals with autism spectrum disorder
Association for Behavior Analysis 13. Autism Konferansı, San-Francisco, Kostarika, 18 - 21 Ocak 2019
12. Efficacy of social stories and video modelling in teaching safety skills to children with autism
Association for Behavior Analysis 13. Autism Konferansı, San Fransisco, CA, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Ocak 2019
13. Özel gereksinimli öğrencilere eğitim sunan öğretmenlerin mesleki gelişiminde öğretmen koçluğu yaklaşımı ve üç farklı uygulama örneği
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
14. Web-Tabanlı Uzaktan Öğretmen Koçluğu: Kentuckyİşitme-Görme Yetersizliği (Deaf-Blind) Projesi Öğretmen Koçluğu Uygulaması
26. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2016 - 08 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
15. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara gözleyerek öğrenme becerisinin öğretimi
Uluslararası Otizm Konferansı (ULOK), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014
16. Aşamalı yardımla öğretimin OSB li bir çocuğa domino oynama becerisi öğretimi üzerindeki etkileri
Uluslararası Otizm Konferansı (ULOK), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014
17. Bağımsız iletişim girişimlerinin arttırılmasında tek başına ve video modelle birlikte sunulan PECS uygulamasının karşılaştırılması
Uluslararası Otizm Konferansı (ULOK), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2014
18. Otizmli bir çocuğa öğretmenin ve annenin eşzamanlı ipucuyla sunduğu eşleme becerilerinin öğretiminin etkililik ve verimliklerinin karşılaştırılması.
Uluslararası Otizm Konferansı, 14 Kasım 2014 - 16 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
19. Otizmli çocuklara sunulan eşzamanlı ipucuyla öğretim ve davranış öncesi ipucu ve silikleştirmeyle öğretim süreçlerinin karşılaştırılması
Uluslararası Otizm Konferansı, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
20. The Comparison of PECS With and Without Video Modeling To Increase Independent Communıcative Initıations
ABAI’s 40th Annual Convention, ŞİKAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Mayıs 2014
21. Using Video Modeling in Teaching Jop Skills To Adults With Disabilities
The Association for Persons with Severe Handicap, ŞİKAGO, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Aralık 2013
22. ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE OTEL KAT HİZMETLERİ BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE VİDEOYLA MODEL OLMA STRATEJİSİNİN ETKİLİLİĞİ
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
23. Özel Eğitimde Videoyla Model Olma Uygulamaları Videoların Hazırlanması ve Örnekler
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresİ, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
2. MAY ENSTİTÜSÜ
Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, ÜLKE-KÜRKÇÜOĞLU, BURCU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.193-226, 2023
3. Doğrudan Öğretim Yöntemi
Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Aykut Çığıl, Olçay Seray, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.97-119, 2022
4. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Öğretimi
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, TEKİN İFTAR ELİF, Editör, VİZE YAYINCILIK, ss.264-326, 2017
5. Hoşa gitmeyen uyaran sunma
Uygulamalı Davranış Analizi, TEKİN İFTAR ELİF, Editör, Vize Yayıncılık, ss.565-604, 2017
6. Hoşa giden uyaranı çekme
Uygulamalı Davranış Analizi, TEKİN İFTAR ELİF, Editör, Vize Yayıncılık, ss.513-564, 2017
7. KAYNAŞTIRMADA UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİNE DAYALI ETKİLİ ÖĞRETİM SUNMA I
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ, ODLUYURT SERHAT, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.81-95, 2015
8. KAYNAŞTIRMADA UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİNE DAYALI ETKİLİ ÖĞRETİM SUNMA II
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ, ODLUYURT SERHAT, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.99-131, 2015
9. ETKİLİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALASININ GEREKÇELERİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEUYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ, ODLUYURT SERHAT, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.39-53, 2015
10. UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİNDE VERİYE DAYALI ÖĞRETİM VE ÖNEMİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ, ODLUYURT SERHAT, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, ss.133-165, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
36
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
21
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
65
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
67
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
10
Toplam Atıf Sayısı
117
Proje
8
